Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man nye venner? Jeg er rundt 30 og har flere venner og bekjente, men ettersom man blir eldre blir flere og flere gift og får barn, og har dermed mindre tid til venner. Jeg er ikke blant de mest utadvendte og har vanskelig med å bli godt kjent med nye personer, men jeg er ikke innesluttet heller. Noen tips til hva man kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Bli gift og få deg barn, så havner du på samme nivå som dine venner igjen.

Skrevet

Enten har jeg ikke skjønt hvordan man bruker aktivitetsvenner.no, eller så er det en litt "treg" side. Intensjonen er veldig god, men funksjonen er ikke så god.

Skrevet
Enten har jeg ikke skjønt hvordan man bruker aktivitetsvenner.no, eller så er det en litt "treg" side. Intensjonen er veldig god, men funksjonen er ikke så god.

Ja har testet nettsiden, men synes ikke den er særlig god.

Skrevet
Hvordan får man nye venner? Jeg er rundt 30 og har flere venner og bekjente, men ettersom man blir eldre blir flere og flere gift og får barn, og har dermed mindre tid til venner. Jeg er ikke blant de mest utadvendte og har vanskelig med å bli godt kjent med nye personer, men jeg er ikke innesluttet heller. Noen tips til hva man kan gjøre?

Hei MiaThea. :)

Du kan jo bli med på "kvinneguiden treff" :)

Vi er noen jenter som skal treffes nå på torsdag 6/8. (i Oslo)

Jeg er ganske ny her så jeg har aldrig vært med på treff, gleder meg masse.

Du må gjerne bli med hvis du vil. :)

Skrevet

Treff på torsdag? Får jeg egle meg innpå? Jeg så de skulle ha treff i "Oslo-tråden" på fredag, og da er jeg bortevekke. Men bare hvis jeg slipper å gå rundt med et "KG forum skilt" på ;)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Noen tips til hva man kan gjøre?

Stille spørsmål om den andre, fortelle historier, snakke om seg selv og komme med anekdotiske kommentarer. Fortell andre hva du ser, har gjort og hvordan du ser på saker og ting? Vis interesse for hva de andre sier.

Skrevet

Treff nå på torsdag? Å da kan jeg ikke.... Det var synd! Men er gjerne med neste gang :)

Skrevet
Treff på torsdag? Får jeg egle meg innpå? Jeg så de skulle ha treff i "Oslo-tråden" på fredag, og da er jeg bortevekke. Men bare hvis jeg slipper å gå rundt med et "KG forum skilt" på ;)

Ja, klart du får bli med. :)

Vi har blitt enige om å treffes i morgen kl. 19.30 på Peoples.

Den ligger på Hammersborggata, rett ved sentrum scene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...