Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey

Jeg er en gutt på 20 år som sliter med for mange fløflekker. Har dårlig selvtilitt og har fjernet et par med laser på armene. Men det som er er at det kommer bare flere små flekker når jeg har fjerna de større, blir så lei og begynner å miste troa på at jeg i det hele tatt noen gang kommer til å få fjernet de:( Men så kom jeg over denne sia http://www.molewartremoval.com/c/index.html.

Kan noen fortelle meg om dette er bare tull eller sant (dårlig i engelsk så jeg skjønner ikke alt som er skrevet) og hvordan han gjør det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg leste litt på den siden, og det første jeg tenkte var lureri!

Han skriver og skriver, men sier aldri direkte hva det er man skal bruke for å fjærne føflekkene! Og om man vil vite det så må man skrive inn mailen og sånn for så å få det perr epost.. Det står at det er heeelt gratis og ikke noe tull.. men det tror jeg ikke på, jeg hadde ikke turt å melde meg på noe slikt :P

Skrevet
Jeg leste litt på den siden, og det første jeg tenkte var lureri!

Han skriver og skriver, men sier aldri direkte hva det er man skal bruke for å fjærne føflekkene! Og om man vil vite det så må man skrive inn mailen og sånn for så å få det perr epost.. Det står at det er heeelt gratis og ikke noe tull.. men det tror jeg ikke på, jeg hadde ikke turt å melde meg på noe slikt :P

Skjønte det nesten måtte være det :snurt: Dårlig måte å utnytte folk på når det finns mange som plages med det :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...