Gjest fortvilet gjest Skrevet 5. august 2003 #1 Del Skrevet 5. august 2003 jeg kan ikke skjønne hva som skjer i mitt forhold.................det er ikke unormalt at det går et par uker mellom hver gang vi har sex..............................kjedelige greier.....virker som vi ikke har tid og lyst mer..........og da vi skal blir ikke jeg våt nok.........så det er jo så flaut, :oops: Orker ihvertfall ikke munnsex, kan ikke tenke meg noe mer ekkelt enn det...........før gjorde det meg ingenting men nå synes jeg det bare er ekkelt og urent........... Tror det snart er noe galt med meg jeg Må si at vi har det jo veldig fint da vi først har sex da......... :D Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for at det skal bli bedre.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Slapp av- sånn er det for alle innimellom. Vi hadde en periode på et halvt år da vi nesten ikke hadde sex, men plutselig ble alt som før igjen - og nå er vi som nyforelsket. Dersom du planlegger å være sammen med en partner livet ut, og det ønsker de fleste, så må du rekne med noen nedgangstider. Prøv å tenke på sex så ofte du kan, onaner og bruk oppfinnsomheten din til å tenke ut ting dere kan gjøre med hverandre (du må ikke nødvendigvis sette dem ut i livet). Du sier at når dere først har sex så er det bra- så hva venter du på? Jenter føler ofte at sex kan være orntlig tiltak. For min del hadde det ingenting med min usigelig deilige partner å gjøre! Da er det viktig å sirkle inn tankevirksomheten på sex igjen, hva gjorde at han tente deg?. Jeg er sikker på at det er mye dere ikke har gjort enda. Er det noe sexy du kan tenke deg, som du enda ikke har fortalt kjæresten din om? Det som er så deilig når du er i et langvarig forhold er at du kan være deg selv 100%! Utfordre han - så skal du se det er mye glede og kåtskap i vente :blunke: PS: Budskapet fra meg er vel at gresset er sjelden grønnere på den andre siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #3 Del Skrevet 5. august 2003 Slapp av- sånn er det for alle innimellom. Vi hadde en periode på et halvt år da vi nesten ikke hadde sex, men plutselig ble alt som før igjen - og nå er vi som nyforelsket. Dersom du planlegger å være sammen med en partner livet ut, og det ønsker de fleste, så må du rekne med noen nedgangstider. Prøv å tenke på sex så ofte du kan, onaner og bruk oppfinnsomheten din til å tenke ut ting dere kan gjøre med hverandre (du må ikke nødvendigvis sette dem ut i livet). Du sier at når dere først har sex så er det bra- så hva venter du på? Jenter føler ofte at sex kan være orntlig tiltak. For min del hadde det ingenting med min usigelig deilige partner å gjøre! Da er det viktig å sirkle inn tankevirksomheten på sex igjen, hva gjorde at han tente deg?. Jeg er sikker på at det er mye dere ikke har gjort enda. Er det noe sexy du kan tenke deg, som du enda ikke har fortalt kjæresten din om? Det som er så deilig når du er i et langvarig forhold er at du kan være deg selv 100%! Utfordre han - så skal du se det er mye glede og kåtskap i vente :blunke: PS: Budskapet fra meg er vel at gresset er sjelden grønnere på den andre siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 6. august 2003 #4 Del Skrevet 6. august 2003 heisann du, et par uker mellom hver gang var vel kanskje litt mye,men egentlig skjønner jeg det og.Jeg og typen min hadde i begynnelsen sex hele tiden ,overalt.men så kommer vel hverdagen og det dabber litt av,tror du kan prøve å sette av tid til litt kos kjæle og kanskje piffe opp m litt leker.sexy undertøy,lap dance? han ville sikkert satt pris på d......tror alle har det slik en gang i livet...det tar seg sikkert opp...bare prøv og vær opptimistisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå