Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor traff du din kjære?

Og hvor lenge datet dere før dere ble "offentlig" sammen? (dvs traff familie osv.)

Morro å høre forskjellige historier :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom tråd :)

Jeg møtte min kjære på internett. Nærmere bestemt sukker.no.

Det hele er en ganske morsom historie faktisk, da jeg egentlig må innrømme å ha tenkt på de som møttes over internett som litt teite og nerder. (in my face liksom:P)

Jeg satt sammen med en venninne en lørdag før vi skulle ta en tur på byen, og etter en flaske vin kom det en reklame for dette nettstedet på tv. Vi meldte oss fnisende inn før vi gikk på byen, og dagen etterpå møtte jeg min kjære der. :)

Tok veldig lang tid før vi ble sammen offentlig. Dette pga at jeg hadde litt problemer med å stole på han (pga at ex'en var utro og ikke behandlet meg så bra). Vi var veldig åpne mot hverandre, og han sa med en gang at jeg måtte ta den tiden jeg trengte, så det gjorde jeg :)

Vi har nå vært offesielt sammen i bare 4 mnd, men har aldri hatt det så bra som jeg har det nå, og jeg er glad jeg tok tiden til hjelp, og ikke minst: En stooor takk til en flaske rødvin og sukker.no ;P

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg møtte min på et diskotek. Første gang jeg traff ham pratet vi, andre gang kysset vi, tredje gang ble jeg med ham hjem ;) Vi flyttet sammen med EN gang (grunn: fordi jeg bodde hos eksen på dette tidspunktet... flyttet rett fra eksen og til min nåværende samboer).. Familien hans traff jeg etter et halvt år, min familie traff han etter 1,5 år ca. (Vi bodde på en helt annen kant av landet, hvis ikke hadde han nok truffet de lenge før).

Vi var nok veldig impulsive som flyttet inn til hverandre så tidlig, men er glad for at det skjedde slik nå, 5 år senere!

Skrevet

Møtte min kjære for 6 år siden gjennom en felles venninne. Jeg var da 15 og han 17. Vi pratet en stund på msn i ettertid og ble sammen etterhvert. Var kjærester i 2 mnd, men så fant jeg ut at han bodde litt for langt unna, så jeg slo opp. Han fortalte i ettertid at han ble hjertknust og var det i lange tider.. Stakars.

MEN så fortsatte vi å holde kontakten på msn og facebook (de siste to åra snakket vi nesten hver dag), og i mai inviterte han meg til familiehytta (fordi han visste jeg var i nærheten). Skulle bare være der noen få timer, men ble visst 5 dager og vi oppførte oss som kjærester fra første stund. Så skilte vi lag (selv om ingen av oss egentlig ville), men han kom til meg bare noen dager senere, og var her en uke. Dagen før han måtte dra igjen, skjønte vi begge to at vi var et par. Han kjenner jo endel av vennene mine fra før, men møtte de fleste fra første stund. Samme med foreldra mine (som forguder han). Etter ca 3 uker møtte jeg foreldra hans og halve slekta, og etter 1,5 mnd møtte han HELE slekta mi!

Det har nok gått litt fort, meg jeg er bombesikker på at dette er mannen for meg! Blir mer og mer glad i han for hver dag som går og kjenner han jo bedre enn han gjør selv omtrent<3 Vi kan snakke om alt, gjøre alt sammen og har det veldig trygt og fint!:)

Gjest EmilyLane
Skrevet (endret)

På universitetet i Australia. Bodde i samme studentby, og hang i samme leilighet. Tok samme fag på forskjellige dager, jeg sleit litt så han bytta dag for å hjelpe meg :)

Var kun kjempegode venner noen uker til jeg ble drita full og la an på ham på fest. Våkna i senga hans neste dag, vi begynte å le begge to da vi så uttrykket på hverandre. Ble vel sammen den dagen. Etter det så gikk det slag i slag, møtte hverandre sine familier 3 mnd etterpå og flytta sammen i Australia. Har bodd sammen i Oslo til nå.

Ble slutt i vår, men ser ut til at vi finner tilbake til hverandre igjen :)

Endret av EmilyLane
Skrevet

:rødme: world of warcraft .... :hjerte:

:flau:

Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet
:rødme: world of warcraft .... :hjerte:

:flau:

Samme her :)

Skrevet

Jeg står mellom to nå, ene fra deiligst.no (5 år siden) og en svenske fra WoW. Haha wow er jo sjekkeplass nr 1;)

*setter seg i tenkeboksen igjen*

Skrevet
Jeg står mellom to nå, ene fra deiligst.no (5 år siden) og en svenske fra WoW. Haha wow er jo sjekkeplass nr 1;)

fant deg ;) takk for blogg innlegg. send meg en pm eller mail om du vil ;)

Skrevet

Traff også en svenske på WoW for 3 år siden....men han var dessverre ikke mye til å stole på viste det seg etterhvert. Mye min egen feil tror jeg siden jeg kom valsende ut av ett 18 års ekteskap og hadde vel glemt å sette på varselsantennene for seriøse og useriøse menn :). Men, mistet heldigvis ikke troen på å finne en hyggelig mann og idag så har sambo og jeg vært sammen i 2 1/2 år og bodd sammen i 2 av de. Han flyttet helt fra England til Norge bare for å være sammen med meg :) :rødme:

Gjest Shady Lady
Skrevet

Dritafull på nachspiel hos felles vennar :sjenert:

Visste kven han var frå før, men hadde aldri sett på han på denne måten. Han er nokre år yngre og eg fekk litt hetta når eg merka at eg faktisk etter kort tid vart forelska i han. Hadde ei sperre på at han kun var 19 år, så etter at han fylte 20 vart det ikkje lenger noko å stusse på. Hehe :fnise:

Vi besøkte kvarandre (budde 1 time frå kvarandre), fann på ting ilag og plutselig var vi på helgetur ilag, eg møtte mora hans osv. Men var vi eit par? Å neeeeida!

Idag reknar eg oss for å ha blitt eit par allereide på det nachspielet. Tok berre nokre mnd før vi innsåg det sjølve :erter:

Skrevet (endret)
Traff også en svenske på WoW for 3 år siden....men han var dessverre ikke mye til å stole på viste det seg etterhvert. Mye min egen feil tror jeg siden jeg kom valsende ut av ett 18 års ekteskap og hadde vel glemt å sette på varselsantennene for seriøse og useriøse menn :). Men, mistet heldigvis ikke troen på å finne en hyggelig mann og idag så har sambo og jeg vært sammen i 2 1/2 år og bodd sammen i 2 av de. Han flyttet helt fra England til Norge bare for å være sammen med meg :) :rødme:

min wow kjæreste flyttet hit fra england for 3 uker siden for å være med meg..

vil vel si at det er en stor kjærlighets ærklæring, ¨å gå fra alt man har, alt man kjenner for et annet menneske... :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

Endret av NoAngel
Gjest Shady Lady
Skrevet

Eg skjønnar ikkje heilt greia med å møte ein partner på WOW. Er ikkje det spelet World of Warcraft det er snakk om? Der ein kan spele online?

Det er på ingen måte ment som kritikk om det virkar sånn, eg er berre nysgjerrig. Sit dokke og spelar mot/ med kvarandre og er på ein slags chat samtidig? Eller chattar dokke først og blir enige om å spele ilag? Eller eller eller? Ehm, heilt grønn på det der og anar virkelig ikkje kordan det foregår.

Skrevet

man kan bli med i noe som heter guild. det er en slags gruppe med venner.

man kan chatte med alle i denne gjengen på en gang, eller noen som danner en gruppe , eller man kan chatte privat med hverandre.

i vårt tilfelle , ble han med i et guild, der jeg var lederen.vi fikk veldig god kontakt der, og etter noen mnd ble han min nest leder:)

jeg var i forhold den gang, men vi var gode venner, hadde det mye morro sammen, og snakket sammen om alt mulig, både på msn og wow. dette var ok for min samboer, de var også venner.

da det ble slutt mellom meg og samboer, i desember, beholt jeg vennskapet med danny, mens min ex kuttet all kontakt.

for 4,5 mnd siden fortalte han meg på msn at han faktisk hadde forelsket seg i meg bare via chat . at han følte noe helt spesielt da han snakket med meg, jeg trodde han bare tullet.. og bare lo av han..

men etter dette fikk vi mer kontakt.. vi snakket sammen hver dag, mange timer om dagen, på msn og tlf..

vi sov faktsik med webcam på ... :flau:

jeg falt pladask... hardt og brutalt og fullstendig uventet!!!

så i mai fant vi ut at vi burde møtes... han skulle egentlig bare komme og bli her et par uker, men det tok vel ikke mer enn et par timer før vi innså at alt vi hadde "trodd" vi følte på msn osv faktisk var ekte..

jeg kan virkelig si at jeg har aldri elsket noen før... for dette føles helt spesielt..

jeg har aldri følt meg så hel før. så trygg og så godt tatt vare på..

jeg har ikke en sånn forelsket følelse , den tror jeg kanskje jeg har hatt såpass lenge nå, at det har gått over til at jeg virkelig elsker denne gutten...

jeg har aldri trodd at wow var et sted jeg kom til å finne en jeg ville være sammen med på denne måten, dette er ikek noe jeg planla eller forventet..

det startet rett og slett bare som 2 venner som snakket sammen om alt mulig rart, vi kunne være ærlige om alt mulig ,og fortelle hverandre masse vi ellers ikke ville fortalt noen andre..

vi kom jo uansett ikke til å treffes noen gang.. så det var på en måte trygt å bare snakke ...

men nå sitter vi her da.. og livet er bare helt perfekt..

ja.. jeg vet jeg er litt klissen for tiden

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Skrevet
ja.. jeg vet jeg er litt klissen for tiden

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Hihi, jeg vet AKKURAT hvordan det er... Jeg er like klissete nå, 7 mnd etter vi traff hverandre :rødme:

Vi møttes forøvrig på gode, gamle byen gjennom felles kjente :)

Skrevet

:D så bra at klisset har vart i 7 mnd :D lykke til videre !!!

Skrevet

Vi traff hverandre først over nett, deretter traff vi hverandre irl etter noen år. Tok tre dater før vi ble kjærester, altså to uker eller så.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

På nachspiel! ;)

Tredje gangen vi traff hverandre var vi kjærester. Nå er vi gift! :rødme:

Skrevet

gjennom WoW. :)

Etter 6 mnd chat besøkte jeg ham, så besøkte han meg, og etter litt reising frem og tilbake mellom oss i nye 6 måneder, flyttet han til Norge.

Og neste år gifter vi oss. :bryllup:

Nerds? neidaaaaaa :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...