Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest knust
Skrevet

Sitter her, knust..nok en gang..er 26 år og single igjen etter 7 mnd. med en fantastisk fyr..MEN, ting gikk ikke som planlagt, vi kranglet mye..og nå er det over.. Vi elsker hverandre, men kan ikke være sammen..jeg gjør ting han ikke liker og omvendt..

SÅ, hva gjør dere andre dere der ute med kjærlighetssorg?? Sitter her og føler meg som et slaktet dyr som ligger og blør..er så deprimert..og tenker selvfølgelig bare på HAN..

Har hatt kjærlighetssorg før, etter lengre forhold..men hadde glemt hvor jævelig det var, hehe..

Råd og hjelp mottas med takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så leit og høre. Det jeg gjorde da jeg hadde kjærlighetssorg var og holde meg så opptatt som mulig, med jobb og skole, var med venner osv. Men jeg passet også på at jeg fikk tid til og sørge, hvis ikke kommer alt ut tilslutt etterhvert. Så reiste jeg laaaangt bort, til Australia faktisk, fordi bestevenninna mi studerte der, det hjalp utrolig, fikk mye oppmerksomhet fra guttene noe som hjalp på en dårlig selvtillitt.

Og tilslutt, den berømte tiden, tiden leger alle sår. Selv om det kan ta utrolig lang tid,

Ønsker deg lykke til:)

Endret av Breakeven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...