Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #1 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg har datet en gutt noen uker og det som har vært fint er at vi har en veldig god kommunikasjon og kjemi og at vi kan snakke åpent med hverandre. Men blir litt stresset av dette dating opplegget som jeg ikke har så mye erfaring med, alle regler osv for hvordan man liksom skal gå frem og oppføre seg. Føler at jeg er veldig tilgjengelig for han, da fordi jeg har lyst til og treffe han og vi ikke kan ses så ofte. Spørsmålet er burde jeg da henge meg på disse dating "reglene" for å holde på interessen og være tilbakeholden eller er det bare noe tull jeg ikke skal henge meg opp i? Han gir uttrykk for at han liker meg veldig godt og har lyst å treffe meg når han har mulighet og sender søte meldinger til meg, som jeg selvsakt responderer på, men hvis jeg ikke hører fra han på noen dager blir jeg litt usikker... Tåpelig, men sånn er det å være der jeg er nå, uten egentlig å vite hvor dette går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telys Skrevet 31. juli 2009 #2 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg tror jeg hadde vært en liten blanding av begge deler? Vise at jeg liker han,men ikke virke for desperat. Mannfolk blir fort skremt Men du bør også se hvordan han vise følelsene sine. At når han vise han liker deg godt,så gjør du det samme. Og hvis han har dager der han ikke er så veldig på deg,så tar du litt avstand og viser at du ikke er ute etter å presse han til noe. (selv om det er vanskelig når man egentligt har lyst å overfalle han :gjeiper: ) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 1. august 2009 #3 Del Skrevet 1. august 2009 Send ham en hyggelig melding om du har lyst. Det at dere damer spiller for kostbare kommer det sjelden noe godt utav. Selv mister jeg interessen raskt for damer som ikke viser nok interesse tilbake. De kan få lov å leke kostbare med noen andre, jeg gidder ikke det tullet der. Bruk heller tid og krefter på å bli bedre kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camillen Skrevet 1. august 2009 #4 Del Skrevet 1. august 2009 Hvorfor spille kostbar hvis du er interessert i han..? Skjønner ikke at voksne mennesker gidder å spille sånne spill..hvis det "skremmer" han at du viser hva du føler hadde jeg ikke giddet kaste bort tiden min.. Kanskje det funker for noen, men jeg syns det blir for dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 1. august 2009 #5 Del Skrevet 1. august 2009 Drit i dumme datingregler. Det fører bare komplikasjoner med seg, og er slitsomt. Hvis du liker ham, vis det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. august 2009 #6 Del Skrevet 1. august 2009 Drit i alle regler. Gjør det som føles riktig. Husk at også du har lov å ta kontakt og foreslå aktiviteter (sex f.eks.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dott Skrevet 1. august 2009 #7 Del Skrevet 1. august 2009 Drit i alle regler. Gjør det som føles riktig. Husk at også du har lov å ta kontakt og foreslå aktiviteter (sex f.eks.). Det svarer bare takknemlig menn som deg som er mislykket i sjekking. Takknemlig dotter for hva dere kan motta. Andre mer kresne menn vil styre mer selv og handle mer som mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #8 Del Skrevet 1. august 2009 Hvis det er sånn at dere ikke har mulighet til å treffes ofte, synes jeg det blir litt dumt å i tillegg spille kostbar. Jeg liker ikke sånt spill, og får jeg lite respons eller det aldri passer å møtes regner jeg med at motparten ikke er særlig interessert. Men lurer på om det er forskjell på gutter og jenter her, spiller gutter også kostbare noen ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Christa_* Skrevet 1. august 2009 #9 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg har ikke tro på å spille kostbar. Vis ham at du liker ham, men ha også et liv utenom ham. Vær sammen med dine veninner, gå på egne aktiviteter og la ham vite at du gjør annet enn bare å sitte å vente på å høre fra ham. Gjør IKKE som Brutal mann sier, invitere på sex (makan!). Jeg vet ikke hvor gammel du er, men tror ikke mange jenter er så direkte i en startfase av et forhold uansett alder. Nyt daten din og den tiden som er nå med den spenningen det innebærer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå