Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 (endret) Heisann! Muligens dette er feil forum, men prøver fordet Jeg er intressert i å lage en blogg, dagbok, portefolio på nettet hvor jeg kan legge ut bilder av kunsten jeg lager, i tillegg til å oppdatere om hva som skjer i livet mitt, altså mer dagbok, av mer privat art (ikke legge ut nakenbilder-privat, men skrive om følelser, hendelser, sinnsstemninger-privat). Tenkte kanskje at en del kan være kunstdelen, og en annen kan være pinlig ærlig-del. Kan man dele inn en facebook-konto slik, eller må man ha to kontoer? Og er det mulig? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Er det noen her som bruker facebook til et lignende formål? Jeg vil jo helst at siden skal være smakfull, så jeg ikke kan få problemer senere... Tips? Også et direkte spørsmål om facebook: er det slik at hvis jeg legger til noen som venn der, så kan de legge ting inn på min side, eller på noen måte påvirke nettstedet mitt? Hører jo så mye om at potensielle arbeidsgivere sjekker facebook-kontoer + mobbing... Takknemlig for alle svar Endret 30. juli 2009 av ~Fantabulous_kitten~
Gjest No wonder women Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Du kan opprette en blogg, det blir som en dagbok. Så villle jeg anbefalt deg å lage deg en facebook profil hvor du knytter bloggen din opptil. Jeg oppfatter deg slik at du vil at noen skal se hva du lager og da kan du også legge inn bildene på facebook ved å opprette et album. Da får alle som har deg som venn se kunsten din. Men hvis du ønsker at det bare er vennene dine som skal se den, så lukker du profilen. Det vil du finne ut av når du oppretter en facebookkonto. Da får du ulike valg på kontoinnstillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå