Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt noe varmebeskyttende, og så langt har jeg forsøkt mousse.. syns det blir klissete og at det synes godt at jeg har et produkt i håret. Jeg skulle gjerne hatt noe man ikke ser, bare en anelse hårspray i håret og det blir stivt og ekkelt dessverre..

Tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kerastase har en grønn tube (husker ikke navnet desverre) med sitruslukt som man har i håret i dusjen. Den skal ikke skylles ut, og jeg LOVER deg at du blir fornøyd!!=)

Gjest Gjest_Sienna_*
Skrevet

Jeg har hatt samme problem, men så begynte jeg å bruke varmebeskyttende krem fra Kerastase som jeg tar i vått hår. Denne er veldig god og jeg merker ikke noe til den etter å har tørket håret. Hos frisøren koster denne over 200 kr for 125 ml, men den er drøy i bruk! Det fulle navnet er: Kerastase Resistance Ciment Thermique Heat-Activated Reconstructor Milk.

Skrevet

Jeg kan skrive under på den fra Kerastase som de to andre her har nevnt :)

Skrevet

Kerastase sin Ciment Termique i resistance serien eller Nectar Termique i Nutritive serien.....begge er veldig gode og god lukt.....begge er usynlige i håret. Du tar begge i vått hår.

Forkjellen på de to er at Ciment Termique innholder proteiner som er gjennoppbyggende(fint for de som bleker håret, eller har slitt det ned av kjemisk behandling).......Nectar Termique inneholder god fuktighet som er veldig fin til tørrere hårtyper(gjerne de som har krøller, ekstra tørt eller brusete hår)

hilsen frisør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...