Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Jeg stiller noen spørsmål jeg Tilbake til første gang du sugde en mann til orgasme; Hvor "bekymret" var du for satsen? Sa han ifra at han kom? Hvor mange ganger tok det før du evt tok det i munnen? Til dere som praktiserer analsex eller har prøvd; Hva var opplevelsen første gangen? Hvordan er det nå? Lar dere partner sprute der? Hvordan føles det? Ettervirkninger? Til alle som har sex; Når det går for mannen inni dere, kjenner dere det? Vet jo at man føler og opplever mannens orgasme, men fysisk inni, kjenner dere spruten på noen måte? Til alle som har vært og er i parforhold som har pågått en stund; Når den første tiden har roet seg, hvor ofte har dere sex? Hva er normalt i dine øyne? Onanerer du jevnlig i tillegg? Snik-onanerer du? Onanerer du så din mann får se på? Til alle jenter: har du vært med på å filme mens dere har sex? Hvordan var opplevelsen av det? Turn on, turn off? Merkelig? Hvordan var det å se det i ettertid? Hva med bilder?
Troyamin Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Jeg stiller noen spørsmål jeg Tilbake til første gang du sugde en mann til orgasme; Hvor "bekymret" var du for satsen? Sa han ifra at han kom? Hvor mange ganger tok det før du evt tok det i munnen? Tror jeg var sytten første gangen. Han sa fra. Og jeg var ikke bekymret i det hele tatt... Til dere som praktiserer analsex eller har prøvd; Hva var opplevelsen første gangen? Hvordan er det nå? Lar dere partner sprute der? Hvordan føles det? Ettervirkninger? Første gangen med analsex var godt! Han tok seg god tid, slik at opplevelsen skulle bli best mulig. Lar han sprute der dersom akten er lagt opp slik. Til alle som har sex; Når det går for mannen inni dere, kjenner dere det? Vet jo at man føler og opplever mannens orgasme, men fysisk inni, kjenner dere spruten på noen måte? Ja, jeg kjenner at han kommer. Han spruter slik at han treffer dypt inni. Til alle som har vært og er i parforhold som har pågått en stund; Når den første tiden har roet seg, hvor ofte har dere sex? Hva er normalt i dine øyne? Onanerer du jevnlig i tillegg? Snik-onanerer du? Onanerer du så din mann får se på? Har vel sex så og si daglig. Har vært sammen i godt og vel tre år nå. Gjerne flere ganger om dagen dersom vi har fått barnefri Normalt vil jeg si at det går i bølgedaler. Har vi mye å gjøre blir det gjerne mindre sex. Men det pleier aldri gå mer enn tre dager uten. Sex er stressløsende. Hadde bare flere kvinner oppdaget dette... Jeg onanerer iblant selv. Men det er i tillegg til sex med han. Trenger ikke snik onanere. Liker å friste han med å onanere foran han Til alle jenter: har du vært med på å filme mens dere har sex? Hvordan var opplevelsen av det? Turn on, turn off? Merkelig? Hvordan var det å se det i ettertid? Hva med bilder? Filming har vi ikke gjort. Ikke fordi det er fy-fy, men fordi vi ikke tenner på akkurat det. Har blitt noen hete bilder med mobil, men det er kun til egen nytelse, hehe!
Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Takk for fine svar så langt Morsomt og interessant å lese samt prøve å forstå mer av kvinners sexualitet
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Takk for fine svar så langt Morsomt og interessant å lese samt prøve å forstå mer av kvinners sexualitet Virker mer som du blir kåt av at kvinner svarer på alle disse spørsmålene dine, som du med litt tenking kunne skjønt selv. tipper du sitter og drar`n jeg din kåting, hehe
Aftensol Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Jeg stiller noen spørsmål jeg Tilbake til første gang du sugde en mann til orgasme; Hvor "bekymret" var du for satsen? Sa han ifra at han kom? Hvor mange ganger tok det før du evt tok det i munnen? Var ikke særlig bekymret nei, han sa i fra at han kom siden han visste at det var første gangen min.. Til dere som praktiserer analsex eller har prøvd; Hva var opplevelsen første gangen? Hvordan er det nå? Lar dere partner sprute der? Hvordan føles det? Ettervirkninger? Godt både første gangen og nå... Lar samboer sprute der ja. Ikke noe spesiell følelse egentlig... Ikke noe ettervirkninger... Til alle som har sex; Når det går for mannen inni dere, kjenner dere det? Vet jo at man føler og opplever mannens orgasme, men fysisk inni, kjenner dere spruten på noen måte? Kjenner ikke at han spruter nei... Til alle som har vært og er i parforhold som har pågått en stund; Når den første tiden har roet seg, hvor ofte har dere sex? Hva er normalt i dine øyne? Onanerer du jevnlig i tillegg? Snik-onanerer du? Onanerer du så din mann får se på? Til vanlig har vi vel sex 5-6 ganger i uken... Gjerne flere ganger hvis vi har frihelg.. De siste to ukene har det ikke vært noe sex pga fødsel.. Men har til gjengjeld sugd han flere ganger i uken Til alle jenter: har du vært med på å filme mens dere har sex? Hvordan var opplevelsen av det? Turn on, turn off? Merkelig? Hvordan var det å se det i ettertid? Hva med bilder? Har ikke filmet nei... Har tatt bilder med mobilen, men kun for gøy...
felgen Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Var ikke spesielt bekymret nei, bare litt nysgjerrig på om jeg ville klare å svelge alt.. Og jada, han sa heldigvis fra da han kom! Analsex kan ikke jeg heller svare på nei. Kjenner at han spruter ja, men legger sjelden merke til det. Er mye mer opptatt av sammentrekningene hans! Vi har vel sex så og si daglig, men nå har ikke vi vært sammen så grusomt lenge heller da. Jeg snikonanerer litt i tillegg, men bare hvis jeg er i min leilighet og skal sove alene. Eventuelt fordi han har vært gnien. Har aldri filmet eller tatt bilder nei, det har ikke falt seg sånn!
Ethereal Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Jeg forventer at gutta sier fra når de kommer, hvis ikke brekker jeg meg. Og det er ikke spesielt hyggelig for noen av partene. Første gangene var jeg litt "bekymret" ja, og ville ikke svelge eller ta det i munnen. Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg begynte å svelge jeg. Kanskje...5 gangen jeg sugde han? Jeg føler ingenting når han kommer inni meg, men dette er vel kanskje fordi han bruker kondom? I dunno... Filme - ja. Har ikke sett det etterpå. Blir slettet nesten med en gang. Er jo spennende å filme. Pirrende.
Elita Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 Tilbake til første gang du sugde en mann til orgasme; Hvor "bekymret" var du for satsen? Sa han ifra at han kom? Hvor mange ganger tok det før du evt tok det i munnen? Svar: Tja, var jo litt spent på når det ville komme, skjønte jo at det var veldig nærme, så var nok litt avventende suging siste biten. Tok litt tid før jeg turte å ta det i munnen og svelge det, og har ikke gjort det på lenge nå (er gift). For det første er det en ganske guffen konsistens pluss at det er VARMT, og det er ganske ekkelt å få i munnen. Også vil jeg heller at det skal gå for mannen inni meg så vi får gleden av det begge to, når det har gått for han er det jo over, og da blir jeg liggende fortsatt like kåt hvis jeg har sugd han til han kommer. Til dere som praktiserer analsex eller har prøvd; Hva var opplevelsen første gangen? Hvordan er det nå? Lar dere partner sprute der? Hvordan føles det? Ettervirkninger? Svar: Første gang var ikke godt. Han hadde "varmet meg opp" med en finger en stund først, men penisen var jo relativt mye større enn en finger, så fikk en revnende følelse ja. Det ble med det ene forsøket på å trenge inn før jeg måtte kaste inn håndklet, for det var VONDT. Men etterhvert så har det blitt bedre og bedre, og mannen har blitt flinkere til å varme meg opp først. Bruker masse glidemiddel, det er viktig. Mannen kan gjerne komme inni meg ved analsex. Er litt ekkelt når man går på do i løpet av natten og neste dag, tar litt tid før alle rester er ute... Til alle som har sex; Når det går for mannen inni dere, kjenner dere det? Vet jo at man føler og opplever mannens orgasme, men fysisk inni, kjenner dere spruten på noen måte? Svar: Jeg kjenner ikke selve spruten, men jeg kjenner jo på penisen at det skjer noe, og jeg merker det jo også på mannen. Rytmen, pusten og alt. Til alle som har vært og er i parforhold som har pågått en stund; Når den første tiden har roet seg, hvor ofte har dere sex? Hva er normalt i dine øyne? Onanerer du jevnlig i tillegg? Snik-onanerer du? Onanerer du så din mann får se på? Svar: Sex alt fra 5 ganger i uka til 1 gang i mnd. Varierer veldig og går i perioder. Gjennomsnittet er vel 1-2 ganger i uka. Når jeg blir for nøden snik-onanerer jeg ja, er for sjenert til å gjøre det foran mannen. Ordner meg på egenhånd Til alle jenter: har du vært med på å filme mens dere har sex? Hvordan var opplevelsen av det? Turn on, turn off? Merkelig? Hvordan var det å se det i ettertid? Hva med bilder? Svar: Har ikke vært med på å lage hjemmefilm, og kommer heller aldri til å gjøre det. Er for sjenert og lite fornøyd med meg selv.
Gjest Blubberella Skrevet 31. juli 2009 #10 Skrevet 31. juli 2009 Jeg stiller noen spørsmål jeg Tilbake til første gang du sugde en mann til orgasme; Hvor "bekymret" var du for satsen? Sa han ifra at han kom? Hvor mange ganger tok det før du evt tok det i munnen? Til dere som praktiserer analsex eller har prøvd; Hva var opplevelsen første gangen? Hvordan er det nå? Lar dere partner sprute der? Hvordan føles det? Ettervirkninger? Til alle som har sex; Når det går for mannen inni dere, kjenner dere det? Vet jo at man føler og opplever mannens orgasme, men fysisk inni, kjenner dere spruten på noen måte? Til alle som har vært og er i parforhold som har pågått en stund; Når den første tiden har roet seg, hvor ofte har dere sex? Hva er normalt i dine øyne? Onanerer du jevnlig i tillegg? Snik-onanerer du? Onanerer du så din mann får se på? Til alle jenter: har du vært med på å filme mens dere har sex? Hvordan var opplevelsen av det? Turn on, turn off? Merkelig? Hvordan var det å se det i ettertid? Hva med bilder? Første gangen jeg sugde en mann, var jeg så forbasket på å få det til (han hadde ikke klart å komme med andre damer ved oralsex), at jeg bare lot det stå til og lot ladningen komme i munnen. Han sa ikke fra, men jeg merket jo på både pusten hans og kroppen hans når det var like før, og da brukte jeg et triks jeg hadde lest om på forhånd, å holde tunga over tuppen for å unngå at spruten gikk rett bak i halsen. Det gikk så bra at nå tar jeg det alltid i munnen og synes på ingen måte det er ekkelt. Jeg kjenner ikke spruten hans inni meg nei. Det er bare pusten, lydene og bevegelsene i kroppen hans som røper at jeg har fått dosen Jeg og kjæresten bor ikke sammen, så vi møtes ganske sporadisk. Ofte har han ungene på besøk, så vi har ikke sex så ofte som vi begge vil. I perioder har vi sex flere ganger om dagen, men så igjen kan vi være sammen et par dager uten å ha sex. Vi er flinke til å flørte og kose, så jeg føler ikke at vi lider noen nød i mer dempede perioder. Jeg synes generelt at alt er "normalt" så lenge paret trives med den ordningen de har. Vi begge onanerer innimellom, og det innrømmer vi for hverandre, så her er det nok ingen snikonanering... Jeg har ikke hatt analsex og har heller aldri blitt filmet. Dette er heller ikke noe jeg tenner særlig på.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 Dama sier hun kjenner det volsomt når jeg spurter inni henne, kjenner at kuken utvider seg en del og kjenner selve spruten. Men ingen av dere har skrevet det her, så begynner å lure, hehe
Gjest Tralilasann Skrevet 3. august 2009 #12 Skrevet 3. august 2009 Dama sier hun kjenner det volsomt når jeg spurter inni henne, kjenner at kuken utvider seg en del og kjenner selve spruten. Men ingen av dere har skrevet det her, så begynner å lure, hehe Det finnes vel damer som er såpass følsomme at de kjenner spruten inni seg, men flertallet gjør nok ikke det. Vi er jo forskjellige.
Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 3. august 2009 #13 Skrevet 3. august 2009 Nok en gang takk for at dere svarer og nei, jeg sitter ikke å napper i løken av dette. Er rett og slett interessant å lese.
felgen Skrevet 3. august 2009 #14 Skrevet 3. august 2009 Dama sier hun kjenner det volsomt når jeg spurter inni henne, kjenner at kuken utvider seg en del og kjenner selve spruten. Men ingen av dere har skrevet det her, så begynner å lure, hehe Hun juger ikke hvis hun opplever at den utvider seg, det kjenner jeg også og spruten noen ganger også..
Gjest D-shol Skrevet 3. august 2009 #15 Skrevet 3. august 2009 (endret) ... Endret 6. august 2009 av D-shol
Gjest Gjest_C_* Skrevet 3. august 2009 #16 Skrevet 3. august 2009 Tilbake til første gang du sugde en mann til orgasme; Hvor "bekymret" var du for satsen? Sa han ifra at han kom? Hvor mange ganger tok det før du evt tok det i munnen? må ærlig talt innrømme at jeg ikke husker de første gangene så godt....... *flau*. men jeg husker første gangen jeg ble bedt om å svelge, en opplevelse som førte til at det var mange år til neste gang jeg prøvde... men nå har jeg et mye bedre forhold til sperm, og nyter først og fremst tanken på at det jeg gjør tilfredstiller mannen. Til dere som praktiserer analsex eller har prøvd; Hva var opplevelsen første gangen? Hvordan er det nå? Lar dere partner sprute der? Hvordan føles det? Ettervirkninger? jeg prøvde med dildoer for meg selv først.. så den første gangen det skjedde "på ordentlig", var det en god opplevelse, noe det har fortsatt å være siden.. av og til gjør det vondt, men stort sett synes jeg det er kjempedeilig.. og LITT vondt er godt det også lar mannen sprute der han vil. Til alle som har sex; Når det går for mannen inni dere, kjenner dere det? Vet jo at man føler og opplever mannens orgasme, men fysisk inni, kjenner dere spruten på noen måte? nei, jeg kjenner ikke spruten.. men jeg liker at han kommer inni meg fordi jeg kjenner på resten av kroppen at han kommer, og når han er nær meg (f.eks i misjonæren), så er det et veldig intimt og deilig øyeblikk. mission accomplished Til alle som har vært og er i parforhold som har pågått en stund; Når den første tiden har roet seg, hvor ofte har dere sex? Hva er normalt i dine øyne? Onanerer du jevnlig i tillegg? Snik-onanerer du? Onanerer du så din mann får se på? er i et relativt nytt forhold nå (noen mnd), og mannen er mye bortreist, så vi har sex hver dag når han er hjemme. så lenge vi ikke har barn vil det være uaktuelt for meg å la det synke til under 4-5 ganger i uken. sex er viktig, og jeg nyter å være tilgjengelig for han når han vil ha meg. jeg onanerer når han er borte, men føler ikke jeg trenger det når han er her. men synes uansett det er helt greit å onanere litt hver for seg når det passer seg sånn, uten av det er noe å skjemmes for liksom. Til alle jenter: har du vært med på å filme mens dere har sex? Hvordan var opplevelsen av det? Turn on, turn off? Merkelig? Hvordan var det å se det i ettertid? Hva med bilder? nei.. tror jeg ville blitt alt for fokusert på meg selv til å kunne nyte det, men vet jo aldri. men vi tar gjerne nakenbilder av oss selv og sender på tlf når han er borte
Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 4. august 2009 #17 Skrevet 4. august 2009 Jeg må ærlig innrømme at jeg skulle ønske at min fru tenkte mer som det virker som dere gjør vedrørende seksuallivet og seksualitet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå