Gjest Jenny, 36 Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Han jobber i samme bedrift, er utro med meg over 15 mnd og konen vet om det. De voksne barna og. Hvordan kan han? Alle vet om det. og han og jeg har det fint!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Vil ikke kalle det utro når alle vet om det. Han elsker konen sin og har sex med deg??
Gjest Gjest_vivian_* Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Alle vet om det. Du og han har det fint. Hva er da problemet? Personlig så skjønner jeg ikke at du gidder, men jeg gidder ikke si mer. I en alder av 36 skulle enn jo tro at du har fått innsikt nok til å ta kloke avgjørelser i slike situasjoner ... Men, det er ikke alle forunt å elske seg selv nok til å se sitt eget beste. Selvrespekt!?!
Raven Emerald Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Han får i pose og sekk. Hvorfor skulle han ville gjøre noe med det?
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Det jeg ikke skjønner her, er hvordan du og kona godtar at han står i med dere begge to...å dele mann med noen høres ikke spesielt festlig ut.
Gjest Jenny, 36 Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Kona liker det jo ikke! Men hun er avhengig da sikkert...og barna er store de har alle nettopp flyttet ut. Mann sier han ikke takler hverdagen med konen. De bor rett ved Oslo..og barna har samboere og alt. De klarer ikke handle men han er hos meg ofte. Og snakker masse om barna, sine foreldre, og hva han tenker, men aldri om konen. Vi har det topp. Men vi kan ikke bli par - fordi han er gift. men han har det ikke bra med henne. Men han vil aldri forlate henne. Logisk? Nei. Jeg kan bli gravid med ham. Jeg er voksen nok til det og klarer fint dette alene. Vi er ikek alle skapt til det samme livet.
slumkim Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 De eneste det er synd på i denne settingen er kona og ungene hans. Og at du aksepterer å ha et forhold til han selv om han aldri kommer til å gå fra kona si som du sier, og også snakke om å få barn med idioten... herregud.. stakkars unge hvis det kommer så langt. Men du får deg kanskje ikke noen annen......
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 Herregud, kvinne, for guds skyld ikke få barn. Du trenger virkelig ikke føre idiotgenene dine videre.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 Han jobber i samme bedrift, er utro med meg over 15 mnd og konen vet om det. De voksne barna og. Hvordan kan han? Alle vet om det. og han og jeg har det fint! Jeg skjønner ikke helt logikken din. Kone og barn vet han er utro.. Du sier dere har det fint. Samtidig spør du hvordan kan han ..... Hva er det med denne situasjonen som er fint ? Ingenting, overhode ingenting spør du meg. Dette er bare kaos. Hvor er din sunne fornuft oppi dette ? Dette er jo helt på trynet.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 Og du vet at han ikke har det bra sammen med kona fordi han har sagt det og da er helt sant selvfølgelig. Synes du heller bør dra til Danmark og kjøpe sperm framfor å bli gravid med ham. Dersom du får hans barn, vil det gå ut over kona økonomisk ved at han må betale barnebidrag, og at hun og barna hennes må dele arv med resultatet av hans utroskap den dagen han dør. Jeg synes du er egoistisk nok som det er, dette bør du spare familien hans for.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 Han får i pose og sekk, og med litt flaks deg og kona samtidig. Problemet var?
Gjest Kneira Skrevet 1. august 2009 #12 Skrevet 1. august 2009 Dette er ikke kvinnens feil, men den gifte mannens. Han er selv ansvarlig for sine handlinger og valg. Det er han som knekker sin familie, ikke elskerinnen. Elskerinnen kan da like situasjonen slik den er...ikke alle som liker familielivet slik det er i standard. Er mer nysgjerrig ang.mannen: hvordan kan han? Jeg anser mer ham som en dust her!
Gjest Gjest_Karin_* Skrevet 1. august 2009 #13 Skrevet 1. august 2009 Dette er ikke kvinnens feil, men den gifte mannens. Han er selv ansvarlig for sine handlinger og valg. Det er han som knekker sin familie, ikke elskerinnen. Elskerinnen kan da like situasjonen slik den er...ikke alle som liker familielivet slik det er i standard. Er mer nysgjerrig ang.mannen: hvordan kan han? Jeg anser mer ham som en dust her! Enig, er jo han som er dusten her. All vet om det og han dummer seg ut eller?! Naboer, familien til kona, de voksne barna...kolleger og andre?! Han har jo utmerket seg som en vinglepetter som forblir i passive fasen.
Kiyo Skrevet 1. august 2009 #14 Skrevet 1. august 2009 Han får i pose og sekk og likevel spør du? Jeg overraskes stadig over hvilke typer kvinnfolk som havner i forhold med gifte menn for så å komme på div forumer for å spørre hvordan han kan være sånn, ting kan være sånn, blabla sånn etc
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 1. august 2009 #15 Skrevet 1. august 2009 Ett ord: SELVRESPEKT!!! Fortjener du virkelig en fyr som kjører i to spor??? Jeg bare lurer.
Bambimor Skrevet 2. august 2009 #16 Skrevet 2. august 2009 At han er en dust er greit nok, men at en dame på 36 år godtar et slikt forhold er ganske tragiskt. Han prater ikke om konen, selvsagt gjør han ikke det. Han er helt sikkert fornøyd med henne, har sex med henne, og nyter hjemmelivet med henne. På samme tid så ønsker han i pose og sekk, velger derfor en dum nok kvinne som godtar hans dobbelt liv. Og som innerst inne tror at han en dag vil forlate konen. Og en annen ting, hvordan vet du at kona og barna vet om deg? Noe han har sagt, eller har du sagt det til dem selv? Våkne kvinne og kom deg videre i livet med en som faktisk vil ha deg. Og ikke bare for sexen sin skyld
Eve Luna Skrevet 2. august 2009 #17 Skrevet 2. august 2009 Jeg skjønner ikke helt hva TS vil. Vil du at han skal forlate kona? Var det du som sa det til henne om mannens utroskap, og håpet at det vil føre at hun kastet ham ut og han kom til deg? Er du virkelig overrasket over at han fortsatt er hos kona, samtidig som han får sex av deg? Og hvordan kan du si at dere har det fint når han bare har sex med deg og dere prater litt sammen? Dere er da ikke kjærester. Dere deler ikke hverdagen sammen. Dere har ingen ansvar sammen. Man kan si at dere bare er pulekompiser og ikke noe mer.
Gjest Rikki Skrevet 2. august 2009 #18 Skrevet 2. august 2009 Har ei bekjent på jobben som er i samme situasjonen; og de er par selv om han er gift: deler ansvar, hverdag etc. forstår ikke de menn som lever dobbelt.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #19 Skrevet 3. august 2009 Feiginger - er hva disse mennene er. De synes ikke det er nok med konen - og har det tydeligvis bra nok med henne. Men de trives ikke med bare en og søker derfor til andre kvinner....
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 3. august 2009 #20 Skrevet 3. august 2009 Dette er ikke kvinnens feil, men den gifte mannens. Han er selv ansvarlig for sine handlinger og valg. Det er han som knekker sin familie, ikke elskerinnen. Elskerinnen kan da like situasjonen slik den er...ikke alle som liker familielivet slik det er i standard. Er mer nysgjerrig ang.mannen: hvordan kan han? Jeg anser mer ham som en dust her! Jeg er litt uenig i dette. Elskerinnen har da ett også ansvar for situasjonen hun også. Det handler også om moral for de rundt deg. Men moralen til den mannen som allerede er gift er jo enda verre. Stor dust og dust
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå