Relativista Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Leken går som følger. Den som gjetter sangen, finner på ny sang. Førstemann til mølla gjelder. Post gjerne en youtube link, så alle som ikke har hørt sangen, kan få høre den. Du får et poeng per riktig sang. Hver 5 person som kommer med ny sang, må også copy/paste stillingen (men å få hjelp, dersom dette er vanskelig, er seff lov). Jeg begynner: Dama synger om ørken og regn, og en person hun tenker tilbake på som har forsvunnet. Låta kom ut på 90 tallet, og ble en hit i remix-versjonen.
Relativista Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 31. juli 2009 Tar for lang tid, det her. Nytt tips: Sangen ble komponert av en gruppe som på norsk best oversettes med "alt, bortsett fra jenta."
Relativista Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 Et av versene går slik: Back on the train I ask why did I come again Can I confess? I've been hangin' 'round your old address And the years have proved To offer nothin' since you moved You're long gone But I can't move on
Relativista Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2009 Førstemann til å skrive lager neste utfordring.
engel med sorte vinger Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Det verste er at je faktisk fant ut hvilke gruppe og sang du mente! everything, but the girl med Missing! Men da vil jeg prøve med på en sang som handler om at kjærleiken egentlig er litt som et tivoli og synges av en gruppe, hvor fronfigren har røde, fine krøller
Relativista Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2009 Det verste er at je faktisk fant ut hvilke gruppe og sang du mente! everything, but the girl med Missing! Men da vil jeg prøve med på en sang som handler om at kjærleiken egentlig er litt som et tivoli og synges av en gruppe, hvor fronfigren har røde, fine krøller Fairground med Simply Red?
engel med sorte vinger Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Jepp var vel ikke den vanskligste det nei... har en stoooor svakhet for Simply Red gitt...
Anaconda Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 Det verste er at je faktisk fant ut hvilke gruppe og sang du mente! everything, but the girl med Missing! Men da vil jeg prøve med på en sang som handler om at kjærleiken egentlig er litt som et tivoli og synges av en gruppe, hvor fronfigren har røde, fine krøller Jeg også!! oppdaget ikke "konkurransen" før nå!!
Relativista Skrevet 4. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2009 Det var litt vanskelig å starte interesse, men skal følge med litt bedre nå! Erm, min tur igjen? Here goes: I videoen spiller den kvinnelige artisten sjakk med en ca 193-194 cm høy stjerne fra den amerikanske legesåpa "Emergency Room." Videoen er stort sett filmet i nyanser av blått, og bilder fra hav og klipper. Hun synger om å ta farvel, og på samme album har hun også en låt som handler om å fryse litt.
Relativista Skrevet 5. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2009 (endret) En av tekstlinjene begynner med: det er ingen større kraft. Dama er også kjent for å ha videoer med mye sex og dansende cowboyer. Endret 5. august 2009 av Relativist1
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 En av tekstlinjene begynner med: det er ingen større kraft. Dama er også kjent for å ha videoer med mye sex og dansende cowboyer. Tipper det er Madonna men jeg er så dårlig på sangene hennes..
Relativista Skrevet 6. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. august 2009 Tipper det er Madonna men jeg er så dårlig på sangene hennes.. Du er på god vei, gitt. Bruk et gjeste-nick i tråden i hvert fall, så kan vi telle poeng og sånn.
Relativista Skrevet 6. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 6. august 2009 albumet hvor sangen er på heter oversatt til norsk "lysstråle." En av linjene går slik: Freedom comes when you learn to let go.
Relativista Skrevet 7. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 7. august 2009 albumet hvor sangen er på heter oversatt til norsk "lysstråle." En av linjene går slik: Freedom comes when you learn to let go. Hmm.... er denne tråden i feil forum? Nå burde de fleste ha gjettet sangen, eller googlet/binget den fram. http://www.youtube.com/watch?v=GaNjCal26CM Nestemann?
engel med sorte vinger Skrevet 11. august 2009 #16 Skrevet 11. august 2009 Har ikke fått vært inne her på noen dager! Skal vi nå se.. Det synges om å være fri, men vedkommende må være sikker på at det er det han ønsker! Er en av de aller beste sangene jeg vet om altsååå..
Yzma Skrevet 19. april 2015 #17 Skrevet 19. april 2015 Hakke peiling. Gjett denne: I want your ugly, I want your disease. I want your everything as long as it's free. I want your love, love love love. I want your love. ... I want your horror, I want your design, cause your a criminal as long as your mine. I want your love.. -..-
Sola de Skrevet 19. april 2015 #18 Skrevet 19. april 2015 Bad romance- Lady Gaga Hvilken sang er dette? Forget what we’re told Before we get too old Show me a garden that's bursting into life All that I am All that I ever was Is here in your perfect eyes, they're all I can see
Frida Skrevet 19. april 2015 #19 Skrevet 19. april 2015 Bad romance- Lady Gaga Hvilken sang er dette? Forget what we’re told Before we get too old Show me a garden that's bursting into life All that I am All that I ever was Is here in your perfect eyes, they're all I can see Snow patrol - chasing cars Hvilken sang er dette? Hun leker med kjærligheten Hallo hallo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå