Gå til innhold

Noen som har trent Zumba?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har disse treningsdvd-ene?

http://www.zumbafitness.no/

Jegmå begynne å trene for å gå ned i vekt, cm og ikke minst stramme opp.

Jeg er ikke glad i treningstudioer, så jeg skal gå for trening hjemme, bla med dvd-er.

Jeg er veldig glad i å danse og dette så skikkelig gøy ut og om jeg kan få en bedre kropp ved å trene på denne måten er jo det supert.

Noen som har erfaring med Zumba?

Er det bra eller bare tull når det gjelder trening?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Noen som har disse treningsdvd-ene?

http://www.zumbafitness.no/

Jegmå begynne å trene for å gå ned i vekt, cm og ikke minst stramme opp.

Jeg er ikke glad i treningstudioer, så jeg skal gå for trening hjemme, bla med dvd-er.

Jeg er veldig glad i å danse og dette så skikkelig gøy ut og om jeg kan få en bedre kropp ved å trene på denne måten er jo det supert.

Noen som har erfaring med Zumba?

Er det bra eller bare tull når det gjelder trening?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei, jeg er zumbainstruktør og hvis du liker å danse vil jeg absolutt anbefale deg å prøve. Det er utrolig morsomt og veldig effektivt, jeg gikk ned 5-6 kg de to første mnd fordi jeg ble så hekta og danset og øvde både sent og tidlig...kanskje ikke å anbefale, men det var jo fordi det var så gøy :) Og det morsomme er jo at man lærer endel salsatrinn, reaggeton, merengue, samba osv. Siden stegene er relativt enkle og musikken så fengende er det fort gjort å bli veldig svett, i tillegg til at man bruker hele kroppen nesten uten at man tenker på at det er det man gjør... ;) mange blir veldig oppslukt av zumbaen, det har forandret livet mitt på en veldig positiv måte, og jeg har flere venner og familie som er vel så hekta som jeg..kanskje fordi vi gjerne liker å danse men aldri har fått muligheten før? :D Lykke til ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...