Gå til innhold

Fastleger i trondheim

Fremhevede innlegg

Gjest gjest_hilde
Skrevet

Jeg er for tiden misfornøyd med min nåværende fastlege, som er en relativt ung mann, kanskje i begynnelsen av tredveårene...

Nå har jeg lyst på en kvinnelig, erfaren fastlege som attpåtil tar seg tid, er trivelig og forståelsesfull. Ikke så lette dette, har aldri hatt en fastlege jeg føler jeg kan prate skikkelig med. Som jeg tør å fortelle ALT til...

Hva sier dere? Er dere jenter mer komfortable med kvinnelige fastleger? Har dere en fastlege dere er skikkelig fornøyde med? Hvilket legesenter tilhører han/hun isåfall (i trondheim)?

- Hilde

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Randi_*
Skrevet
Jeg er for tiden misfornøyd med min nåværende fastlege, som er en relativt ung mann, kanskje i begynnelsen av tredveårene...

Nå har jeg lyst på en kvinnelig, erfaren fastlege som attpåtil tar seg tid, er trivelig og forståelsesfull. Ikke så lette dette, har aldri hatt en fastlege jeg føler jeg kan prate skikkelig med. Som jeg tør å fortelle ALT til...

Hva sier dere? Er dere jenter mer komfortable med kvinnelige fastleger? Har dere en fastlege dere er skikkelig fornøyde med? Hvilket legesenter tilhører han/hun isåfall (i trondheim)?

- Hilde

Synnøve Hølmo på Valentinlyst Legesenter er fantastisk! Hun har vært fastlegen min i 15 år, og jeg anbefaler henne på det varmeste. Men jeg tror nok hun har en del pasienter, så det er kanskje ikke så lett å komme til der....

Gjest D-shol
Skrevet

Har fastlege på Nidelven legesenter og kan virkelig anbefale både ham personlig og senteret i seg selv. Kjapp og god service. Jeg har Midelfart.

Skrevet

Monica Berg, Moholt legesenter

Kjempefornøyd!

Gjest Gjestete
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Hege Rike Fossum på Edda legesenter. Hun er hyggelig og flink og tar pasientene på alvor føler jeg. Jeg kjenner også andre som er veldig fornøyde med henne.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også midelfart, men det er mest hudlege :- )

Gjest SjangleÅsnøvle
Skrevet
Jeg har også midelfart, men det er mest hudlege :- )

Midelfart er en slitsom liten kar, som tydlig har hastverk og ikke tar seg god nok tid til pasientene.

Skrevet (endret)
Har fastlege på Nidelven legesenter og kan virkelig anbefale både ham personlig og senteret i seg selv. Kjapp og god service. Jeg har Midelfart.

Kan også anbefale Nidelven legesenter.

Endret av Svipa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...