Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

For å gjøre en lang historie kort har jeg etter 11 års samliv fått nok og sagt jeg vil skilles.

Jeg har stått ved hans side i tykt og tynt og masse motgang, men han har aldri vært der for meg når jeg har trengt ham.

Han er også typen som aldri snakker om problemer, men løper fra dem og dytter dem under teppet og later som alt er i orden.

Jeg har følt meg verdiløs i ekteskapet lenge, men har nå våknet opp og funnet ut at jeg har ikke noe mer å gi.

Han på sin side vil ikke forstå dette og mener at vi må prøve en gang til. Jeg har gitt ham mange sjanser de siste 4 årene, men han har ikke brydd seg nevneverdig om å prøve å løse noen ting. Bare stukket hodet i sanden og trodd at det går over av seg selv.

Hvordan skal jeg få ham til å forstå at jeg ikke vil prøve flere ganger? Han hører jo ikke etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da finner du deg nytt sted å bo, hvis dere har barn så bestiller du time til megling, og så er dere i gang.

Skrevet

Selvfølgelig vil han ikke gi opp. Han ser ikke problemet ditt. Det har han tydeligvis aldri gjort.

Finn deg leilighet og flytt. Han har ikke noe han skulle ha sagt lenger.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Stå på ditt og ikke vik en tomme. Å vike vil gi han falske forhåpninger og utsette han for unødvendig smerte.

Skrevet
Hvordan skal jeg få ham til å forstå at jeg ikke vil prøve flere ganger? Han hører jo ikke etter.

Hvorfor bruke mer energi der?

Er det ikke bare handling som er igjen: du trenger ikke hans tillatelse for separasjon vet du...det er bare sende inn papirene det og han kan ikke si noe der.

Lykke til. Handling er konge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...