Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen ,, vet ikke helt hvor jeg skal beggyne,, men er sammen med jeg åpnet en side på facebook med bilde til en annen jente å annet navn,, beggynte å taste med han ,, da spørrte jeg om nr, han ga meg med en gang,, så sendet jeg han melding med en annen nr til mob hans da skrev jeg at jeg har fest å vil ha han der så svarte han m engang ( åå ja hei ja jeg vil gjerne komme på festen når å hvor ) så jeg klarte ikke svare han jeg blei så leie en gutt som jeg stoler ikke på heilt ,, føler han lyve for mye,, men så skulle jeg teste han , meg ,, fordi jeg har ikke lov feste har ikke lov være med venner har ikke lov til noen ting,, syns dere at det er normalt det han holder på med ,, bor jeg være sinte på han ?? takk for svare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstod faktisk ingenting av det du skulle forklare desverre.

Skrevet

Jeg syns uansett du skal fortelle han at du går rundt og bekymrer deg for om du er nok for han. Vil tro det er derfor du i det hele tatt begynte å "teste" han med å oppdrette en profil på facebook? Det er kulturforskjeller som er problemet, ikke sant? Vær ærlig og fortell at du har grunn til å tro at han er interessert i å få kontakt med andre damer, og se hva han sier til det. Å gå rundt å være sint på han har lite for seg.

Skrevet

Husker engang jeg fikk en SMS fra en Maori-stamme, beskjeden var følgende: "Don't listen to them." :lete:

Skrevet
Husker engang jeg fikk en SMS fra en Maori-stamme, beskjeden var følgende: "Don't listen to them." :lete:

:skratte: *ramla av stolen*

Gjest Chiffon
Skrevet

Altså, du lagde en falsk facebookprofil med en annen jente, ba om nummeret hans og inviterte han på fest og han takka ja?

Ja, da hadde jeg blitt sur på ham.

Gjest til deg
Skrevet

Til de neandertalerne som har svart tidligere i tråden. Grow up.

Forstår at du ble lei deg, trådstarter. Sett tydelige grenser for forholdet eller finn en som har samme grenser som deg og bare vil ha deg.

Gjest EmilyLane
Skrevet

Jeg hadde blitt fly forbanna.

Gjest Shady Lady
Skrevet

Du har tydeligvis god grunn til å ikkje stole på han. Måten han reagerte på "testen" på er absolutt ikkje OK i min verden.

Og viss eg forstod det riktig, så får ikkje du lov til nokon ting? At han nektar deg omgang med vennar, fest o.l tolkar eg det då til.

Heilt tydelig eit usunt forhold med stor ubalanse. Du må nesten ta opp dette med han og fortelle han kordan du føler det.

Og i god, gammal KG-ånd vil eg berre seie: Du klarer deg sikkert uansett bedre utan han der. Dump han!

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Når du føler behovet til å teste den du er sammen med på den måten, så er det kanskje ett tegn på at ting ikke er helt bra? Det er egentlig ikke så mye vits i være sammen med noen som du ikke stoler på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...