Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #1 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvor kan jeg finne parfyme billig på nettet? Syns å huske at nettsiden perfumefreak.com hadde noe, men jeg kom meg ikke inn på siden nå. Hvilken side handler du parfyme på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesla86 Skrevet 30. juli 2009 #2 Del Skrevet 30. juli 2009 Cheapsmells.com har ihvertfall parfymer, OG de har salg akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 30. juli 2009 #3 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Litt dum den trenden at vi legger fra oss uhorvelige summer med penger i utlandet, fordi man får kjøpt en vare billigere der.. Jeg betaler heller litt mer og bestiller fra norske nettbutikker, da blir iallefall pengene i landet! Noe til ettertanke kanskje? Endret 30. juli 2009 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. juli 2009 #4 Del Skrevet 30. juli 2009 Litt dum den trenden at vi legger fra oss uhorvelige summer med penger i utlandet, fordi man får kjøpt en vare billigere der.. Jeg betaler heller litt mer og bestiller fra norske nettbutikker, da blir iallefall pengene i landet! Noe til ettertanke kanskje? Nei, jeg syntes egentlig ikke det.. Så lenge utvalget ofte er større og prisene såpass mye lavere, så kommer jeg til å fortsette å bestille fra utlandet. Mange av prisene her i Norge er på grensa til perverse, så for min del er det et enkelt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #5 Del Skrevet 30. juli 2009 Litt dum den trenden at vi legger fra oss uhorvelige summer med penger i utlandet, fordi man får kjøpt en vare billigere der.. Jeg betaler heller litt mer og bestiller fra norske nettbutikker, da blir iallefall pengene i landet! Noe til ettertanke kanskje? Artig at du skriver om utlandet når TS bare sier nettbutikker. Sist jeg sjekket finnes det Norske nettbutikker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #6 Del Skrevet 30. juli 2009 åh takk for tipset om cheap smells! De hadde parfymen jeg var ute etter til 200,- billigere enn i butikken, noe som gjør at jeg faktisk har råd til den, jippii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #7 Del Skrevet 31. juli 2009 shopping4net Superbillige parfymer, jeg har spart maaange hundrelapper der i forhold til å kjøpe i butikken.. Rask levering og bare 6 kroner i frakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 31. juli 2009 #8 Del Skrevet 31. juli 2009 Litt dum den trenden at vi legger fra oss uhorvelige summer med penger i utlandet, fordi man får kjøpt en vare billigere der.. Jeg betaler heller litt mer og bestiller fra norske nettbutikker, da blir iallefall pengene i landet! Noe til ettertanke kanskje? Ikke alle som har råd til å betale 3-6-dobbelt pris for å beholde pengene i landet. For å si det sånn; Hvis jeg skulle kjøpt filmene og sminken min i Norge, så hadde jeg ikke hatt råd til å kjøpe de, så da legger jeg ikke igjen penger i Norge uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 31. juli 2009 #9 Del Skrevet 31. juli 2009 Eg blandar kjøpa norsk og frå utlandet. Når det gjeld parfymar og litt dyrare hudkremar kjøper eg dei på nett/utanlanske, medan bodyltion, rens, osv kjøper eg i byen der eg bur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sia444 Skrevet 2. august 2009 #10 Del Skrevet 2. august 2009 Som student har jeg ikke råd til å kjøpe i Norge. Og jeg vil heller se bra ut og lukte godt enn å gå uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 9. august 2009 #11 Del Skrevet 9. august 2009 Hvor kan jeg finne parfyme billig på nettet? Syns å huske at nettsiden perfumefreak.com hadde noe, men jeg kom meg ikke inn på siden nå. Hvilken side handler du parfyme på? www.chastum.no er billig og enkelt. Chastum.no Stine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 9. august 2009 #12 Del Skrevet 9. august 2009 Sikkert mulig å få tak i parfymer på Ebay også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. august 2009 #13 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg handler som regel parfymer på eBay og der har de det meste Har aldri betalt mer enn 200 nok for parfymene på eBay, så det er greit med tanke på å holde seg til tollgrensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 9. august 2009 #14 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg handler som regel parfymer på eBay og der har de det meste Har aldri betalt mer enn 200 nok for parfymene på eBay, så det er greit med tanke på å holde seg til tollgrensen! Har alt du har kjøpt vært ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Becky_* Skrevet 11. august 2009 #15 Del Skrevet 11. august 2009 Hvor kan jeg finne parfyme billig på nettet? Syns å huske at nettsiden perfumefreak.com hadde noe, men jeg kom meg ikke inn på siden nå. Hvilken side handler du parfyme på? Jeg er veldig fornøyd med www.strawberrynet.com - fantastisk kundeservice, gode priser og gratis levering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. august 2009 #16 Del Skrevet 11. august 2009 Har alt du har kjøpt vært ekte? Jeg har kjøpt mellom 10 og 15 parfymer på eBay, av disse er det én jeg er litt i tvil om er ekte, men ellers er alt ekte vare Men jeg er veldig skeptisk til å kjøpe fra Asia og sjekker alltid tilbakemeldingene, for det er mye fake, særlig om man er ute etter de aller mest kjente parfymene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 11. august 2009 #17 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har kjøpt mellom 10 og 15 parfymer på eBay, av disse er det én jeg er litt i tvil om er ekte, men ellers er alt ekte vare Men jeg er veldig skeptisk til å kjøpe fra Asia og sjekker alltid tilbakemeldingene, for det er mye fake, særlig om man er ute etter de aller mest kjente parfymene! Ah, så godt å høre. Er så glad for at Ebay finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 13. august 2009 #18 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har kjøpt mellom 10 og 15 parfymer på eBay, av disse er det én jeg er litt i tvil om er ekte, men ellers er alt ekte vare Men jeg er veldig skeptisk til å kjøpe fra Asia og sjekker alltid tilbakemeldingene, for det er mye fake, særlig om man er ute etter de aller mest kjente parfymene! Har også kjøpt parfyme på ebay, og alle har uten tvil vært ekte. Men gjør som deg; holder meg unna selgere fra Asia. Har sett ellers dyre parfymer, svinebillige hos noen selgere, og da blir jeg skeptisk. Man får ikke ekte Dolce & Gabbana til en hundrelapp, for å si det sånn. :gjeiper: Men bruker man hodet, og sjekker feedbacken, så burde det gå helt fint! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå