Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Endel gutter spør om jeg vil være med å ta en kaffe eller drink. Jeg er litt unnvikende... Sier "kanskje en annen dag" etc. De spør om nret mitt, jeg sier at jeg ikke gir det til hvem som helst. De spør om jeg vil ta imot nret deres, så jeg kan ta kontakt hvis jeg vil. Noen sier jeg klart nei til og stikker hvis de maser mer... Mens andre ganger får jeg det ikke til. Jeg vil ikke si ja, men får ikke til å si nei. Mer skånsomt å ta nummeret og kaste det i søpla etter en stund tenker jeg... Men hvordan kan jeg si klart nei uten å virke "slem" og arrogant? Og hvordan få frem at jeg ikke er interessert i sex eller forhold uten å virke innbilsk?
Gjest Gjest_sandy_* Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 "Jeg vet ikke om kjæresten min hadde satt pris på at jeg fikk nr ditt "
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Må ikke juge for å la være å ta imot telefonnummeret. Lur på hvorfor du skulle gidde å ta imot det, du har jo knapt snakket med den som tilbyr det! Eller si at du ikke gir eller tar imot nummer av hvem som helst... Da skjønner de at du ikke er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå