Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:fnise: Med denne tittelen kunne denne tråden nesten vært under seksualitet..

Men problemet mitt er ihvertfall at det virker som om noe er feil med programvaren til musa mi (bærbar pc), ihvertfall slik jeg ser det med mine nybegynnerøyne.

Jeg merket problemet for noen dager siden ved at den ikke ville scrolle. Jeg trodde det ville gå over ved en restart, for det pleier å hjelpe, men nå har jeg startet på nytt en del ganger etter at problemet oppstod.

I dag gikk jeg ikke på kontrollpanel->mus men får opp denne meldingen:

"Unable to connect to the synapticts pointing device driver" Jeg trykker ok, og windows søker etter løsning på problemet, men finner ikke noen løsning.

Noen som kan hjelpe en stakkars i nød?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje skjekke hjemmesiden til leverandøren (eks microsoft/logitech etc), der pleier det å ligge drivere under support. Skjekk om det ligger en driver til din modell og last ned :)

Skrevet

:klø: Så hvis jeg har en pc fra Dell finner jeg dette på dell sine sider? (er touchpaden eller hva det nå heter)

Gjest Gjest
Skrevet
:klø: Så hvis jeg har en pc fra Dell finner jeg dette på dell sine sider? (er touchpaden eller hva det nå heter)

Ja hvis det er PC fra Dell du har, så har de veldig bra supportsider. Under laptopen (og sannsynligvis på fakturaen du fikk da du kjøpte den) så finnes det en servicetag. Den kan du taste inn så får du drivere til akkurat din PC. Det er jo også mulig at scrolling har blitt deaktivert(?). Hmm, men hvis dette er den innebygde touchpad så har den ikke scrollehjul, en scroller ved med piltast.

En annen mulighet er at du ringer support hos Dell, jeg har ofte fått god hjelp der.

Skrevet (endret)

Er jo eget scrollefelt på touchpaden, i tillegg så er det andre funksjoner som ikke fungerer (tror det heter 3.musetast)

Skal forsøke å finne frem på Dell sine sider :)

Endret av Hinata
Skrevet

Nå er alt tilbake til normalen :)

Takk for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...