Gå til innhold

Røyking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så det er der som er å røyke under hensyn??

allergikerer blir like dårlige og klærne bli like illeluktende og måltide like ødelagt utansett.. phuy!

Det måtte selvsagt være en feig j.... av en gjest som slenger slik med leppa. Hvorfor kommer aldri slike spydigheter frem fra en registret bruker???

Gjest Anonymous
Skrevet
Så lag en tråd om temaet' date= da!!

dersom det er så viktig for deg så kan kanskje du gjøre det..

ellers så vil jeg jo gi Muppi svar i hennes tråd.. hun fortjener ærlige svar -synes jeg :)

Gjest Poirot
Skrevet

For meg er ikke temaet noe å diskutere, jeg gjør slik vertskapet sier uten å plages av det.

Du burde sagt: ikke røyk som brud, det ser dumt ut.

Ferdig med den saken.

Skrevet

Jeg røyker i festlige lag selv, men ikke da jeg giftet meg. Synes for det første at det ser rimelig teit ut med røykende brud (hadde pynta meg for nesten 20 000,-, også ødelegge hele looken med en røyk i kjeften?Nope!) For det andre ville jeg ikke risikere å miste en glo på kjolen. For det tredje var barna våre i bryllupet, og de hverken har sett eller skal se at mor røyker. For det fjerde måtte man ut å røyke, og jeg orket ikke begynne å bakse rundt med diger kjole og slør for å gå fra bordet. Innen jeg hadde klart å komme meg ut, hadde vel de andre gått og satt seg igjen! :-?

Gjest Anonymous
Skrevet
For meg er ikke temaet noe å diskutere, jeg gjør slik vertskapet sier uten å plages av det..

fint for deg.. men JEG plages av røyk.. og det BURDE folk ta hensyn til.. og selv de som ikke føler at de plages blir jo utsatt for helseskade

Du burde sagt: ikke røyk som brud, det ser dumt ut.

Ferdig med den saken.

men jeg mener jo ikke det! det er ikke verre å røyke som brud enn ellers.. jeg ser ingen grunn til å ta andre røykehensyn som brud enn det alle andre også bør gjøre..

dersom du synes det ser greit nok ut å røyke til vanlig, så har du (etter min mening) ingenting å bekymre deg for når det gjelder utsednet ditt og evt røyking (men alt det andre omkring røyking derimot... )

Skrevet

Gjest,

du er helt ute å kjøre,

dere andre, takk for svar!!!

Skrevet

Jeg er så heldig stilt at enkelte i min familie kommer med akkurat slike kommentarer som gjest ved bordet -høyt og surt. Slå den!

Jeg synes at du burde investere i sigarettholder kanskje, eller noen fine sigaretter. Og unngå å sitte med sneipen i munnviken, hvis du har det for vane.. og, som jeg skulle si men en annen slo meg - glo på kjolen.. reell risiko..

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er så heldig stilt at enkelte i min familie kommer med akkurat slike kommentarer som gjest ved bordet -høyt og surt. Slå den!..

evt slå deg selv i hodet med noe hardt og prøv å bli rimelig mye mindre egoistisk senere..

hva var det noen her oppe et sted skrev om at parret kjenner sine gjester og tar hensyn til dem??

hørest det ut til at det er tilfellet her?

noen røykere er noen rarer dyr..

"MIN uvane bør alle andre tåle -ærlig talt.. men.. det minst vond lukt ellers.. (fis, møkk, svette, forråtnelse osv alt like ufarlig) fy og fysj!

Gjest Poirot
Skrevet

Som jeg sa: dette hører hjemme i en annen tråd, som du gjerne må starte.

Forøvrig røyker jeg ikke selv.

Skrevet

Jeg røyker.. Men er tvilende til om jeg kanskje skal smugrøyke denne dagen..

Og vi kommer til å ha røyk under hele middagen,dette er vår dag,og vi røyker begge to!

Gjør det du føler for du,ingen som har noe med det,selv om jeg jo holder i at røyken ikke passer til kjolen. derfor jeg funderer selv i grunn..

Og til vedkommende Gjest som føler at Muppi trenger ærlige svar,hennes spørsmål hadde ikke noe med hvorvidt det skulle være røyking eller ikke å gjøre.. Les innlegget en gang til du!

Skrevet
Jeg kan nemlig ikke tenke meg noe mer kræsj enn en vakker brud som sitter med slør og kjole ved hovedbordet med siggen i kjeften!!!

Enig med deg der :)

Siden hverken jeg eller brudgommen røyker slipper vi å tenke på denne problemstillingen, og siden lokalet er røykfritt blir det heller ikke røyk inne (men det er en flott terrasse og et fint uteområde for de som ønsker å puffe litt ;)).

Hvis du ikke ønsker å være en brud i kjole og slør som sitter og røyker, så er vel løsningen å prøve å droppe røyken denne ene dagen :)

Skrevet

Jeg røyker og han jeg skal gifte meg med røyker. Vi skal prøve å legge inn røykepauser under midagen. Men jeg vil ikke ha noe røyking til midagsbordet. Tror det blir seende veldig dumt ut med en brud som sitte ved midagsbordet å røyker. Da er det bedre med røykepauser slik at man gå til et annet rom og sette seg ned å slappe av med en røyk.

Hvis det hadde vært røyking undre midagen ved bordet hadde jeg latt være å røyke disse timene. Syntes ikke det passer med en brud som røyker under midaggen.

Jeg vil råde dere andre bruder som også røyker om å røyke minst mulig , sitte i ro og røyke og kjanske bruke et hvitt munnstykke :) Det er smak og behag men jeg vil ha et stillig munnstykke som står til kjolen min :)

Skrevet

SPAR MEG.... :roll:

Hold deg til temaet, og slutt å skape en røykedebatt her. Du liker ikke røyk. Greit, fattet poenget. Det var ikke det hun spurte om.

Når det er sagt, så går det vel an å ta seg en røyk selv om du har finstasen på, bare det ikke blir sånn stimrøyking.

En og annen er vel intet problem! :D

Lykke til med dagen forresten..... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg skjønner virkelig ikke denne diskusjonen..

legger dere av alle andre vaner når dere går over i den nye tilstanden "brud" også..

jeg trodde det var DU som giftet deg.. som den du er.. ?

er du en røykende person, så er du vel også en røykende brud..?

skjønner ikke at det skal se verre ut å røyke med pentøy enn i kjeledress.. er røyking "skittent arbeid"?

nei.. hva du har på deg har virkelig ingenting med røykespørsmålet å gjøre!!

(få med deg hva som er viktig her i livet!)

Skrevet

nei.. hva du har på deg har virkelig ingenting med røykespørsmålet å gjøre!!

Det har faktisk det. Som jeg nevnte i et tidligere innlegg ville jeg vært redd for å miste glo på kjolen. For det er faktisk verre å brenne hull i en kjole til 10 000- 15 000 kroner enn en olabukse.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det har faktisk det. Som jeg nevnte i et tidligere innlegg ville jeg vært redd for å miste glo på kjolen. For det er faktisk verre å brenne hull i en kjole til 10 000- 15 000 kroner enn en olabukse.

det som må være endå verre må vel være å skade de uerstattelige lungene dine!? (og lungene til de omkring deg...)

som sagt.. klær er bare klær.. og det blir en bagatell i spørsmål om røyking.. uansett hvor dyr kjolen er!! :roll:

Skrevet

Jeg er røyker og alle våre jester vet det.

Hadde sett verre ut om jeg prøvde å smugrøyke.

Har ikke tenkt å utgi meg for en annen på brullupsdagen. :D

Røkende brud på lørdag 9 august :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...