Gjest Alabama Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Hvorfor vil ikke fertilityfriend gi meg eggløsning på denne tempkurven?
Gjest lhinn Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 hm..det eneste jeg kan tenke meg grunnen til det er innstillingene du har i "Ovulation Detector". om du står inne i "chart" tab'n går du litt lenger ned der det står "Ovulation Detector". under der kan du velge "Tuning/Override". Der inne må du velge hvordan du vil at charten skal "detecte"/finne eggløsning. Sett denne på Advanced (som også er anbefalt) og trykk "Set". jeg hadde satt denne på OPK først og da ser den kun på hva hjemmetester du har tatt og lagret i skjema (om jeg har skjønt det rett). Setter du den på advanced bør den se på stigning i temp. Merk deg også at den ikke legger inn eggløsning før du har hatt 3 dager med temp stigning Jeg har den selv på advanced og det funker flott! lykke til!
Gjest Alabama Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Den sto allerede på advanced.. Hmm... Merkelige greier..
Gjest Gjest_Lotten_* Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Kan kanskje ha noe med at du har to dager på syklusdag 17 og 20 der FF ikke tolker temperaturmålingen som sikker, slik at du ikke får tre sammenhengende dager med temperaturøkning når den tolker kurven din. Har du prøvd i endre dataene slik at du får prikk med farge også på dag 17 og 20? Dersom du har fått prikk uten fargen fordi du har tempet for sent kan du prøve å sette tidspunktet til det klokkeslettet du vanligvis temper.
Gjest Alabama Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Prøvde å endre tidspunktene, men hjalp ikke.. Fikk fortsatt ikke eggløsning. Jaja, spiller jo ingen rolle egentlig. Får jeg mensen, så får jeg mensen....
Gjest Alabama Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Nå skjønte jeg det selv. Måtte sette opp en "juksetemp" på søndagen for at det skulle gå. Tror det er sånn at man MÅ ha temp dagen før eggløsning for at den skal registrere det. Blir det helt feil å jukse sånn, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå