Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Er det noen som vet om det selges flædersaft i Norge? Eller må jeg til Sverige å kjøpe dette, hmmm.
leandra Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 De selger det på Ikea, jeg har nettopp vært og hamstret. Og på enkelte helsekostbutikker
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 TACK SNILLE DU Nå reddet du min dag. Jag var i Sverige i uken som var og fikk smake på ett veldigt gott bål. Som takk før svaret så må jeg ju legge ut uppskriften da BÅL -1/2 kruka mynta -1-1/1 dl konsentrerad flædersaft -1-1/2 lime -ca 1/2 flaska mousserande torrt vitt vin - Knus mynta lime med flædersaften, hell sedan på vinen. ( Denna bål kan og lages alkohålfri om man er gravid, man kan ju gotta sig lite før det ) - Smak deg fram om du vill fylla på med noe, om nødvendig spe ut med vann/isbiter
Gjest Elfrida Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 På norsk heter det hylleblomstsaft. Jeg har sett det i mange dagligvarebutikker som har litt utvalg, f.eks. Ultra og Centra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå