Gjest Embla s Skrevet 8. august 2003 #21 Skrevet 8. august 2003 Oslo: enig ang Fred! Er også veldig svak for Bambus (men det er pga thaimaten, ikke kinamaten :oops: ). Når det gjelder Lillestrøm: Det er vel tre kinaresturanger der, China Palace (2. etage i Jens Evensen-bygget, over Rimi), også den på hjørnet (den beste) også serverer de vel kinamat på Kims i Meierigården (ikke dra dit da!!). Ser at noen nevner denne thai/kina rest. ved gamle kinoen.. Har vært der noen ganger og er i k k e imponert i det hele tatt! Ikke spes. hyggelige lokaler (minner mer om et gatekjøkken) og veldig lite spennende mat. Thai-suppene de serverer er noen triste historier. Til samme pris får du laaaangt bedre andre steder!
maiaa Skrevet 9. august 2003 #22 Skrevet 9. august 2003 Embla S.: Kan det være samme sted vi snakker om ? Mr. Huy har veldig hyggelige lokaler, med en fiskedam og rolig asiatisk musikk på. Har aldri sett et gatekjøkken med det før!!! Dessuten er maten der mye bedre enn noen av de andre stedene i Lillestrøm, for ikke å snakke om servicen! Vi har tatt med tilsammen rundt 15 personer dit, og jeg tror nesten alle har dratt tilbake... Hvis det er samme sted er jeg VELDIG overrasket over din opplevelse! (Må innrømme at jeg ikke har smakt suppene, da... Nudlene er liksom min greie!)
Gjest Embla s Skrevet 9. august 2003 #23 Skrevet 9. august 2003 :oops: Joda. Servicen der er bra, veldig hyggelige de som jobber der, og det har blitt mye kosligere der, du har rett i det. I begynnelsen var det skikkelig nitrist der, (som et gatekjøkken) og det intrykket henger vel litt igjen hos meg, *rister det av seg, rist, rist*. Maten er absolutt god, men hvis du har spist thaimat på Grønland eller oppe der bak Pilestredet (husker aldri hva det heter der) eller på Bambus, eller thai-fiskesuppe på Bennys (Rådhuset) så tror jeg nok du ville vært enig med meg at maten er litt kjedelig og enkel i fht til pris. Men, det er absolutt et sted å dra til, jeg modererer meg herved!
maiaa Skrevet 9. august 2003 #24 Skrevet 9. august 2003 He he... fint vi er enige da! :kgsmil: Jeg nevnte "Mr. Huy" som et alternativ i Lillestrømområdet, og står ved det! Det er mer autentisk enn de andre 2 (3 hvis vi tar med Tim's) stedene i Lillestrøm. (Selv om jeg vel bør ta forbehold om at de har forbedret seg siden sist jeg var der!) hilsen maiaa, som nå har kommet over "Mr. Huy er et gatekjøkken"-sjokket
Gjest trifka Skrevet 9. august 2003 #25 Skrevet 9. august 2003 Henger meg på Dinner-applauderingen. Og forresten: De tar jo bordbestilling der, jeg har bestilt bord i forveien hver gang jeg har vært der!
Gjest Embla s Skrevet 9. august 2003 #26 Skrevet 9. august 2003 He he... fint vi er enige da! :kgsmil: Absolutt
Ling Skrevet 10. august 2003 #27 Skrevet 10. august 2003 Ikke for å være lite kreativ - men Dinner er og blir den beste!! Og ja - de tar bordbestilling der. Ellers kan jeg anbefale Oriental som ligger i Arbeidergata på Prof. Aschoughsplass. Dette er de gamle lokalene til Dinner før de flytta til Stortingsgata. Menyen er veldig lik Dinner, så jeg tror at det er de samme eierne... Godt er det i alle fall og noen kroner under prisene i Stortingsgata. AK
myagi Skrevet 10. august 2003 #28 Skrevet 10. august 2003 Ikke for å være lite kreativ - men Dinner er og blir den beste!! Og ja - de tar bordbestilling der. Ellers kan jeg anbefale Oriental som ligger i Arbeidergata på Prof. Aschoughsplass. Dette er de gamle lokalene til Dinner før de flytta til Stortingsgata. Menyen er veldig lik Dinner, så jeg tror at det er de samme eierne... Godt er det i alle fall og noen kroner under prisene i Stortingsgata. AK Det er de samme eierne! Mye av det samme på menyen :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå