Gjest Gjest_baremeg_* Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Jeg skal ta en dobbel pergo kur i dag, på 5 mens dag, men problemet er at i dag er mensen så godt som ferdig! Kan man starte kuren uansett, eller bør jeg vente til neste måned?
^^Sunny^^ Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Det skal ikke ha noe å si. Begynn du Regner med legen vet lengden på syklusen din og sålenge han har kommet frem til dag 5 så stemmer det nok
Lucky? Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Bare å begynne selvom mensen er ferdig Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Takk for svar! Ringte nettopp gynekologen for å høre, trodde de hadde ferie men fikk snakke med noen. Da blir det dobbel kur i dag.. Kan ikke si jeg gleder meg.. Tenker at det blir dobbelt så mye bivirkninger.. Noen som har tatt dobbel evt. trippel kur som vet? Har tatt to enkle kurer, som ikke gir meg eggløsning, men de gir meg mensen! (jeg har vært uten mens et halvt år) Merkelige greier.. Satser på at dobbel kur gjør susen
^^Sunny^^ Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har hatt doble kurer... Men jeg må tenke litt :klø: Tror ikke det var så mye bivirkninger bortsett fra å bli øm i magen etterhvert som eggene modnes og ved Eggløsning.. Masse lykke til
Strix Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 (endret) Mensdag 5 er jo mye det samme(akkurat det samme) som syklusdag 5 Bivirkninger jeg fikk: Konstant hodepine i flere uker, hetetokter, tørrhet nedentil. Endret 28. september 2009 av Strix
Gjest TS Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Hei, TS her.. Bare en dag igjen av kuren, har enda ikke fått noen bivirkninger. Men det kommer sikkert.. Etter de enkle kurene fikk jeg enormt ømme bryster og brystvorter, kviser, muligens ble også søvnen min forverret (men jeg har et søvnproblem fra før av, så det er vanskelig å si) Ellers var jeg i fin form. Mensen var ganske smertefull, blødde mye. I pausemåneden var mensen ikke fullt så kraftig og vond, mer normal vil jeg si. Og så har brystene mine blitt større etter pergo kurene mine Kan ikke klage på det
Gjest tyttebær Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Jeg ble satt rett på dobbel pergokur! Hadde ingen bivirkninger, men fikk full klaff på første forsøk! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå