Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Og gjerne litt lærerikt. Det er ei jente på 6 som skal få konsoll og spill for første gang. Hun er helt grønn på alt som heter tv-spill osv. Tror hun får hetta når det blir veldig høyt tempo. Hun i butikken anbefalte noe med Dogs, noen som har erfaringer med dette? Og mario er det mange som skryter av, passer det for en nybegynner? Altså, nybegynneranbefalinger ønskes.
Gjest Gjest_nassern_* Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har en lillesøster på 8 år, som fikk Super Mario 64 ds. Det var litt vanskelig i starten, men nok hun kunne gjøre til å ha det gøy. Nå er det favorittspillet hennes. Har hatt noen dyrespill, som hun syntes er litt kjedelig nå. Men hun ønsker seg dogs blant annet nå. Vet ikke så mye om det spillet.
FireFairy Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Det finnes flere forskjellige mario-spill, husker ikke hva de heter alle sammen, men det går sikkert med noen enkle av de. Nintendogs vil jeg anbefale da (det finnes et spill med katter også, men det har jeg ikke sett annet enn på cover). Nintendogs begynner med at du velger en hund og så skal du lære den opp. Lære den til å kjenne igjen og huske navnet sitt (som du selv bestemmer), lære den sitt, ligg etc. Er datteren din dyreglad er nok dette artig! Noen ganger kan hundene være litt vanskelige, mens andre ganger går det lettere. Så kan du trene den i ringen, gå tur med den (og der finner du gaver og møter andre hunder), og kjøpe ting som bein, hatter, sløyfer og sånn som du kan sette på hunden. Du tjener penger i ringen, eller du kan selge de gavene du får på gåturen. Tror jeg har fått med meg det jeg vet da
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Takk for svar! Tror jeg går for Dogs. Men hvordan lære opp hunden? Må den som spiller kunne lese? Det kan hun nemlig ikke.
FireFairy Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Takk for svar! Tror jeg går for Dogs. Men hvordan lære opp hunden? Må den som spiller kunne lese? Det kan hun nemlig ikke. Litt usikker på dette. Jeg vet at når en handler i shopen så står det navn, men det står også bilde av det, så regner med det går greit da. Hvis det er noe lesing, er det i så fall lite. Jeg husker ikke at det var noe lesing, men så fulgte jeg bare med en liten stund. Det står også hvor mye penger en har og hvor mye en ting koster, og det er tall. Kanskje noen andre her kan svare mer sikkert, eller så er det mulig de i butikken vet noe om det. Du lærer opp hunden ved å bruke pennen som er med og stemmen din. Mulig du må presse ned baken på hunden når du lærer den sitt, husker ikke helt sikkert. For å vise den hva kommandoen betyr. Den kommer når du plystrer på den, og da er den så glad og logrer med halen sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå