Nana Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Jeg har naturlig tørt/krøllet og veldig frizzy hår. Frisøren min får det til å se helt fantastisk ut ved å rette det ut med rundbørste og hårføner men jeg klarer ikke å få dette til selv :-( Er dette noe "alle" jenter kan? Jeg har trent og trent og det går bare ikke. Bruker en del rettetang men det sliter så sykt på håret selv om jeg kurer og bruker varmebeskyttelse. Så, hva gjør dere med frizzy hår, jenter?? Tar i mot alle tips!!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Hårbørste av anti frizz-type.. sjekk www.feelunique.com Finnes også rikelig med sjampoer og andre produkter mot frizz, TIGI har i alle fall en del. Bedhead-serien lukter også himmelsk!
Nana Skrevet 1. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2009 Jeg har keramisk rundbørste.. og vanlig naturbørste. Bruker også div styling-kremer men da er jeg avhengig av å føne eller rette håret først. Vet liksom ikke hva som er vanlig.. Flere tips?
Gjest Sativa Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Når du har krøller så prøver håret hele tiden å krølle seg tilbake til sin naturlige form når det har blitt rettet ut. Dette blir da til friss. Hva med å vise frem krøllene dine? natulige krøller er jo fantastisk fint. Her er egen nettside med forum til og med: Lockig
Gjest fjertå Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Hei, du må kjøpe denne Ciment Thermique fra Kerastase! :D Den gjør håret mitt veldig medgjørlig.
Nana Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2009 Når du har krøller så prøver håret hele tiden å krølle seg tilbake til sin naturlige form når det har blitt rettet ut. Dette blir da til friss. Hva med å vise frem krøllene dine? natulige krøller er jo fantastisk fint. Her er egen nettside med forum til og med: Lockig Hvis jeg retter det ut så er det ikke noe problem - da holder det i flere dager. Problemet er at jeg helst vil slippe å rette det med rettetang siden det sliter på håret. Jeg kler stritt hår bedre enn krøller/frizz/fall dessverre og føler meg mer fresh når håret er stylet. Vet bare ikke hvordan jeg skal style det best!
Gjest Sativa Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Hvis jeg retter det ut så er det ikke noe problem - da holder det i flere dager. Problemet er at jeg helst vil slippe å rette det med rettetang siden det sliter på håret. Jeg kler stritt hår bedre enn krøller/frizz/fall dessverre og føler meg mer fresh når håret er stylet. Vet bare ikke hvordan jeg skal style det best! Åja sånn å forstå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå