Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Astrid_*
Skrevet

har hørt mye fint om matis produkter. Har lyst å begynne med hudpleie serie .Har noen prøvd matis ? Hva synes dere ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_krillan_*
Skrevet

Matis har gode produkter som lukter veldig godt. Et av mine favoritter sammen med Dermalogica og MD formuations. :) Hørt at øye kremen er veldig god, har ikke prøvd den enda...

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg brukar enzympeelingen for sensitiv hud(Delicate-linja) og er svært fornøgd med den. Har nok funne min favorittpeeling!!

Skrevet

Elsker Matis! En av de beste merkene som finnes, uten tvil. Dessverre tester de på dyr, noe jeg fant ut for ikke lenge siden, så dette merket er no no for min del fremover.

Men gir du effen i slikt, er det absolutt et godt valg. Sensitivserien deres er overlegen.

Gjest Gjest_Marit_*
Skrevet

Jeg elsker matis. tror ikke at de tester på dyr.

Skrevet

Jeg hadde hørt mye skryt om merket, men er ikke spesielt begeistret selv. Jeg kjøpte energising cream, og den gjør egentlig ikke noe for huden min.

Gjest Gjest_janne_*
Skrevet

Jeg har hørt at best resultat er hvis man bruker flere produkter fra samme serie .Jeg har ikke prøvd matis men har lyst og gjøre det ;-)

Skrevet
Elsker Matis! En av de beste merkene som finnes, uten tvil. Dessverre tester de på dyr, noe jeg fant ut for ikke lenge siden, så dette merket er no no for min del fremover.

Men gir du effen i slikt, er det absolutt et godt valg. Sensitivserien deres er overlegen.

Hilde Christina, det virker som om du oppriktig engasjerer deg i hudpleie, og det er sikkert inspirerende for noen å lese bloggen din. Jeg vil imidlertid råde deg til å være bare litt mer ydmyk og litt mindre krass mot leserne dine. Flere ganger har jeg lest spørsmål som blir stilt som du svarer veldig lite hyggelig på. Hvis du skal ha en karriere som innebærer personlig kontakt med mennesker, kan det kanskje være lurt å ha en litt mildere tone. :)

• Liker 1
Skrevet
Hilde Christina, det virker som om du oppriktig engasjerer deg i hudpleie, og det er sikkert inspirerende for noen å lese bloggen din. Jeg vil imidlertid råde deg til å være bare litt mer ydmyk og litt mindre krass mot leserne dine. Flere ganger har jeg lest spørsmål som blir stilt som du svarer veldig lite hyggelig på. Hvis du skal ha en karriere som innebærer personlig kontakt med mennesker, kan det kanskje være lurt å ha en litt mildere tone. :)

Og ellers ønsker jeg deg lykke til videre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...