Gå til innhold

når han skriver masse sms..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ringer det en varsleklokke hos dere dersom mannen skriver masse sms og har fullt av meldinger på tlf sin når han ikke har vært tilstedet på en liten stund??

Jeg er helt åpen for at det bare er jeg som er paranoid her, men jeg personlig skriver svært sjelden sms, dette er kun dersom det er noe spesielt, men da ringer jeg stort sett..

Det var sevfølgelig annerledes da jeg var singel og yngre, men nå som vi er over 30 år, har jeg ikke helt det samme behovet..

Det er ikke sånn at han gjemmer tlf sin for meg og jeg får bare se på den om jeg vil. Men jeg vet også at han kontinuerlig sletter alt som kommer inn. Begrunnelsen hans på dette er at tlf blir tregere når det er masse ml der, noe jeg også kan forstå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han alltid gjort dette?! Hvis han har endret seg er det vel heller det du skal reagere på enn om han skriver mye sms..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han alltid gjort dette?! Hvis han har endret seg er det vel heller det du skal reagere på enn om han skriver mye sms..

Vet du hva jeg er nesten litt usikker.. Jeg har alltid stolt veldig mye på han, så jeg har igrunn ikke tenkt så mye over det..

Men jeg har opplevd at han har skrevet tilen dame (som han tydeligvis hadde glemt å slette), samtidig som han hadde slettet det han hadde fått av henne. Da jeg kontfronterte han med dette, svarte han at det var helt uskyldig, men at han ikke orket en lang diskusjon over noe som var helt uskyldig. Dette kan jeg også forstå, men føler meg tryggere dersom han føler at han ikke trenger å slette noe for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. skjønner den. Noen ganger kan 2009 teknologi skape mer trøbbel enn gleder.. :tristbla:

Jeg skriver mellom 500-1000 sms i mnd. Jeg singel og noen av disse sms kan være tom flirt eller bare tull, eller samtaler mellom venninner/kamerater. Men jeg tenker at dersom jeg får kjæreste så går nok antallet ned. Samtidig kan det jo henge igjen noen som man har hatt et sms forhold til, men som ikke betyr noen verdens ting.

Jeg tenker at det er viktig at du har trygghet i deg selv og tenker at det er ikke noe grunn til at han skal tulle med noe så det blir feil for dere to. Da ødelegger han jo for dere.

Kanskje naivt.... men jeg tror man kan bli gal hvis man skal vite om alle sms og alle tanker som partner har. Samtidig som det jo er viktig at man avklarer hvor grensene går og hva man tollererer og ikke tollererer. Han skal jo ikke sitte å flirte med damer på sms når han har deg... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. skjønner den. Noen ganger kan 2009 teknologi skape mer trøbbel enn gleder.. :tristbla:

Jeg skriver mellom 500-1000 sms i mnd. Jeg singel og noen av disse sms kan være tom flirt eller bare tull, eller samtaler mellom venninner/kamerater. Men jeg tenker at dersom jeg får kjæreste så går nok antallet ned. Samtidig kan det jo henge igjen noen som man har hatt et sms forhold til, men som ikke betyr noen verdens ting.

Jeg tenker at det er viktig at du har trygghet i deg selv og tenker at det er ikke noe grunn til at han skal tulle med noe så det blir feil for dere to. Da ødelegger han jo for dere.

Kanskje naivt.... men jeg tror man kan bli gal hvis man skal vite om alle sms og alle tanker som partner har. Samtidig som det jo er viktig at man avklarer hvor grensene går og hva man tollererer og ikke tollererer. Han skal jo ikke sitte å flirte med damer på sms når han har deg... :nei:

Er veldig enig med deg her.. det skaper en del nysgjerrighet og mistenksomhet siden man vet hvor lett det er å lure..

Nei, man skal ikke vite alt, du har rett i det.. Og jeg tror nok ofte man lurer seg selv mere enn hva som er realiteten også.. Noen ganger hadde det vært fint å vært uten all denne teknologien;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_morten_*

jenter! slutt og snok på mobilen våres! hadde ei som snoka fælt på min mobil her og jeg kan love deg jeg ble skikkelig forbanna. jeg hadde ingenting å skjule, men syntes det var utrolig irriterende at hun skjekket hvem som sendte meg mld og hvem jeg sendte til. mobilen er en privat ting. og dere har en jævlig uvane med å missforstå mye av mld. og jeg skal love dere at det ødlegger jævlig mye til slutt. så slutt og snok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Telefonen blir ikke tregere av å ha meldinger.. merkelig unnskyldning. Hvis han har en rimelig ny telefon kan de jo inneholde uttallige meldinger uten at det er noe problem, også på billige telefoner. MMS tar jo en del plass.. så om han har mye bilder på meldinger tar det jo opp litt mer plass.

Uansett så er det jo mye greiere å ta et raid innimellom og slette hele mapper f.eks. enn å slette en og en ny melding kontinuerlig.. iallfall hvis han påstår at det er for telefonens skyld han sletter. Det kan jo være mange ting han ikke vil du skal se, det trenger ikke nødvendigvis være at han har et forhold til noen.. men han kan også bilder han ikke vil du skal se, få "morsom"meldinger som han ikke tror du vil like.. osv.

Jeg syns ikke mobilen er en privat ting, så hvis han oppfører seg veldig hemmelig i forhold til telefonen sin ville jeg reagert. Du trenger jo ikke å lese alle meldingene hans, men han kan jo også være åpen å si litt om hvem han melder så mye med.. bare spør han rett ut når han driver med meldingen.. så lenge han ikke melder med noen han ikke burde skulle det vel ikke være noe problem for han å si litt om hvem han har det så morsomt med.

Jeg syns det enkleste tegnet på at han ikke skjuler noe er om han oppfører seg naturlig med telefonen sin, lar den ligge slik at du kunne tittet på den når som helst, hvis du ønsket det, lar deg låne telefonen sin hvis det er mest praktisk, evt. ber deg sjekke meldingen for han dersom han får en melding mens han driver med noe annet, .. eller rett og slett oppfører seg avslappet og normalt i forhold til telefonen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenter! slutt og snok på mobilen våres! hadde ei som snoka fælt på min mobil her og jeg kan love deg jeg ble skikkelig forbanna. jeg hadde ingenting å skjule, men syntes det var utrolig irriterende at hun skjekket hvem som sendte meg mld og hvem jeg sendte til. mobilen er en privat ting. og dere har en jævlig uvane med å missforstå mye av mld. og jeg skal love dere at det ødlegger jævlig mye til slutt. så slutt og snok!!

Hvilken avtale jeg og min mann har når det kommer til mobilen er vel strengt tatt vår sak eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilen går noen ganger tregere hvis det er en litt eldre model, så det er ikke en håpløs begrunnelse fra din manns side.

Hadde ikke brydd meg om det med mindre det er noe han har begynt med i det siste, og i tillegg skjuler mobilen for deg.

Han bruker vel tia når dere ikke er sammen til å sende meldinger til venner og familie. Er jo viktig å holde kontakten med små meldinger osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer mistenksomt når man eksplisitt ikke får lov til å sjekke mobilen. Det tyder på at man har noe å skjule. Har man lov til å sjekke hverandres mobil får man også mindre lyst.

Og hvis det er noe vi misforstår får dere holde dere på riktig side av grensen for hva som er mistenksomt, da, istedet for å leke med ting som er "på kanten". Verre er det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...