Chan.:. Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Dårlig overskrift, men: jeg vurderer å gå over til en annen type mineralfoundation enn ID Bare Minerals, men vil ikke gamble på fargen. Hva tilsvarer Medium Beige og Medium Tan i diverse andre merker? Er det noen merker som har en farge cirka midt imellom disse to?
Gjest FruFryd Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Tror du bare m¨å prøve deg litt frem. her og her Hos EM vil kanskje golden-medium tan eller beige-light tan være noe for deg. Tikei kanskje N2, N3 eller W2 og W3. Begge linkene har sider til å få hjelp til å velge.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har brukt ID Medium Beige og bruker nå Kissmes Becky-3. Akkurat som hos EM kan du få gratisprøver eller kjøpe større prøver. Jeg har aldri prøvd Tikei da men liker Kissme mye bedre enn EM.
laperla Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Dårlig overskrift, men: jeg vurderer å gå over til en annen type mineralfoundation enn ID Bare Minerals, men vil ikke gamble på fargen. Hva tilsvarer Medium Beige og Medium Tan i diverse andre merker? Er det noen merker som har en farge cirka midt imellom disse to? Hei:) Brukte ID's Medium tan før, og i GloMinerals bruker jeg Tawny light i den pressa varianten, og i flytende Honey. Ikke mye til hjelp, men...
Gjest Gjest_gine_* Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Åh, kan noen være så snill å hjelpe meg! jeg brukte ID fairly light.. Hva er det i tikei? :D Syns det er så vanskelig med alle disse fargene.. Hva som erbest for kald og varm osv... Spesielt på tikei sine sider så må man velge ut ifra om man er kald eller varm og jeg aner ikke hva jeg er. Men fairly light var altså perfekt i ID :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå