Gjest fisk Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Vi har et vennepar som vi tar en fest med av og til. Det siste året har det vært en vennine av min venninne der hver gang vi har vært på noe. Venninnen av min venninne, kvinnfolket, klenger mye på mannen min. Hun innbiller seg at hun og min mann har hatt et nært forhold når de var 4-5 år gamle og bodde i samme gate et år. Min mann husker knapt henne og de har ikke hatt kontakt siden den gangen. Denne damen er alene i verden, har ikke barn eller mann, det er sikkert derfor hun er så "desperat/rar". Min mann har sagt at det har vært anledninger der han har følt seg beklemt i nærheten av henne for hun stirrer så mye på han, om de er på en festlighet og jeg ikke er med så virker det som om hun sitter og verker etter å prate med han absolutt hele tiden. Hun er nok egentlig snill, men hun blir så full og klengete. Skal massere hele tiden, ta av sokkene og kjenne på punkter, når andre prater og har det morsomt rundt bordet så sitter hun intenst og skal snakke bare med en om masse kjedelig. Jeg føler ikke henne som en trussel, hverken i utseende eller personlighet. I utgangspunktet syntes jeg bare at hun var slitsom. Jeg synes synd på henne så jeg har ikke lyst å bli ekkel. Nå var det sånn at sist min mann var ute på byen med de her så hadde hun kommet til han og satt seg på fanget. Hun trengte trøst og nærhet og der ble hun sittende. Jeg innbiller meg at det er fordi hun ville benytte anledningen når jeg ikke var der. I alle fall så ble mannen min litt bekymret for hva folk på utestedet (venner) skulle tenke om dette, så han fortalte det når han kom hjem. Jeg ble litt sur, for jeg hadde en mistanke at det kom til å skje noe med henne når jeg ikke var der. Jeg sa at jeg ville helst at han skulle vise henne hvor hun står og holde henne unna seg, at jeg ikke ville at hun blant annet skulle sitte på fanget hans mer. Det lovte han at ikke skulle skje flere ganger, han forstod meg og alt det der. Han sa han selv ville opplevd det som ubehaglig om situasjonen var motsatt. Så var vi på fest hos samme vennepar for en tid siden, da var kvinnfolket der. Hun var på samme slitsomme måte. Jeg var i et annet rom, mannen min, kvinnfolket og noen andre var på røykerommet, da jeg kom inn til de så satt hun på fanget hans og jeg så at han strøk på henne (nedover ryggen) og hun på han. Med en gang de ble oppmerksom på at jeg kom så sluttet de. Jeg ble lei meg, men jeg viste det ikke til noen og sa ikke noe før senere. Mannen lovte igjen at det skal ikke skje. Nå er vi invitert på fest igjen og kvinnfolket kommer til å være der. Jeg syntes hun var ille nok bare som hun var, men det er blitt litt annerledes nå. Jeg er redd for at det skal skje enda mer som gjør meg mer usikker og sur. Prøvde å si det til mannen, men han ble forbannet og gikk i seng. Jeg var kanskje litt hissig, sikkert derfor han gikk i lås. Er jeg sjalu på henne? Jeg føler meg ikke sjalu, jeg ser ikke på henne som en rival eller noe slikt, jeg blir bare dårlig humør for jeg orker ikke mer tull med det der kvinnfolket Tror jeg skal si at mannen min får dra alene, og det gjør han sikkert og.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Hadde mannen min latt en halvt ukjent dame sitte på fanget sitt på fest hadde jeg ikke blitt sinna på dama, men på mannen min, og hadde han strøket henne på ryggen hadde jeg dumpa han på dagen. Så enkel er jeg.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Ja du er sjalu. Mye med god grunn, men også mye uten god grunn. Du og din mann må få satt noen grenser for hva som er akseptabelt og hva som ikke er akseptabelt. Får du ikke respekt for det så får du pakke kofferten. (Hans eller din).
Gjest TS fisk Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Ja du er sjalu. Mye med god grunn, men også mye uten god grunn. Du og din mann må få satt noen grenser for hva som er akseptabelt og hva som ikke er akseptabelt. Får du ikke respekt for det så får du pakke kofferten. (Hans eller din). Jeg føler meg, som sagt, ikke sjalu. Jeg blir irritert bare ved tanken på å være sjalu på henne, for hun er egentlig bare en "festplage". Jeg blir også irritert på mannen fordi han respekterer meg, og det vi sammen kom frem til, så lite. Når jeg sier nå at jeg er redd for at det skal skje noe tull igjen, så sier han at han ikke skal gjøre noe, men det samme sa han sist og. Når jeg konfronterer han med det så blir han sint og kaller meg en terrorist, og at han ikke kan si noe annet selv om det ikke får meg til å føle meg noe bedre. Jeg gremmes skikkelig ved tanken på at hun skal få høre dette, eller venneparet, for jeg mener at jeg ikke er sjalu på henne og jeg vil ikke at noen andre skal tro at jeg er det heller. Jeg vet med sikkerhet at hun ikke er noen fare for vårt forhold, annet en det at jeg bryr meg om det der da. Jeg vet at han ikke vile like om jeg gjorde det samme som han, det har han sagt flere ganger. Æsj, for noe idiotisk tøv dette.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Kan du ikke bare bare heve øyenbrynene og spørre henne høyt foran alle i en hallo-hvor-teit-er-det-mulig-å-bli-tone om hun ikke synes det er vanvittig upassende for en dame i hennes alder å oppføre seg sånn? Få henne til å føle seg dum, la henne forstå at du synes hun er tacky.
Ethereal Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Herregud. Du er da voksen. Be hu dra til helvete hvis hu prøver seg på mannen din igjen. Og ja, du er sjalu. Les din egen post igjen, så ser du det kanskje.
Gjest TS fisk Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Herregud. Du er da voksen. Be hu dra til helvete hvis hu prøver seg på mannen din igjen. Og ja, du er sjalu. Les din egen post igjen, så ser du det kanskje. Kan hende at jeg er sjalu, bare at jeg ikke ser det selv. For det gjør jeg ikke. Jeg synes bare det er irriterende med klengingen og at hun absolutt skal sitte på fanget når jeg ikke er der. Jeg er sur på mannen som ikke kan avvise henne, når han synes at hun er masete og innpåsliten. Jeg tror det kommer av samme grunn som at jeg selv ikke har lyst å være ekkel med henne. Det er noe med henne som gjør at jeg synes synd på henne, det gjør kanskje han og. Og det at hun så gjerne vil massere, gjøre noe for deg, springer som en tulling om du mangler et glass, sier at hun gjerne vil være min venn og mange andre eksempler. Det er jo ikke sikkert at hun prøvde seg på han heller. Jeg har jo mannen min, jeg har mitt liv og jeg tror jeg har det mye bedre en henne på mange måter, ville ikke "sparke de som ligger nede" om man kan si det sånn. Mannen min sa en gang at han ikke følte at hun direkte prøvde seg, men at om han hadde villet så hadde det bare vært å ta henne i handa å leie henne i seng. Om det bare er han som er litt hoven når han sier sånn vet jeg jo ikke. I sånne fall så er det ganske falskt å utgi seg for å være en venn. HUn er mye eldre en meg, er ikke pen, men det er bare rart hele greia. Føler meg så barnslig at
Ethereal Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Kan hende at jeg er sjalu, bare at jeg ikke ser det selv. For det gjør jeg ikke. Jeg synes bare det er irriterende med klengingen og at hun absolutt skal sitte på fanget når jeg ikke er der. Jeg er sur på mannen som ikke kan avvise henne, når han synes at hun er masete og innpåsliten. Jeg tror det kommer av samme grunn som at jeg selv ikke har lyst å være ekkel med henne. Det er noe med henne som gjør at jeg synes synd på henne, det gjør kanskje han og. Og det at hun så gjerne vil massere, gjøre noe for deg, springer som en tulling om du mangler et glass, sier at hun gjerne vil være min venn og mange andre eksempler. Det er jo ikke sikkert at hun prøvde seg på han heller. Jeg har jo mannen min, jeg har mitt liv og jeg tror jeg har det mye bedre en henne på mange måter, ville ikke "sparke de som ligger nede" om man kan si det sånn. Mannen min sa en gang at han ikke følte at hun direkte prøvde seg, men at om han hadde villet så hadde det bare vært å ta henne i handa å leie henne i seng. Om det bare er han som er litt hoven når han sier sånn vet jeg jo ikke. I sånne fall så er det ganske falskt å utgi seg for å være en venn. HUn er mye eldre en meg, er ikke pen, men det er bare rart hele greia. Føler meg så barnslig at Du skal ikke syns synd på henne når hun oppfører seg på den måten. Det er dårlig oppførsel å sette seg på fanget til voksne menn som allerede har kjæreste. Frekt, rett og slett. Da spiller det liten rolle at hun prøver å være venn med deg og være snill. En god venn er hun jo uansett ikke, siden hun så tydelig prøver seg på kjæresten din. Som sagt, jeg hadde bedt hu skjerpe seg kratig hvis hun prøvde seg igjen. Helst tatt hu til side og sagt med streng tone hvor skapet skal stå.
Chiquita Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 Jeg mener at du er sjalu. Hvorfor er du sjalu? Hvorfor mener du at det er plagsomt at hun sitter i fanget hans? Mulig jeg og mannen har et veldig liberalt forhold sånn sett, men om jeg sitter i fanget på en annen mann, eller om mannen har en annen dame i fanget, så spiller da ikke det noen rolle. Har sittet i fanget på kamerater mange ganger jeg. Strøket dem på ryggen også. Og "puslet" dem i håret... Men uten å legge noe mer i det enn det (vennlighet, vennskap) Kanskje slik oppførsel er naturlig for denne dama? Uten å legge noe mer i det.
Gjest mohahaha Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 Jeg mener at du er sjalu. Hvorfor er du sjalu? Hvorfor mener du at det er plagsomt at hun sitter i fanget hans? Mulig jeg og mannen har et veldig liberalt forhold sånn sett, men om jeg sitter i fanget på en annen mann, eller om mannen har en annen dame i fanget, så spiller da ikke det noen rolle. Har sittet i fanget på kamerater mange ganger jeg. Strøket dem på ryggen også. Og "puslet" dem i håret... Men uten å legge noe mer i det enn det (vennlighet, vennskap) Kanskje slik oppførsel er naturlig for denne dama? Uten å legge noe mer i det. PAKK KOFFERTEN!!!! IKKE AKSEPTABELT!!! HALLO?????
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #11 Skrevet 30. juli 2009 Tenk at du har en slik kjekk mann da!!! Hev deg over det og finn frem humoren i det- mohahhahahahaha "han er min - ikke din " ;)
Gjest TS fisk Skrevet 30. juli 2009 #12 Skrevet 30. juli 2009 Jeg mener at du er sjalu. Hvorfor er du sjalu? Hvorfor mener du at det er plagsomt at hun sitter i fanget hans? Mulig jeg og mannen har et veldig liberalt forhold sånn sett, men om jeg sitter i fanget på en annen mann, eller om mannen har en annen dame i fanget, så spiller da ikke det noen rolle. Har sittet i fanget på kamerater mange ganger jeg. Strøket dem på ryggen også. Og "puslet" dem i håret... Men uten å legge noe mer i det enn det (vennlighet, vennskap) Kanskje slik oppførsel er naturlig for denne dama? Uten å legge noe mer i det. Ok, la oss si at jeg er sjalu da. Hvorfor er jeg sjalu? Om det er sånn at jeg er sjalu så er jeg sjalu fordi mannen min ikke kan vise henne at fanget hans ikke er til hennes disposisjon. Særlig fordi han selv sier at han føler seg beklemt av all oppmerksomhet, massering og stirring. Og fordi vi har snakket om det og han og mente at han ville oppleve det som ubehaglig om jeg satt på fanget til en mann og strøk på han. Ikke hvilken som helst kompis eller venn, men et menneske som søker mye mer kontakt en det som er normalt og vanlig. Jeg tenker også sånn at det er ikke rart at hun benytter anledningen til å sette seg på fanget hans hver gang jeg ikke er der, når det blir sånn at de sitter og stryker på hverandre når jeg ikke ser og slutter når jeg kommer. Ingenting av det her hadde gjort meg noe om det ble sånn som vi pratet om etter noen fester med henne, at hun i alle fall ble holdt såpass på avstand at hun ikke sitter på fanget og klenger. Så er det også den kommentaren om at han bare kunne leid henne i seng om det var det han hadde lyst til for han ser på henne som tilgjengelig for det. Jeg ser at dette er dumt og jeg føler meg som en fjortis. Hilsen den sjalue fisk
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #13 Skrevet 30. juli 2009 Kan du ikke bare bare heve øyenbrynene og spørre henne høyt foran alle i en hallo-hvor-teit-er-det-mulig-å-bli-tone om hun ikke synes det er vanvittig upassende for en dame i hennes alder å oppføre seg sånn? Få henne til å føle seg dum, la henne forstå at du synes hun er tacky. For å søke kroppskontakt? Hadde du vært en av mine venner og prestert å håndtere noe slikt på en slik måte kan jeg garantere deg at det hadde vært det siste du hadde hørt fra meg. Men når det er sagt. Om han selv synes dette er ubehagelig (og ikke bare sier det for å tekkes seg) bør han tenke godt over kroppspråket sitt rundt henne. Hvorfor ser hun på han som noen det er "trygt" å søke kroppskontkt med?
Norbertine Skrevet 30. juli 2009 #14 Skrevet 30. juli 2009 (endret) Jeg mener at du er sjalu. Hvorfor er du sjalu? Hvorfor mener du at det er plagsomt at hun sitter i fanget hans? Mulig jeg og mannen har et veldig liberalt forhold sånn sett, men om jeg sitter i fanget på en annen mann, eller om mannen har en annen dame i fanget, så spiller da ikke det noen rolle. Har sittet i fanget på kamerater mange ganger jeg. Strøket dem på ryggen også. Og "puslet" dem i håret... Men uten å legge noe mer i det enn det (vennlighet, vennskap) Kanskje slik oppførsel er naturlig for denne dama? Uten å legge noe mer i det. Jeg kan også finne på å gjøre sånt, og mannen har også samme forhold til noen venninner. Men dette er da personer som både jeg og mannen vet er venner, og kun venner. Jeg skjønner derfor ts veldig godt, siden hun har en magefølelse (og det har tydeligvis mannen hennes også) på at denne kvinnen gjerne skulle vært mer enn venner med mannen. Jeg synes ikke det er greit å vite at en annen dame åpenlyst prøver seg på min mann, og at han lar henne gjøre det, uansett om jeg er sikker på at fra min manns side er det ikke noe mer. Og når de da i tillegg har snakket om saken og han har lovet at dette ikke skal gjenta seg, er det svært forståelig at hun tar det ille opp når hun tar han på fersken i å gjøre noe han har lovet at ikke skal skje. Endret 30. juli 2009 av Gåsemor
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. juli 2009 #15 Skrevet 30. juli 2009 Nei, du virker ikke av den sjalu typen overhodet. Men du virker litt irritert på mannen din, som i utg.punktet var ærlig og fortalte deg om at hun hadde sittet på fanget hans og at han synes det var ubehagelig. Veldig bra gjort av mannen din. og det styket nok tilliten din til ham kan jeg tenke meg.... Så da du kom inn og så at det skjedde igjen, og at han ikke ga noe uttrykk for at han hadde det ubehagelig, tvert imot satt og strøk henne på ryggen, så ble du vel kanskje litt overrasket over ... han?? Over at han ikke satte noen grenser ovenfor henne? Jeg synes iallefall det virker som om det er mannen din du har et problem med, og ikke henne. Kan hende frykter du i underbevisstheten din hva som kunne skjedd dersom denne dama var et par hakk yngre og penere enn hun er, hvis mannen din er så utydelig og nesten litt oppmuntrende ovenfor henne?
Gjest womenwomen Skrevet 30. juli 2009 #16 Skrevet 30. juli 2009 Vi har et vennepar som vi tar en fest med av og til. Det siste året har det vært en vennine av min venninne der hver gang vi har vært på noe. Venninnen av min venninne, kvinnfolket, klenger mye på mannen min. Hun innbiller seg at hun og min mann har hatt et nært forhold når de var 4-5 år gamle og bodde i samme gate et år. Min mann husker knapt henne og de har ikke hatt kontakt siden den gangen. Denne damen er alene i verden, har ikke barn eller mann, det er sikkert derfor hun er så "desperat/rar". Min mann har sagt at det har vært anledninger der han har følt seg beklemt i nærheten av henne for hun stirrer så mye på han, om de er på en festlighet og jeg ikke er med så virker det som om hun sitter og verker etter å prate med han absolutt hele tiden. Hun er nok egentlig snill, men hun blir så full og klengete. Skal massere hele tiden, ta av sokkene og kjenne på punkter, når andre prater og har det morsomt rundt bordet så sitter hun intenst og skal snakke bare med en om masse kjedelig. Jeg føler ikke henne som en trussel, hverken i utseende eller personlighet. I utgangspunktet syntes jeg bare at hun var slitsom. Jeg synes synd på henne så jeg har ikke lyst å bli ekkel. Nå var det sånn at sist min mann var ute på byen med de her så hadde hun kommet til han og satt seg på fanget. Hun trengte trøst og nærhet og der ble hun sittende. Jeg innbiller meg at det er fordi hun ville benytte anledningen når jeg ikke var der. I alle fall så ble mannen min litt bekymret for hva folk på utestedet (venner) skulle tenke om dette, så han fortalte det når han kom hjem. Jeg ble litt sur, for jeg hadde en mistanke at det kom til å skje noe med henne når jeg ikke var der. Jeg sa at jeg ville helst at han skulle vise henne hvor hun står og holde henne unna seg, at jeg ikke ville at hun blant annet skulle sitte på fanget hans mer. Det lovte han at ikke skulle skje flere ganger, han forstod meg og alt det der. Han sa han selv ville opplevd det som ubehaglig om situasjonen var motsatt. Så var vi på fest hos samme vennepar for en tid siden, da var kvinnfolket der. Hun var på samme slitsomme måte. Jeg var i et annet rom, mannen min, kvinnfolket og noen andre var på røykerommet, da jeg kom inn til de så satt hun på fanget hans og jeg så at han strøk på henne (nedover ryggen) og hun på han. Med en gang de ble oppmerksom på at jeg kom så sluttet de. Jeg ble lei meg, men jeg viste det ikke til noen og sa ikke noe før senere. Mannen lovte igjen at det skal ikke skje. Nå er vi invitert på fest igjen og kvinnfolket kommer til å være der. Jeg syntes hun var ille nok bare som hun var, men det er blitt litt annerledes nå. Jeg er redd for at det skal skje enda mer som gjør meg mer usikker og sur. Prøvde å si det til mannen, men han ble forbannet og gikk i seng. Jeg var kanskje litt hissig, sikkert derfor han gikk i lås. Er jeg sjalu på henne? Jeg føler meg ikke sjalu, jeg ser ikke på henne som en rival eller noe slikt, jeg blir bare dårlig humør for jeg orker ikke mer tull med det der kvinnfolket Tror jeg skal si at mannen min får dra alene, og det gjør han sikkert og. Problemet er ikke kvinnfolket - med din manns oppførsel . Mannen din klarer jo ikke overse henne , være overlegen , sette grenser for dette kvinnfolket som er innpåsliten . Hadde din mann vært en " skikkelig " mann - hadde han sagt til kvinnfolket på en høflig måte at det passer seg ikke at hun setter seg på fanget hans , da han har kone og er opptatt ! Hvorfor sier han ingenting til henne ? Hvorfor oppfører han seg som en viljeløs , hjelpeløs " dott " av en mann .? Du burde ta opp " feigheten " til din mann - med DIN MANN ? Og si at du liker HANS OPPFØRSEL DÅRLIG ! Min mann oppfører seg eksemplarisk når vi er ute og han treffer på klengete kvinnfolk som er fulle osv på barer / pub osv . Han er iskald , meget reservert og overlegen , ikke intrisert i å prate med dem engang og oppmuntrer dem ikke - ovenfor slike innpåslitne jentunger som har fått for mye å drikke , vandrer rundt i utringede kjoler så puppene holder på å ramle ut osv : ) Min mann er klassisk pen .Veldig høy og mørk - så han blir lagt merke til av damene .Heldigvis tror jeg ikke han skjønner selv - at han er kjekk ...he he Jeg føler meg overhodet aldri truet på noen måte . Men syns jo enkelte jenter nå til dags - viser liten respekt for MEG - når de tør suge seg fast og skal ha oppmerksomhet fra min mann , når vi står sammen osv . Men men - er vell slik det er - når man skal feste og gå ut . Men så lenge mannen opfører seg - er det jo ikke noe problem likevell . Derfor bør du først snakke med mannen din . Før du tar det opp med " kvinnfolket " . Om det plager deg .Så er det DIN MANN som skal vis respekt for deg - ved å sette grenser og avvise kontakt fra kvinnfolket .
Gjest TS fisk Skrevet 30. juli 2009 #17 Skrevet 30. juli 2009 Men når det er sagt. Om han selv synes dette er ubehagelig (og ikke bare sier det for å tekkes seg) bør han tenke godt over kroppspråket sitt rundt henne. Hvorfor ser hun på han som noen det er "trygt" å søke kroppskontkt med? Jeg tror ikke hun har antennene helt på plass. Jeg har sett at hun tar mannfolk på rumpa, drar de med seg ut på kjøkkenet for å kna litt og sånt. Men jeg har ikke sett at hun har vært så intim som å ta mannen min på rumpa, mulig det og skjer når jeg ikke er der Det er noe med henne alikevel, som gjør at jeg ikke helt vet hvor jeg har henne. Vi snakket om at mannen min skulle være med på sykehuset når barnet vårt skulle opereres, hun lurte på om hun ikke skulle bli med å holde han i handen når jeg ikke var der. Vi satt og gapte begge to for det var virkelig et snodig spørsmål fra en vi knapt kjenner. Nei, dette er bare for dumt. Jeg ser sur på mannen som ikke kan holde henne unna. Basta!
Gjest TS fisk Skrevet 30. juli 2009 #18 Skrevet 30. juli 2009 Problemet er ikke kvinnfolket - med din manns oppførsel . Mannen din klarer jo ikke overse henne , være overlegen , sette grenser for dette kvinnfolket som er innpåsliten . Hadde din mann vært en " skikkelig " mann - hadde han sagt til kvinnfolket på en høflig måte at det passer seg ikke at hun setter seg på fanget hans , da han har kone og er opptatt ! Hvorfor sier han ingenting til henne ? Hvorfor oppfører han seg som en viljeløs , hjelpeløs " dott " av en mann .? Du burde ta opp " feigheten " til din mann - med DIN MANN ? Og si at du liker HANS OPPFØRSEL DÅRLIG ! Min mann oppfører seg eksemplarisk når vi er ute og han treffer på klengete kvinnfolk som er fulle osv på barer / pub osv . Han er iskald , meget reservert og overlegen , ikke intrisert i å prate med dem engang og oppmuntrer dem ikke - ovenfor slike innpåslitne jentunger som har fått for mye å drikke , vandrer rundt i utringede kjoler så puppene holder på å ramle ut osv : ) Min mann er klassisk pen .Veldig høy og mørk - så han blir lagt merke til av damene .Heldigvis tror jeg ikke han skjønner selv - at han er kjekk ...he he Jeg føler meg overhodet aldri truet på noen måte . Men syns jo enkelte jenter nå til dags - viser liten respekt for MEG - når de tør suge seg fast og skal ha oppmerksomhet fra min mann , når vi står sammen osv . Men men - er vell slik det er - når man skal feste og gå ut . Men så lenge mannen opfører seg - er det jo ikke noe problem likevell . Derfor bør du først snakke med mannen din . Før du tar det opp med " kvinnfolket " . Om det plager deg .Så er det DIN MANN som skal vis respekt for deg - ved å sette grenser og avvise kontakt fra kvinnfolket . Ja, du har mange gode poenger der.
Leo Skrevet 30. juli 2009 #19 Skrevet 30. juli 2009 Ok, la oss si at jeg er sjalu da. Hvorfor er jeg sjalu? Om det er sånn at jeg er sjalu så er jeg sjalu fordi mannen min ikke kan vise henne at fanget hans ikke er til hennes disposisjon. Særlig fordi han selv sier at han føler seg beklemt av all oppmerksomhet, massering og stirring. Og fordi vi har snakket om det og han og mente at han ville oppleve det som ubehaglig om jeg satt på fanget til en mann og strøk på han. Ikke hvilken som helst kompis eller venn, men et menneske som søker mye mer kontakt en det som er normalt og vanlig. Jeg tenker også sånn at det er ikke rart at hun benytter anledningen til å sette seg på fanget hans hver gang jeg ikke er der, når det blir sånn at de sitter og stryker på hverandre når jeg ikke ser og slutter når jeg kommer. Ingenting av det her hadde gjort meg noe om det ble sånn som vi pratet om etter noen fester med henne, at hun i alle fall ble holdt såpass på avstand at hun ikke sitter på fanget og klenger. Så er det også den kommentaren om at han bare kunne leid henne i seng om det var det han hadde lyst til for han ser på henne som tilgjengelig for det. Jeg ser at dette er dumt og jeg føler meg som en fjortis. Hilsen den sjalue fisk Her virker det jo mer som om du og mannen din har et problem! Hvis han virkelig synes det er plagsomt, så ville han jo sørget for å holde henne på avstand og slik sett kan det jo virke som du har grunn til å føle deg sjalu.
Gjest womenwomen Skrevet 31. juli 2009 #20 Skrevet 31. juli 2009 Her virker det jo mer som om du og mannen din har et problem! Hvis han virkelig synes det er plagsomt, så ville han jo sørget for å holde henne på avstand og slik sett kan det jo virke som du har grunn til å føle deg sjalu. Ser nesten ut som om mannen din finner hennes oppmerksomhet smigrende og liker denne oppmerksomheten .Siden han gjør ingenting for å stoppe det selv .Han til og med stryker henne på ryggen ...fy og fy Tror nok du har grunn til å føle deg sjalu .Er jo ekkelt rett og slett . Hadde blitt ganske forbannet på gubben - om han satt og kjærtegnet en fremmed kvinne på fanget . Han viser jo ingen respekt ovenfor egen kona - når han gjør sånt . Faktisk oppmuntrer han jo denne kvinnen selv - til å være innpåsliten på han .. Kanskje derfor hun er det også .Han gir jo klarsignal selv til henne .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå