Gjest gjest_hilde Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Jeg er for tiden misfornøyd med min nåværende fastlege, som er en relativt ung mann, kanskje i begynnelsen av tredveårene... Nå har jeg lyst på en kvinnelig, erfaren fastlege som attpåtil tar seg tid, er trivelig og forståelsesfull. Ikke så lette dette, har aldri hatt en fastlege jeg føler jeg kan prate skikkelig med. Som jeg tør å fortelle ALT til... Hva sier dere? Er dere jenter mer komfortable med kvinnelige fastleger? Har dere en fastlege dere er skikkelig fornøyde med? Hvilket legesenter tilhører han/hun isåfall (i trondheim)? - Hilde
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Jeg er for tiden misfornøyd med min nåværende fastlege, som er en relativt ung mann, kanskje i begynnelsen av tredveårene... Nå har jeg lyst på en kvinnelig, erfaren fastlege som attpåtil tar seg tid, er trivelig og forståelsesfull. Ikke så lette dette, har aldri hatt en fastlege jeg føler jeg kan prate skikkelig med. Som jeg tør å fortelle ALT til... Hva sier dere? Er dere jenter mer komfortable med kvinnelige fastleger? Har dere en fastlege dere er skikkelig fornøyde med? Hvilket legesenter tilhører han/hun isåfall (i trondheim)? - Hilde Synnøve Hølmo på Valentinlyst Legesenter er fantastisk! Hun har vært fastlegen min i 15 år, og jeg anbefaler henne på det varmeste. Men jeg tror nok hun har en del pasienter, så det er kanskje ikke så lett å komme til der....
Gjest D-shol Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Har fastlege på Nidelven legesenter og kan virkelig anbefale både ham personlig og senteret i seg selv. Kjapp og god service. Jeg har Midelfart.
Gjest Gjestete Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Jeg er veldig fornøyd med Hege Rike Fossum på Edda legesenter. Hun er hyggelig og flink og tar pasientene på alvor føler jeg. Jeg kjenner også andre som er veldig fornøyde med henne.
Gjest juliee Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Jeg har også midelfart, men det er mest hudlege :- )
Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Jeg har også midelfart, men det er mest hudlege :- ) Midelfart er en slitsom liten kar, som tydlig har hastverk og ikke tar seg god nok tid til pasientene.
Synne-Marie Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 (endret) Har fastlege på Nidelven legesenter og kan virkelig anbefale både ham personlig og senteret i seg selv. Kjapp og god service. Jeg har Midelfart. Kan også anbefale Nidelven legesenter. Endret 14. august 2009 av Svipa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå