Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg og leiter etter en primer som gjør at sminken sitter hele dagen lang. Bruker ID mineral, og har tenkt til å gjøre det den dagen og. Men den sitter ikke så godt lenge føler jeg, men er fornøyd med den ellers.

Noen som har tips? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, bytt foundation ville jeg gjort... Tikei f.eks. holder mye lenger på mitt ansikt.

Primere jeg synes er godkjent:

- Bodyography Veil Foundation Primer. Denne kan virke uttørkende, men bruker du den kun en gang i blant er den veldig god. Sminken sitter som støpt med denne.

- Benefit That Gal Brightening Face Primer. Mindre uttørkende, bedre for everyday use. Makeupen sitter som støpt med denne også.

Eller har du Glo Minerals sin, men jeg liker ikke helt følelsen den gir på huden. Litt for silikonaktig. Lukten er også helt grusom.

Sorry for linking, gidder bare ikke å ramse opp masse info når jeg har skrevet omtaler før :D

Håper det hjalp :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne primeren fra Guerlian, og den kommer i tillegg i verdens lekreste form/innpakning. Ingen skadelige stoffer (i følge en hudpleier jeg fikk til å inspisere listen over ingredienser), lysreflekterende effekt, og får sminken til å holde i evigheter. De har en variant som passer perfekt til tørrere hudtyper også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...