Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

fikk akkurat høre ropende ut fra samboeren min i en krangel at han ikke synes jeg er den fineste og om det hadde væørt slutt kunne han funnet seg noe mye bedre.

.

Jeg må bare si HVA FAEEEEN er det å si!!! så utrolig sårende,og så utrolig kunst jeg er nå. Hva skal man si om noe sånt?

Jeg vil si jeg er en attraktiv dame og har aldri hatt noe problemer med utseende mitt,men nå ble jeg virkelig helt knust. Jeg er såpass oppegående at jeg skjønner at det finnes mange vakkrere damer enn meg,og jeg å ser at det fines mange kjekkere menn enn min samboer,men å faktisk si dette høyt. Nei hoff,er bare helt oppgitt jeg nå.

Vet ikke hva jeg vil med denne posten,men trenger bare å få det ut .

Hva sier dere om sånt? både damer og menn? Er ikke dette noe som man holder inni seg,og kan man faktisk greie å glemme dette.

Er så stor forskjell på å vite det inni seg,men når man faktsik får det slengt i trynet blir det en helt annen sak.

huff å huff,

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
fikk akkurat høre ropende ut fra samboeren min i en krangel at han ikke synes jeg er den fineste og om det hadde væørt slutt kunne han funnet seg noe mye bedre.

.

Jeg må bare si HVA FAEEEEN er det å si!!! så utrolig sårende,og så utrolig kunst jeg er nå. Hva skal man si om noe sånt?

Jeg vil si jeg er en attraktiv dame og har aldri hatt noe problemer med utseende mitt,men nå ble jeg virkelig helt knust. Jeg er såpass oppegående at jeg skjønner at det finnes mange vakkrere damer enn meg,og jeg å ser at det fines mange kjekkere menn enn min samboer,men å faktisk si dette høyt. Nei hoff,er bare helt oppgitt jeg nå.

Hva sier dere om sånt? både damer og menn? Er ikke dette noe som man holder inni seg,og kan man faktisk greie å glemme dette.

Er så stor forskjell på å vite det inni seg,men når man faktsik får det slengt i trynet blir det en helt annen sak.

huff å huff,

Ja, herregud.Man snakker ikke sånn til noen man er glad i! Du kan jo trøste deg med at han egentlig ikke mente det. For vi vet jo at han ikke hadde blitt sammen med deg hvis han ikke synes du var noe særlig i det heletatt. Men det betyr jo at han sa det bare for å såre deg, og det er jo egentlig enda værre, for sånn oppfører man seg ikke når man er et voksent menneske! Hadde jeg aldri godtatt.

Gjest Gjest
Skrevet

.

huff å huff,

Tror han sa noe i sinne bare for å provosere deg. Men hvis han sier det en gang til kan du jeg svare provoserende tilbake at hvis han tror han finne bedre, kan han prøve å finne bedre.Ingen som tvinger han til å være samme med deg. Ikke tenk på det, å være pen er ikke alt, man er penest når man har en flott matchende personliget.

Gjest Gjest
Skrevet

Han gjor det nok for å såre deg, og me at du ble såret så regner jeg med at du ikke er pen. For å si det sånt, jeg har dårlig selvtillitt på mange områder. Men hvis noen sir jeg er stygg så vet jeg at jeg ikke er det, for jeg vet jeg er en 10-er på skalaen. Så hvis du virkelig ble lei deg for det, så er du ikke pen nok.

Men du vinn sikkert på mange andre områder. Hna er sikkert ikke pen han heller, siden han sir noe så idiotisk?

Skrevet
Han gjor det nok for å såre deg, og me at du ble såret så regner jeg med at du ikke er pen. For å si det sånt, jeg har dårlig selvtillitt på mange områder. Men hvis noen sir jeg er stygg så vet jeg at jeg ikke er det, for jeg vet jeg er en 10-er på skalaen. Så hvis du virkelig ble lei deg for det, så er du ikke pen nok.

Men du vinn sikkert på mange andre områder. Hna er sikkert ikke pen han heller, siden han sir noe så idiotisk?

Bullshit

Det er mange veldig pene mennesker der ute som ikke har et riktig bilde av seg selv og som ikke ser selv at de er pene, uten at det har noen sammenheng med hva andre ser.

Men tilbake til temaet ; Dette hørtes ut som en kommentar som er sagt i sinne med eneste mål å såre deg. Slike ting bør man virkelig holde seg for god til å si under en krangel. Kanskje du kan ta det opp med ham når krangelen har lagt seg ? Husk at folk kan få seg til å slenge ut de merkeligste kommentarer i sinne,som overhodet ikke har rot i virkeligheten

Lykek til :)

Skrevet

Kan bare si en ting om den typen din: Taper.

Og hva sier det om han når han sier "at hvis han KUNNE funnet seg noe bedre..." Altså kan han ikke det. Han bør vel være heldig som har noen i det heletatt.

Skjønner ikke vitsen i å være i et forhold hvis man ikke føler seg heldig for å ha den man har. Er hvertfall utrolig lykkelig og føler meg som verdens heldigste med dama jeg har. :)

Skrevet

.

Ja, sånn er det når man krangler.

Jeg vil si jeg er en attraktiv dame

Men det vil da altså ikke samboeren din.

og har aldri hatt noe problemer med utseende mitt,

....før nå.

Er ikke dette noe som man holder inni seg,og kan man faktisk greie å glemme dette.

Men litt av poenget med å krangle er vel å såre den andre?

Det er derfor jeg ikke skjønner at par som krangler ofte i det hele tatt gidder å være sammen.

Skrevet

Det er derfor jeg ikke skjønner at par som krangler ofte i det hele tatt gidder å være sammen.

Hallo i luken? Har du noengang vært i et forhold? Ganske urealistisk å skulle være i et forhold uten noensinne å krangle, du...

Til TS: dette var stygt sagt av ham!

Skrevet
Ja, sånn er det når man krangler.

Men det vil da altså ikke samboeren din.

....før nå.

Hun sier jo ingenting om at de krangler ofte, hun sier bare at i en krangel så sa kjæresten at hun ikke var den fineste..... Så hvordan du fikk det for deg at de kranglet ofte er for meg en gåte.

Men over til ting man sier i affekt, min erfaring er at når man har sluppet opp for argumenter så tyr man til skittkasting, alt for psyke ut den andre. Lite modent etter mitt syn men det skjer, og ofte uten at den personen mener det i utgangspunktet. Jeg får meg ikke til å kaste ut av meg sånt bare for å vinne en krangel, liker ikke å si sårende ting.

Alle har noen som er penere enn seg selv, selv de som anser seg som 10-ere. Alle har noen som er styggere enn seg selv, det gjelder også klokere, dummere osv.

Skrevet

OOOOppps, pinlig fra hans side !!

Hva startet krangelen med ? Noe om deg personlig eller annet ?? Det kan være et interessant poeng, fordi i krangelen så er man kanskje ikke flink nok til å skille mellom sak og person. Dette er jo en typisk problemstilling.

Siden dere først er samboere så vil jeg tro at han kanskje angrer når det verste har lagt seg, og at du får en unnskyldning av ham. I opphisselse, affekt og provokasjon kan det komme mye ukvemsord.......men som sagt : det er skille mellom sak og person i en mer saklig krangel da.

Skrevet

Problemet er at dette alltid kan bli liggende i bakhodet til TS å gnage, hvem er det har finner penere, ønsker han noen penere, er han ikke tiltrekket av henne etc etc etc..

Ja mest sannsynlig mente han det ikke, men er det sagt så er det sagt....og slike dummeheter kan ødelegge ett forhold.

anbefaler deg til å ta deg en skikkelig oppfriskning, ikke fordi du ikke er pen, for det er du sikkert, men rett og slett bare for DEG SELV.

få en ny frisyre, kjøp noen sexy nye klær, si til typen din at siden han finner andre penere så er det kanskje på tide for deg å finne noen som finner deg penest, skjønner han ikke da hva han har sagt/gjort så...........

Skrevet

Han høres ut som en stakkarslig, liten mann.

Gjest Gjest_bente_*
Skrevet

.

huff å huff,

Har opplevd mer eller mindre det samme. Enkelte ganger er menn litt for ærlige og sier ting som det ville ha vært bedre å ikke si høyt! Det "verste" er at det som regel ikke fungerer å ta igjen med samme mynt, heller, siden menn ikke er så hårsåre som vi kvinner er, eheh... :S Prøv heller å vise at du ikke bryr deg om kommentaren, selv om jeg vet det kan være vanskelig!

Gjest Tara1
Skrevet
Hallo i luken? Har du noengang vært i et forhold? Ganske urealistisk å skulle være i et forhold uten noensinne å krangle, du...

Til TS: dette var stygt sagt av ham!

Vel... jeg har vært i et forhold i rundt 20 år nå, og vi har aldri kranglet i løpet av disse årene, det samme gjelder mange andre jeg kjenner, så det er nok ikke så urealistisk som du (og mange andre) mener.

Jeg hadde ikke orket å vært i et forhold med hyppige krangler!

Og bare for å ha sagt det, at vi aldri krangler, betyr ikke at vi aldri er uenige, vi har bare andre måte å løse uenigheten på enn gjennom krangel.

Til trådstarter: Jeg er enig, dette var en stygg og unødvendig ting å si.

'Men et lite tips fra meg, jeg vet om noen som tidligere kranglet endel, som laget seg regler for hva som er greit og ikke å si eller gjøre under krangler, det kan være et tips for dere... blant annet kan en regel være å behandle hverandre med respekt selv om dere krangler.

Alle har en viss grad av impulskontroll, også når de krangler, så det burde ikke være noen store problemer å holde seg til "kjørereglene" selv når dere er uenige. :)

Skrevet
Har opplevd mer eller mindre det samme. Enkelte ganger er menn litt for ærlige og sier ting som det ville ha vært bedre å ikke si høyt! Det "verste" er at det som regel ikke fungerer å ta igjen med samme mynt, heller, siden menn ikke er så hårsåre som vi kvinner er, eheh... :S Prøv heller å vise at du ikke bryr deg om kommentaren, selv om jeg vet det kan være vanskelig!

Hvis man godtar slike kommentarer og selv om man blir dypt såret skal late som at man ikke bryr seg så synes jeg det faktisk grenser mot psykisk trakasering!

man skal ikke bli mobbet og tråkket på av sin partner, slike kommentarer går på bekostning av selvtillitten ergo er det mobbing!

Si klart fra IKKE godta!

Skrevet

Det var ikke særlig pent sagt!!!

Men det kunne vært verre.. Tenk om han hadde skreket "Hadde det ikke vært for at du var så pen, hadde jeg aldri vært sammen med deg!" Han er nok glad i deg for dine indre kvaliteter og egenskaper, og da synes han nok du er pen også. Han ble nok bare litt for sint, og tenkte seg ikke om før han snakket.. Menn har en tendens til det, desverre!

Skrevet

Hva? :klø: Ulogisk konklusjon spør du meg. Folk kan da bli såret uavhengig om det er noe de i utgangpunktet er gode til/ er fint og flott med dem.

Gjør man en kjempegod jobb f.eks, blir det kanskje ekstra sårende eller overraskende å høre at man IKKE gjør det. Hmm... Nei, denne trekningen skjønte jeg ikke helt....

Skrevet

Jeg har aldri vært i et forhold som har vart mer enn en natt, nei.

Nå kan det hende at du og jeg definerer "krangling" litt forskjellig. Smågneldring der man irriterer seg over småting, f.eks. hvem som skal ta ut søpla og denslags er det nok vanskelig å unngå i lengden, men når jeg tenker på "krangling" tenker jeg på mer alvorlige ting, som involverer skriking til hverandre og denslags.

Skrevet
Jeg har aldri vært i et forhold som har vart mer enn en natt, nei.

Det var bra du sa det selv. Nå kan jeg helt seriøst slutte å ta deg seriøst når du gir "råd" på singelforumet og her.

Du sier hele tiden du vet hva kvinner vil ha. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...