Gå til innhold

For oss som har ekteskap, barn, hus og hjem... og båt, bil, hytte, aksjer, golfklubbmedlemskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dere kan da skrive her.

Kjør på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, melder meg på. Jeg har kone, hus, fin jobb, 3 fine barn, hund oh elskerinne. Og ja, jeg har aldri før vært så lykkelig :)

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, dere kan da skrive her.

Kjør på.

Jeg har en flott familie, mann, hus og husdyr som jeg elsker. Alikevel finner jeg ikke helt "roen" over mitt liv. Jeg føler absolutt ikke på noen måte for å bytte ut mannen med en annen, men jeg er rastløs og ønsker ofte å forandre livet radikalt-flytte utenlands f.eks. Det går veldig i bølger...noen ganger er jeg suuuper glad i å være akkuratt hvor jeg er mens andre ganger er det ikke noe mer jeg vil enn å pakke kofferten å prøve noe nytt.

Jeg har på en måte en følelse av at jeg sløser bort livet litt her jeg sitter om dere skjønner hva jeg mener... det er så mye annet man kan gjøre enn å sitte i "rutinepregede" Norge. Der alt går etter klokken, sommeren er kort og folk flest ikke ofrer deg et smil om du ikke er en bekjent.

Gjest Gjest
Skrevet

Annemor30: du må være forsiktig med hvilken tråd du starter så ikke blandt annet Relativist1 mobber deg ;)

Ts: Hva var egentlig spm ditt??? Hva vil du jeg skal skrive her???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...