Ruskesara Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Hvordan får man nye venner? Jeg er rundt 30 og har flere venner og bekjente, men ettersom man blir eldre blir flere og flere gift og får barn, og har dermed mindre tid til venner. Jeg er ikke blant de mest utadvendte og har vanskelig med å bli godt kjent med nye personer, men jeg er ikke innesluttet heller. Noen tips til hva man kan gjøre?
Polly Ester Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Kanskje denne siden er fin til å begynne med? http://aktivitetsvenner.no/
Gjest brutal_mann Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Bli gift og få deg barn, så havner du på samme nivå som dine venner igjen.
Pbrina Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Enten har jeg ikke skjønt hvordan man bruker aktivitetsvenner.no, eller så er det en litt "treg" side. Intensjonen er veldig god, men funksjonen er ikke så god.
Ruskesara Skrevet 1. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2009 Enten har jeg ikke skjønt hvordan man bruker aktivitetsvenner.no, eller så er det en litt "treg" side. Intensjonen er veldig god, men funksjonen er ikke så god. Ja har testet nettsiden, men synes ikke den er særlig god.
mirjaana Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Hvordan får man nye venner? Jeg er rundt 30 og har flere venner og bekjente, men ettersom man blir eldre blir flere og flere gift og får barn, og har dermed mindre tid til venner. Jeg er ikke blant de mest utadvendte og har vanskelig med å bli godt kjent med nye personer, men jeg er ikke innesluttet heller. Noen tips til hva man kan gjøre? Hei MiaThea. Du kan jo bli med på "kvinneguiden treff" Vi er noen jenter som skal treffes nå på torsdag 6/8. (i Oslo) Jeg er ganske ny her så jeg har aldrig vært med på treff, gleder meg masse. Du må gjerne bli med hvis du vil.
MissStiles Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Kanskje denne siden er fin til å begynne med? http://aktivitetsvenner.no/ Der er jeg også. Fått flere nye venner gjennom den siden.
Pbrina Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Treff på torsdag? Får jeg egle meg innpå? Jeg så de skulle ha treff i "Oslo-tråden" på fredag, og da er jeg bortevekke. Men bare hvis jeg slipper å gå rundt med et "KG forum skilt" på
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Noen tips til hva man kan gjøre? Stille spørsmål om den andre, fortelle historier, snakke om seg selv og komme med anekdotiske kommentarer. Fortell andre hva du ser, har gjort og hvordan du ser på saker og ting? Vis interesse for hva de andre sier.
Ruskesara Skrevet 5. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2009 Treff nå på torsdag? Å da kan jeg ikke.... Det var synd! Men er gjerne med neste gang
mirjaana Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Treff på torsdag? Får jeg egle meg innpå? Jeg så de skulle ha treff i "Oslo-tråden" på fredag, og da er jeg bortevekke. Men bare hvis jeg slipper å gå rundt med et "KG forum skilt" på Ja, klart du får bli med. Vi har blitt enige om å treffes i morgen kl. 19.30 på Peoples. Den ligger på Hammersborggata, rett ved sentrum scene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå