Gjest Jan Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Hei! Kunne du blitt sammen med noen med mange flere sexpartnere enn det du selv har hatt? Jeg kunne aldri blitt sammen med en kvinne med mange flere sexpartnere enn meg ( har hatt to, begge i forhold, gift med den ene). Dette fordi jeg mener det er sannsynlig at vi har helt forskjellige verdier i livet om partneren min ser på sex som bare nytelse og moro som en kan gjøre med hvem som helst. Hva med dere? Kunne dere har blitt sammen med noen med mye flere sexpartnere enn deg selv?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Hei! Kunne du blitt sammen med noen med mange flere sexpartnere enn det du selv har hatt? Jeg kunne aldri blitt sammen med en kvinne med mange flere sexpartnere enn meg ( har hatt to, begge i forhold, gift med den ene). Dette fordi jeg mener det er sannsynlig at vi har helt forskjellige verdier i livet om partneren min ser på sex som bare nytelse og moro som en kan gjøre med hvem som helst. Hva med dere? Kunne dere har blitt sammen med noen med mye flere sexpartnere enn deg selv? Samboeren min, og far til mine barn (altså, samme person ) har hatt mange mange flere sexpartnere enn meg selv. Jeg hadde hatt 8 før jeg traff ham, og han hadde ikke telling en gang.. (Men det var mange!) Spilte ingen rolle for meg. Han kjente jo ikke meg da, og har ingenting å si for hans følelser for meg.
Gjest Jodie Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har vært gift med en greker i snart 6 år. Han jobbet som bartender da vi møttes... Har ikke snakket mye om tidligere partnere, men han har en god del erfaring for å si det slik. Det plager ikke meg, selv om jeg bare har hatt 3 før han. Vi møttes da vi var 22 og 25 år.
Gjest Bengt Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Dere tror ikke det er lettere for disse mennene å være utro og å mimre om og fristes til å gå videre når de alt vet at de kan bare ligge med noen andre?
Gjest Iah Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Jeg aner ikke hvor mange kjæresten min har hatt sex med, og det interesserer meg overhodet ikke heller. Når det er sagt ville jeg ikke ha blitt sammen med noen som var kjent for å ha feid over halve byen.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Jeg kunne aldri blitt sammen med en kvinne med mange flere sexpartnere enn meg ( har hatt to, begge i forhold, gift med den ene). Dette fordi jeg mener det er sannsynlig at vi har helt forskjellige verdier i livet om partneren min ser på sex som bare nytelse og moro som en kan gjøre med hvem som helst. Enig med deg. Jeg kunne ikke blitt sammen med en har helt andre verdier enn meg på dette området.
Polly Ester Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Jeg tror det ville vært større sjans for utroskap om du ikke har "rast" fra deg, jeg... en mann som har hatt to-tre forskjellige sexerfaringer ville jeg trodd skulle vært mer fristet til å prøve noen andre enn en som har hatt endel flere ...
Gjest brutal_mann Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Jeg driter i hva hun HAR gjort, jeg er mer interresert i hva hun vil fremover med meg.
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 Jeg driter i det, og jeg spør ikke fordi det har jeg ingenting med. Før er før og nå er nå
Gjest ts Skrevet 31. juli 2009 #10 Skrevet 31. juli 2009 Jeg tror det ville vært større sjans for utroskap om du ikke har "rast" fra deg, jeg... en mann som har hatt to-tre forskjellige sexerfaringer ville jeg trodd skulle vært mer fristet til å prøve noen andre enn en som har hatt endel flere ... Uenig. De fleste har ganske mange muligheter til å få flere sexpartnere om de går inn for det. De som har "rast" fra seg viser at de har et behov for å få utløp for noe og at lar seg styre av dette behovet for å rase fra seg mye mer enn andre. I mine øyner er det mer sannsynlig at en slik person vil være utro da for dem er sex bare noe en gjør med andre. En som har klart å kontrollere sine egne behov har bevist at de har kontroll over seg selv.
Gjest gjestH Skrevet 31. juli 2009 #11 Skrevet 31. juli 2009 Min x som jeg var sammen med i 15 år hadde hatt kanskje toppen 5 stykker før meg. Jeg hadde hatt over 40. X var utro, jeg var det aldri.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #12 Skrevet 31. juli 2009 Min x som jeg var sammen med i 15 år hadde hatt kanskje toppen 5 stykker før meg. Jeg hadde hatt over 40. X var utro, jeg var det aldri. Han følte seg sikkert seksuelt mindreverdig deg da. Kanskje det og er en grunn til å ikke ha et for stort antall partnere i forskjell mellom hverandre?
Gjest gjest H Skrevet 31. juli 2009 #13 Skrevet 31. juli 2009 X visste ikke hvor mange partnere jeg hadde hatt. Det er ikke noe man spør om. Fortid er fortid.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #14 Skrevet 31. juli 2009 X visste ikke hvor mange partnere jeg hadde hatt. Det er ikke noe man spør om. Fortid er fortid. Kankje han fant det ut på et vis og følte at du hadde holdt dette skjult for han? Kanskje han da trodde at dette sikkert hadde fortsatt og at du var utro mot han?
Gjest EmilyLane Skrevet 31. juli 2009 #15 Skrevet 31. juli 2009 Jeg hadde nok ikke kunnet det. Jeg tar det å hoppe til sengs med noen veldig seriøst (kanskje litt for seriøst), og hadde ikke kunnet vært sammen med en som var stikk motsatt av meg på det området. Hadde jeg data en kjempefantastisk fyr og fått vite at han hadde ligget med over 20 damer (kommer jo an på alderen selvfølgelig), så hadde ikke jeg vært interessert. På det området er jeg vel ganske sjalu(om det er rette ordet), men jeg liker ikke å ete det andre har spist på før meg
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 31. juli 2009 #16 Skrevet 31. juli 2009 Takket være at jeg hadde en litt vill periode i begynnelsen av 20-årene, vet jeg at det finnes ingen menn som kan måle seg med han jeg er gift med. Hvordan man lever som singel og hvordan man lever når man er i forhold, kan ikke sammenlignes.
Gjest gjestH Skrevet 31. juli 2009 #17 Skrevet 31. juli 2009 He he, du er morsom. Det var ikke noe jeg holdt skjult, han spurte aldri. Og hvorfor skulle han tro at jeg var utro? Bare fordi man har hatt mange partnere så er man automatisk utro??? Så da var han utro fordi han trodde at jeg hadde vært det???? Han var utro fordi han var lei av kone og barn og traff ei på 19 år som var mer moro å være sammen med. Seksuelt mindreverdig tror jeg aldri han følte seg. Dama han var sammen med før meg var 11 år eldre enn han, så han var godt lært opp og erfaren. All ære til henne Jeg har aldri vært utro og aldri vært sammen med en opptatt mann utenom en gang når jeg var 18, ung og dum og hadde hatt to sex-partnere.
Gjest Baremeg=) Skrevet 31. juli 2009 #18 Skrevet 31. juli 2009 Nei altså jeg hadde ikke likt det dersom fyren jeg deita hadde fortalt at han hadde liggi med veeldig mange. Men det kommer helt an på alt! Om hvordan han så på det selv nå, om han har forandret seg noe og om det er lenge siden blabla. Folk er forskjellige. Jeg ville heller ikke likt å vært sammen med en som hadde rykte på seg for at han hatt halve byen nei.. Jeg ville og måtte jo selvfølgelig godtatt dersom han også hadde hatt noen flere enn meg. Det ville vært dumt og ikke godta det.
Gjest Også meg Skrevet 31. juli 2009 #19 Skrevet 31. juli 2009 Nei altså jeg hadde ikke likt det dersom fyren jeg deita hadde fortalt at han hadde liggi med veeldig mange. Men det kommer helt an på alt! Om hvordan han så på det selv nå, om han har forandret seg noe og om det er lenge siden blabla. Folk er forskjellige. Jeg ville heller ikke likt å vært sammen med en som hadde rykte på seg for at han hatt halve byen nei.. Jeg ville og måtte jo selvfølgelig godtatt dersom han også hadde hatt noen flere enn meg. Det ville vært dumt og ikke godta det. Samme her, jeg ville ikke vært sammen med en som har feid over for mange. Selv er jeg som EmilyLane, tar det å ligge med noen alt for seriøst. Men hvor går grensen for når det blir for mange, jeg ville sett an alderen og tenkt likedan som Baremeg.
CeeCee Skrevet 31. juli 2009 #20 Skrevet 31. juli 2009 Heller en som har "been there, done that" enn en som vil lure på hva han har "gått glipp av", sånn hvis jeg måtte velge. En partners sexuelle fortid er egentlig ikke interessant. Det som er viktig er at vi to har det bra sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå