Gjest miss_hobby Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Hei! Jeg lagde invitasjonskort og bordkort selv til bryllupet vårt. Så jeg vil gjerne lage takkekort også selv, men det er jo så dyrt med "råvarene" og vi har ikke så mye penger akkurat nå. Det var lik stil på invitasjon og bordkort, men ærlig talt vet jeg ikke om hvor mange som tenkte over det. Så må jeg kjøre samme stil på takkekortet, eller er det greit å finne på noe nytt? Er det noen her som har noen bilder eller linker til fine takkekort?
Krista83 Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Du kan jo eventuelt lage samme til de som var i bryllupet og noen litt enklere til andre dere fikk gaver fra. Eller dele det opp på et annet vis. Det er alltid noen som legger merke til likheten og disse kan jo få like?? Ellers så kan du jo få laget mye fint på data, de siste takkekortene vi har fått har vært hjemmelaget på data, med bilde og takk for gaven...
Wonders Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 (endret) jepp her. Enkelt å lage selv da!, flott du laget alt det andre selv. Det er mye koeligere. Likte det rosa nr. 2 der jeg... http://images.google.no/images?hl=no&q...sa=N&tab=wi Endret 4. august 2009 av Wonders 1
Yummy_Mummy Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Tror ikke mange tenker på om det er samme stil. Det "vanlige" er jo kort fra fotografen, og da er det vanligvis ikke samme stil som det andre.
Nay Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Tror ikke mange tenker på om det er samme stil. Det "vanlige" er jo kort fra fotografen, og da er det vanligvis ikke samme stil som det andre. Enig her. Det mest vanlige er vel fotografkort, og selv om det finnes litt å velge mellom, kan en jo ikke regne med at de er lik stil som det andre. Jeg orket ikke tanken på å begynne på nytt å lage takkekort etter bryllupet var ferdig, så jeg bestilte hos en fotobutikk. Det ble ikke så dyrt som jeg hadde fryktet. Ellers ser jeg at det blir mer og mer vanlig å kun sende selve bildet i en konvolutt, dvs. uten selve kortmappen. Da kan dere skrive for hånd eller sette inn fast tekst på bildet. Har også selv fått et takkekort der de hadde limt bildet på et litt større ark og skrevet bakpå. Da kan du fremkalle et vanlig bilde, evt. med tekst, og kun kjøpe litt tykkere ark som du selv klipper opp. Billig
Kanraya Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Enig her. Det mest vanlige er vel fotografkort, og selv om det finnes litt å velge mellom, kan en jo ikke regne med at de er lik stil som det andre. Jeg orket ikke tanken på å begynne på nytt å lage takkekort etter bryllupet var ferdig, så jeg bestilte hos en fotobutikk. Det ble ikke så dyrt som jeg hadde fryktet. Ellers ser jeg at det blir mer og mer vanlig å kun sende selve bildet i en konvolutt, dvs. uten selve kortmappen. Da kan dere skrive for hånd eller sette inn fast tekst på bildet. Har også selv fått et takkekort der de hadde limt bildet på et litt større ark og skrevet bakpå. Da kan du fremkalle et vanlig bilde, evt. med tekst, og kun kjøpe litt tykkere ark som du selv klipper opp. Billig Helt enig at det er fin og at en legge mykje sjel i den. Nille butikken kan ha gode og billige farge papir som du kan bruke til slik kor oxo. og Europris ha gode glitter lim som e fine til aa bruke til slik for maal... Eg ha tenkt aa gjere d selv eg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå