Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det bare meg eller ser andre også rett og slett litt forskjellige ut hver morgen etter at man har lagt sminken? Noen ganger legger jeg sminken og ser så perfekt og pen ut og alt ser bare så jevnt og fint ut, mens nadre dager legger jeg smiken på samme måte, men det bare funker ikke.... øynene ser tunge ut, kinnene ser feite ut.. Er det bare noe jeg innbiller meg eller har andre det sånn også? Har en dårlig make-up dag idag og skjønner liksom ikke hva jeg gjorde feil idag i forhold til i går? Så irriterende..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Samme her. Noen ganger er jeg (u)heldigere enn andre. Kan ha noe med dårlig søvn å gjøre, kanskje?

Skrevet

Ja, det kan jo hende du er litt hoven eller oppblåst i ansiktet den dagen kanskje. Eller at du har sovet dårlig og det viser seg i ansiktet. Jeg kaller det bare en dårlig fjesdag jeg :) Jeg har det av og til sånn og.

Skrevet

Har det på akkurat samme måte..! Noen dager er sminken helt perfekt mens andre dager ser jeg sliten og trett ut.. Jeg sier jeg har dårlige sminkedager jeg :fnise:

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Hvis jeg sminker meg tidlig på morgenen kan jeg være litt hoven rett etter sminken er lagt, men etter et par timer seg jeg fin ut :)

Skrevet

Så dere tror det er oppsamling av vann i kroppen som gjør det? Mine trekk er ikke like faste og skarpe HVER morgen. Ser så rund ut noen ganger, selv med samme sminke som dagen før da jeg hadde fine kinnbein og stramt uttrykk. Blaah. Kan man gjøre noe for å få det til å forsvinne? Noen ganger holder det seg leeeenge

Gjest antigartner
Skrevet

Vi kjenner vel alle til uttrykket "bad hair day". Jeg tror det er litt av det samme med sminke også, altså en slags "bad make up day".

Skrevet

Sånn har jeg det også, både når jeg ikke sminker meg/før jeg sminker og når jeg legger den samme sminken som tidligere. Noen ganger har jeg skikkelige kinnbein, andre ganger er jeg mer bollekinnet, munnen ser større og mindre ut, og noen ganger virker øyenlokkene tyngre. Føler at ansiktet mitt forandrer seg ofte.

Skrevet

Det er ikke innbildning fordi jeg ser det på reaksjonen fra menn på gaten. Når sminken ser riktig ut får jeg mange blikk, men på en dårlig make-up dag får jeg null blikk på gaten. Selv om jeg legger den samme sminken. Føler meg dritt på en dårlig fjes dag, vil bare gjemme meg eller gå fortest mulig hjem

Skrevet

Hvis du selv synes du ikke ser fin ut (selv om du gjerne ser fin ut), så tror jeg det påvirker utstrålingen din. Tror en selvsikker og fornøyd jente får flere blikk, enn en usikker og halvdeppa jente.

Skrevet
Hvis du selv synes du ikke ser fin ut (selv om du gjerne ser fin ut), så tror jeg det påvirker utstrålingen din. Tror en selvsikker og fornøyd jente får flere blikk, enn en usikker og halvdeppa jente.

Bullshit

Skrevet

Javel? Jeg gidder ihvertfall ikke se på mannfolk som går og furter, uansett hvor lekre de egentlig er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...