Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Vil bare presisere at det å drite etter en har holdt seg lenge er mye bedre enn sex. De som motsier meg gjør det bare for å kverulere.
Elita Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Vil bare presisere at det å drite etter en har holdt seg lenge er mye bedre enn sex. De som motsier meg gjør det bare for å kverulere. Da har du hatt mange dårlig partnere!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Tja, er faktisk tilbøyelig til å være enig. Når det er sagt er det mange ting som er godt, og heldigvis utelukker ikke det ene det andre. Men trådstarter har utvilsomt et poeng; følelsen av å endelig få tømme seg er ubetalelig..
Rimmern Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Nå er det faktisk forskjell på ren seksuell lyst og at noe er fysisk digg/deilig på annen måte. Men det viste jo allerede TS, så lynende intelligent som han helt åpenbart er.
Gjest Eurodice Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 (endret) Vil bare presisere at det å drite etter en har holdt seg lenge er mye bedre enn sex. De som motsier meg gjør det bare for å kverulere. Vet du hva som irriterer vettet av meg? Det er når noen sier "det er bedre, verre etc." som om alt skulle være en objektiv sannhet. Du synes at å få tømt tarmen er bedre enn sex. Greit nok, det er din oppfatning. Da skulle du heller ordlegge deg annerledes og si "jeg synes ... " osv. Alle andre har ikke samme oppfatning som deg. Endret 1. august 2009 av Belladonna
Gal_dame Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Personlig foretrekker eg å ha sex og syns det er myyyyye meir digg, men det er nå bare meg da, sikkert andre som foretrekker å drite.
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Vil bare presisere at det å drite etter en har holdt seg lenge er mye bedre enn sex. De som motsier meg gjør det bare for å kverulere. Ja, deilig, får frysninger på ryggen når jeg gjør det. Men hva kan vel være bedre enn å drite og ha sex samtidig da, haha? Men det er uaktuelt for meg, prøv å runke og drite kanskje, det kan gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå