Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Som overskriften sier, så lurer jeg på om jeg får nok trening i løpet av en dag.. Er medlem på et treningsenter, men har flyttet endel mil unna, og jeg har ikke førerkort, så det blir ytterst sjelden jeg kommer meg dit! Ikke vært der på et halvår nå...(men savner timene jeg gikk på)

I løpet av en dag, uken gjennom går jeg tre turer med hunden vår, halv time om morgenen, litt over en time på ettermiddagen og ca tre kvarter om kvelden. De dagene jeg er på jobb går jeg også til og fra jobb, 20min hver vei.

Tar også situps og armhevinger annenhver dag.

Og er generelt ellers aktiv!

Er 1.72 høy og veier 56kg, så jeg er slank.. Spiser sunt.

Høres dette greit ut eller må jeg begynne å sjekke bussruter til treningsenteret??

Er jo så viktig å holde kroppen i form..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe galt med aktivitetsnivået ditt, men det er vanskelig å svare på når vi ikke vet hva som er målet ditt? Ønsker du mer styrkeøvelser? Det er mange øvelser man kan gjøre med strikk og hantler, så jeg ville skaffet meg det, og trent hjemme i steden. Her er det noen fine øvelser, velg ut de med hantler, det får du til hjemme. Du får kanskje ikke gjort de trekkøvelsene, men kanskje sittende roing m strikk hadde vært noe. Du får se litt på linken og se om det er noe for deg. :)

Skrevet
Det er ikke noe galt med aktivitetsnivået ditt, men det er vanskelig å svare på når vi ikke vet hva som er målet ditt? Ønsker du mer styrkeøvelser? Det er mange øvelser man kan gjøre med strikk og hantler, så jeg ville skaffet meg det, og trent hjemme i steden. Her er det noen fine øvelser, velg ut de med hantler, det får du til hjemme. Du får kanskje ikke gjort de trekkøvelsene, men kanskje sittende roing m strikk hadde vært noe. Du får se litt på linken og se om det er noe for deg. :)

Takker for tipset!

Har en sånn svær ball jeg kan trene på, men ikke helt peiling på hvordan jeg gjør det...(bruker den til å sitte på pga ryggprolaps..)

Nå så tar jeg vanlige armhevinger, brede og smale, pluss hever og senker i sittende stilling.

Tar også skrå og rette mageøvelser, pluss holder planken så lenge jeg klarer og litt til..

Skrevet

You tube er en bra kilde til øvelser. Søk litt der inne, vet det er mange ballvideoer der, men har ingen link selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...