Gå til innhold

Defekasjon gir mer vellyst en sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare presisere at det å drite etter en har holdt seg lenge er mye bedre enn sex.

De som motsier meg gjør det bare for å kverulere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil bare presisere at det å drite etter en har holdt seg lenge er mye bedre enn sex.

Da har du hatt mange dårlig partnere! :)

Skrevet

Tja, er faktisk tilbøyelig til å være enig.

Når det er sagt er det mange ting som er godt, og heldigvis utelukker ikke det ene det andre.

Men trådstarter har utvilsomt et poeng; følelsen av å endelig få tømme seg er ubetalelig.. :fnise:

Skrevet

Nå er det faktisk forskjell på ren seksuell lyst og at noe er fysisk digg/deilig på annen måte. Men det viste jo allerede TS, så lynende intelligent som han helt åpenbart er.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Vet du hva som irriterer vettet av meg? Det er når noen sier "det er bedre, verre etc." som om alt skulle være en objektiv sannhet. Du synes at å få tømt tarmen er bedre enn sex. Greit nok, det er din oppfatning. Da skulle du heller ordlegge deg annerledes og si "jeg synes ... " osv. Alle andre har ikke samme oppfatning som deg.

Endret av Belladonna
Skrevet

Personlig foretrekker eg å ha sex og syns det er myyyyye meir digg, men det er nå bare meg da, sikkert andre som foretrekker å drite.

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Ja, deilig, får frysninger på ryggen når jeg gjør det. Men hva kan vel være bedre enn å drite og ha sex samtidig da, haha? Men det er uaktuelt for meg, prøv å runke og drite kanskje, det kan gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...