Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Skjønnhetprodukter og pleie er så utrolig nødvendig. Slik hadde jeg vært hvis jeg var helt naturlig and it's not a pretty sight: Hår (selvfølgelig) på bena, underarmene men i tillegg en vakker liten bart, veiviser (æsj! æsj!), skikkelig crazy bikinilinje og en og annen på haka. Håret på hodet er kaldt mellombrunt (kommunefarge), av typen som har masse frizz. Ansiktet: øyenbryn som peker litt nedover naturlig! Ikke så veldig stor forskjell på nappet og ikke-nappet når det gjelder tykkelse dog. Ganske dårlig hud, uten kviser men med masse svarte prikker og mye rødhet. Og øyne som ikke finnes omtrent uten kajal og maskara (de er lyse grå-blå med lyse tynne vipper). Uten all hjelp hadde jeg vært direkte ekkel og skremmende, jeg lover dere. Noen andre som tør å innrømme at den velpleide versjonen av deg og den naturlige ( og da snakker jeg ikke med hårfarge og brunfarge asså!) er to FORSKJELLIGE personer? Hvordan er dere?
Pupsilure Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Jeg ville vært kommunefarget, med masse småhår som stakk opp på toppen. Jeg ville nesten ikke hatt øyenbryn (har tatovert), og vært veldig blass. Ville vært veldig grå mus. Jeg ville hatt litt mer hår rundt omkring, men ikke så innmari mye. Ville vært verst under armene. Jeg ville hatt gule tenner og hvis tannregulering heller ikke hadde vært med, hadde jeg hatt store mellomrom og overbitt. Ville sikkert luktet vondt og hatt fett hår også
kaprifolen Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Vel, jeg hadde vel vært en anelse blankere på i t-sonen, og blitt lettere rød på nesa om vinteren... Bortsett fra det, så hadde jeg, som alle andre, hatt hår under armene, nedentil og på leggene, og DET er jo ikke akkurat nice... Bortsett fra det trives jeg med litt foundation og mascare, men er godt gjenkjennelig uten også... Stor fordel å være mørk, skal jeg si deg!
kaprifolen Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 (endret) *dobbel* Endret 1. august 2009 av kaprifolen
Gjest tasha Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Skjønnhetprodukter og pleie er så utrolig nødvendig. Slik hadde jeg vært hvis jeg var helt naturlig and it's not a pretty sight: Hår (selvfølgelig) på bena, underarmene men i tillegg en vakker liten bart, veiviser (æsj! æsj!), skikkelig crazy bikinilinje og en og annen på haka. Håret på hodet er kaldt mellombrunt (kommunefarge), av typen som har masse frizz. Ansiktet: øyenbryn som peker litt nedover naturlig! Ikke så veldig stor forskjell på nappet og ikke-nappet når det gjelder tykkelse dog. Ganske dårlig hud, uten kviser men med masse svarte prikker og mye rødhet. Og øyne som ikke finnes omtrent uten kajal og maskara (de er lyse grå-blå med lyse tynne vipper). Uten all hjelp hadde jeg vært direkte ekkel og skremmende, jeg lover dere. Noen andre som tør å innrømme at den velpleide versjonen av deg og den naturlige ( og da snakker jeg ikke med hårfarge og brunfarge asså!) er to FORSKJELLIGE personer? Hvordan er dere? jeg er totalt to forskjellige personer! jeg hadde hatt hår like mange steder som deg, og kommunegrått hår, kjempetjukt med frizzbølger, øyenbryn over halve panna, i tillegg mørke, , kun to brune kuler i øya, med lyse vipper rundt, . huden bruker jeg aldri noe anna enn selvbruningskrem, så den er full av fregner uansett, men litt rødere og lysere uten selvfølgelig. takk gud for kosmetikk
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Hårete overleppe og sikkert et dusin svarte hår på haka og et par nedover halsen. Blri man først ivrig med pinsetten får man svi for resten av livet. Overplukkede øyenbryn med bare flekker. Hår rundt brystvortene, veiviser, strie hår på leggene og laaange lyse hår overalt på lårene. Til og med svarte hår på tårne. Mørke ringer under øynene og skikkelig blasse øyne uten kajal og mascara. Store kratere på nesa som vanligvis sparkles igjen med foundation (skader etter forsøk på å kvitte med med sorte prikker), litt ujevn farge i huden her og der og blank t-sone. Håret hadde vært i en rødblond nyanse som overhodet ikke matcher den bleke hudfargen min. Jessda. Glad jeg ikke er gutt med disse karakteristikkene. Sminke er et must.
Gjest Herreminhatt Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Hehe... artig. Jeg hadde vært alt annet enn lekker: Flatt kommunefarget brusete hår med masse småhår stikkende ut, hårete legger, hårete armhuler, jungelskritt og noen stive hår under haka. Ansiktet ville vært svært blekt men med en del røde innslag av kvisearr og ellers noen nye freske kviser rundt en fargeløs og blass munn. Øyne som er ca usynlige pga lyse vipper. Viltvoksende øyenbryn med en del svært lange hår stikkende ut. Noen nesehår som vokser i neseborene + 3-4 mørke hår på hver brystvorte. Ellers ville jeg nok stinket, i mangel på såpe og deodorant. Snæxy
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 Hehe... artig. Jeg hadde vært alt annet enn lekker: Flatt kommunefarget brusete hår med masse småhår stikkende ut, hårete legger, hårete armhuler, jungelskritt og noen stive hår under haka. Ansiktet ville vært svært blekt men med en del røde innslag av kvisearr og ellers noen nye freske kviser rundt en fargeløs og blass munn. Øyne som er ca usynlige pga lyse vipper. Viltvoksende øyenbryn med en del svært lange hår stikkende ut. Noen nesehår som vokser i neseborene + 3-4 mørke hår på hver brystvorte. Ellers ville jeg nok stinket, i mangel på såpe og deodorant. Snæxy Stikker de ut av nesen?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 Morsom ide for en tråstart! Jeg hadde ikke vært så ekstremt ulik meg, men så klart hårete(blæh), de dyptiliggende øynene mine ser enda mindre uten sminke, masse småkviser, og tendenser til Frida Kahlo-bryn.
Nana Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 Ser ikke UT uten sminke.. dessverre begynner jeg så tidlig på jobb at jeg ikke pleier å bry meg. Au naturel: bleik, lyse øyenbryn/vipper, lys "bart", hud som lett blir rød og får utslett, hår på legger, under armer.. rett og slett helt fargeløs og skikkelig grå mus. Frizzy hår som ikke lar seg beskrive. Huff, stakkars kollegane mine! Med sminke/styling er jeg ganske pen syns jeg.. og forskjellen er veldig stor
Gjest herreminhatt Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 Stikker de ut av nesen? Nei, men de er inni nesen. Og er litt mørke. Alle har nesehår faktisk.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #12 Skrevet 1. august 2009 Nei, men de er inni nesen. Og er litt mørke. Alle har nesehår faktisk. Trodde du kanskje hadde sånne som gamle menn har stikkende ut av nesen
Gjest herreminhatt Skrevet 1. august 2009 #13 Skrevet 1. august 2009 Trodde du kanskje hadde sånne som gamle menn har stikkende ut av nesen Nei så gale er det heldigvis ikke. Men kanskje har jeg og sånne når jeg er over 50...for da blir jo kvinner enda mer hårete.
prinsesseBea Skrevet 1. august 2009 #14 Skrevet 1. august 2009 Har rødt krøllete hår, som henger vilt og utemmet nedover skuldrene. Bruker ikke stylingprodukter i håret i det hele tatt- så der ville jeg sett akkurat lik ut... Øyenbrynene ville vært litt villere uten å bli nappet, men det er snakk om et par strå på avveie, ikke noen big deal egentlig. Har fin og ren hud- bruker ikke sminke til daglig, kun når jeg skal noe veldig spesielt,så forandringen ville ikke vært så stor. Der det ville vært en forskjell er når det gjelder hårvekst andre steder på kroppen, ville hatt endel lyst dun på leggene og under armene og bikinilinja hadde vært en smule mer vill enn den er nå
Gjest Sandbekken Skrevet 2. august 2009 #15 Skrevet 2. august 2009 Til posteren over meg: DU ER HELDIG!!! Ok, slik ser jeg ut uten noen som helst behandlig: -langt flatt hår i sjokoladebrun tone -ville øyenbryn, nærmest mono -Strie sorte hår på leggene SOM JEG HAAATER!! -skikkelig bush nedentil -hår under armene -noe stubber på haka.. -litt røde partier i huden, ellers kritthvit i ansiktet Siden jeg har så mørke hår har jeg heldigvis en fordel.. øyenvippene mine viser godt selv uten hjelp fra maskara! Men det er også den eneste fordelen
Gjest TS Skrevet 2. august 2009 #16 Skrevet 2. august 2009 Til posteren over meg: DU ER HELDIG!!! Ok, slik ser jeg ut uten noen som helst behandlig: -langt flatt hår i sjokoladebrun tone -ville øyenbryn, nærmest mono -Strie sorte hår på leggene SOM JEG HAAATER!! -skikkelig bush nedentil -hår under armene -noe stubber på haka.. -litt røde partier i huden, ellers kritthvit i ansiktet Siden jeg har så mørke hår har jeg heldigvis en fordel.. øyenvippene mine viser godt selv uten hjelp fra maskara! Men det er også den eneste fordelen du har i det minste én ting. Jeg er et takras.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #17 Skrevet 2. august 2009 Mange menn vil jo se oss naturlige, hevder de Vil gjerne se deres ansiktsuttrykk når en batallion av oss seende ut slik som vi beskriver oss her begynner å herje gatene. Hihihi.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #18 Skrevet 2. august 2009 Jeg ser ut som et takras MED SMINKE på..jg :s D eneste jg gjør med ansiktet mitt r å nappe d jevnlig, rense og fukte. Må være slitsomt å herje slik med både ansikt og hår slik dere nevner :O Hårstylingsprodukter aner jg ik åsn man bruker.....hmm...er d mye jg har gått glipp av som jente? Jeg har jo lyst til å se penere ut...mn får d ik til, for som sagt, selv lite sminke får mg til å virke som en oversminka sminkedukke. Jeg visste ærlig ikke at lyse jenter drev med så masse rart, ik vondt ment
Tabris Skrevet 2. august 2009 #19 Skrevet 2. august 2009 Hm... jeg ville vel hatt ganske stygt hår uten shampoo og balsam, luktet uten deodorant og hatt stygge tenner uten tannkrem. That's about it.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #20 Skrevet 2. august 2009 Hehe, jeg ville også sett helt grønnjævlig ut. Jeg ser grusom nok ut som det er med all denne sminka, hadde skremt bort alle som en om jeg kom au naturell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå