Gå til innhold

Skal barna sove hjemme natten før bryllupet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dere som har små barn, skal de sove hjemme natten før bryllupet?

Vi har en gutt på ett år, og jeg vurderer å spørre om han kan sove hos besteforeldrene natt til bryllupet. Min tilkommende ektemann skal sove borte, da vi ikke vil sove samme sted natten før bryllupet:)

Skrevet

Nå sov både mannen og jeg hjemme, og også gutten vår på 1 år. Mannen hadde ham frem til et par timer før vielsen, da kom et vennepar som skulle ha ham på kvelden og "hjalp til" med ham.

Men dette gjør dere jo etter hva dere selv synes er enklest ;)

Skrevet

Vi har to døtre på 6 og 11 år som skal være brudepiker. Ingen av dem skal sove hjemme, og det er andre som har "ansvaret" for dem hele bryllupsdagen.

Mannen min skal sove borte, så det blir bare meg hjemme.

Skrevet

Vi har to døtre på snart 1 og 3 år, pluss at han har en sønn fra før som er snart 13 år. Kjære og sønnen hans skal sove hjemme hos oss, sammen med forloveren sin. Jeg skal til mine foreldre med døtrene våre, men jeg skal få sove på eget rom slik at jeg blir uthvilt til dagen etter. Det er best slik siden jentene skal være brudepiker og dette er på samme sted som bryllupet skal være.

Skrevet

Her skal både jeg, mannen og datteren vår sove hjemme, mannen drar til forloveren sin på morgenen når frisøren min kommer, og datteren vår har det greit hjemme hos oss hvor besteforeldre og tanter og onkel (og ikke minst jeg!) er fram til vielsen (hun skal være med på hele dagen siden vi ikke har noen som kan passe henne utenom familien, hun sover fra 19-tiden så det er ikke snakk om mange timene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...