Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har til nå brukt Glo Minelrals glo Loose base og har vært fornøyd med den. Jeg ønsker nå å teste ut Everyday Minerals som jeg har hørt så mye bra om. Fargen jeg har brukt i Glo Minerals heter Golden - light, er det noen som vet hva det tilsvarer i Everyday Minerals? Hvordan kan jeg ellers beskrive hudfargen min... Den heller vel litt mot gul, er ikke noe snehvit, men er norsk jente med naturlig blondt hår, om sommeren blir jeg gylden og ikke brun-brun. Noen som har noen forslag på fargeprøver jeg burde teste ut? Blir veldig takknemmelig for litt hjelp
Gjest Gjest_katlina_* Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Hei! Jeg har aldri brukt Glo minerals jeg da, men har god greie på EM. Er som deg blond og med litt gylden hud, selv om den nok er litt blek (gyllen blek.. ) Så du skal vel kanskje bruke litt mørkere farger enn meg. Tror du skal velge fra golden kategorien og fra enten buff eller beige, da golden er litt vel gylden for oss skandinavere, så er det best å blande det opp med litt nøytrale farger (buff eller beige). Lurt å velge 2-3 farger i forskjellig lyshets grad også, så blander du mere av den mørkeste i om sommeren f.eks. Jeg tipper på at buff fairly summer, buff ligt neutral, buff perfect, golden light, beige light medium kunne passe deg (tror faktisk at jeg har vært mer fornøyd med buff basene enn beige basene som jeg syns jeg husker er litt grå i det) Må anbefale deg rougen DVR saturday når jeg er i gang. Lykke til!!
Gjest ts Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Tusen takk for svar Nå ble jeg glad! Jeg tror vi har ganske lik hudtone. Hud toner er litt vanskelig å beskrive, men jeg kjenner meg igjen i det du sier. Gyldenblek var et godt ord Bruker du noen av de anbefalte fargene? Må bare høre siden du tenkte at jeg i utgangspunktet skulle ha en mørkere farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå