Gjest Gjest_kamilla_* Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Overskriften er vell spørsmålet her
FireFairy Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Gå på Canis så kan du finne ut om de forskjellige rasene. der kan du velge allergivennlig som et punkt og da får du opp alle de.
Gjest Gjest_kamilla_* Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Jeg gikk inn på den siden, men fant ikke hvor det står allergivennlig...
Gjest Glør Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Mange terriere som ikke røyter, og som må klippes.
Hønemora Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Lagotto Romagnolio Har link til en oppdretter her www.skjervtorpet.com Den må klippes og er middels stor En utrolig kosli og vennlig hund. Veldig kontakt søkende... Har en selv som er litt over 1 år Verdens nydeligeste <3
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Jeg gikk inn på den siden, men fant ikke hvor det står allergivennlig... Husk at røytefrie ikke nødvendigvis betyr allergivennlige... En del mennesker reagerer på hunder som liksom skal være "allergivennlige", men ikke på andre "pelshunder", og en del reagerer på alle pelstyper.
ringblomst Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 Mange terriere som ikke røyter, og som må klippes. Flesteparten av terriere må nappes og ikke klippes for å beholde pelskvaliteten. De fleste terriere røyter gjerne et par ganger i året, da er pelsen moden for napping. Ellers er dvergschnauzere røytefrie.
FireFairy Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 (endret) Jeg gikk inn på den siden, men fant ikke hvor det står allergivennlig... Rasevelger Mulig at det ikke er relevant de første spm, men du kan velge allergivennlig etterpå. Endret 2. august 2009 av FireFairy
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 Rasevelger Mulig at det ikke er relevant de første spm, men du kan velge allergivennlig etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #11 Skrevet 6. august 2009 Tibetansk terrier røyter ikke, og er allergivennlige:) De må klippes da, med mindre du vil sitte å gre bikja di en time hver dag:) Men kjemoe nydelige hunder som er utrolig glade og liker mennesker:)
Gjest doggi Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 Hallo.... Har en Italiensk Mynde eller italien greyhound. Liten snerten hund. , røyter minimalt og da mener jeg minimalt, next 2 nothing, samt lettstelt. Sjekk de ut. ellers mener jeg toypuddel er et alternativ. Sjekk allergivennlige hunder. Sjekk hundeblader. Ring Norsk Kennelklubb. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå