Gå til innhold

Thailand i februar/mars 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg har lyst til å reise til Thailand siste uke i februar og første uka i mars. Vi er ikke festmennesker, men liker god mat, kulturopplevelser, lange spaserturer, masse bading og gjerne spenningsopplevelse som utforske grotter, dykking osv.

Noen som har forslag til ett koselig og ikke alt for dyrt sted å reise til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg vil anbefale at dere stikker innom Bangkok hvis dere ikke har vært der før...det er en spennende by som kan være ganske overveldene til å begynne med. Kona og jeg var i Bangkok og Samui for et par år siden...Samui er litt roligere enn Phuket men kan tilby mange gode restauranter, strender etc. Her er et reisebrev med noen bilder: http://gardkarlsen.com/Bangkok_trip_report_2007.htm

Gjest Reisevant
Skrevet

Jeg ville reist til Ao Nang (Krabi). Dit går det direktefly og det er rimelig å bo og leve der. Dessuten kan dere ta longtail båter ut til mange fantastiske øyer. Det eneste minus jeg har å tilføye er at disse stedene kryr av andre skandinaviske turister.

Skrevet

For dykking...Similian øyene, Ko Tao og Ko Phangan. Ellers er Ko Lanta min favoritt...videre derfra til Ko Ngai, Ko Jum, Ko Kradang, Ko Muuk... Du kan dykke på alle stedene..svømme i grotte på Muuk, bade masse, spise godt, slappe av og nyyyyte kjæresten;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...