Gjest tyttebær Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Bah! Plutselig slutta mobilen å virke. Har hatt den i 3 år, så nå blir det en ny en! Å følge med på mobiltrend og hva som er best/verst har jeg sikkert ikke gjort på 5-6 år, så jeg har null peiling på hva jeg skal ha! Så da, kjære KG-venner, utfordrer jeg dere! Hvilken mobil ville du ha valgt, og hvorfor? Her kommer dere til å avgjøre for meg, så jo flere som svarer, jo mer har jeg å sammenligne! Jeg vil ha følgende på mobilen: - God plass til meldinger (Kunne motta 100 stykk uten problem) - Wap, slik at jeg kommer meg på Facebook, KG, Nyheter ++.. trenger ikke være noe avansert Wap-opplegg, jeg har hatt en Nokia 5140i hittil, og den har ikke akkurat noe Fancy Wap-opplegg! - Må ha kalender funksjon (det har vel alle i dag?!) - God plass til å lagre kontakter! - Vil kunne ha mulighet til å spille spill på den! - Og vil ikke ha KNØTTsmå taster! Håper dere kan hjelpe meg!
Hilde! Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 iPhone Den har alt det du sier du trenger + tusen andre ting. I tillegg til det er jo NYDELIG! (ja, det bor en liten apple-entusiast i meg ) Gleder meg sykt til lønning den 12. så jeg kan kjøpe nye iPhone 3GS
Heart7086 Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Jeg har NOKIA 5800, og gikk utifra ca de samme kriteriene som deg(bortsett fra at jeg også ville ha OK bilde) På denne kan du kjøpe så stort minnebrikke du omtrent bare vil(til en OK penge og), men det følger med når du kjøper den en minnebrikke på rundt 1 GB. Mer enn nok til bilder, kontakter, mld av div slag, musikk og spill, ihvertfall for min del:) Den har stoor skjerm, så det å "wappe" er nesten som å sitte på egen PC. Tastene er på skjermen(med andre touch-skjerm) og disse kan du velge hvor stor du vil ha de(jeg har de oppsatt på samme vis som en vanlig telefon, og tasten blir da så store at jeg ikke bruker pinne når jeg skriver, bare fingrene, og jeg skriver med begge hendene samtidig:) Bruker forsåvidt ikke pinnen på resten av tlf heller, bortsett fra ved et av spillene.
Jade Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Siden du har Nokia fra før, så er det greitt å fortsette med det hvis du ikke gidder å venne deg til et helt nytt system. De fleste Nokia-telefoner i dag har wap-program, stor plass til meldinger og kontakter, kalenderprogram og muligheter for å spille spill. Gå inn på Nokia.no og sammenligne mobiler. Da ser du størrelse på telefonen og knappene, og du ser hva som skiller de forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå