nille-s Skrevet 4. august 2003 #1 Del Skrevet 4. august 2003 er det noen som har en å anbefale? syns den i Majorstukrysset er ok. skulle gjerne visst noen enda bedre eller i alle fall like bra. spiste en gang på den overfor carl berner og var ikke så fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Vi har pleid å gå en del på Mr. Hong i Rosenkrantzgata - det er vel egentlig mongolsk, men de har de samme rettene som på "kina-restaurant". På Mr. Hong har de dessuten en god sånn buffe, hvor du mixer din egen mat og kan spise så mye du vil for en gitt pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 5. august 2003 #3 Del Skrevet 5. august 2003 Dinner har kjemegod mat! Men de tar ikke bordbestilling, og det er ofte fullt, så det kan være greit å komme litt tidlig.... Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. august 2003 #4 Del Skrevet 5. august 2003 Dinner i Stortingsgata! Et must når d gjelder kinamat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. august 2003 #5 Del Skrevet 5. august 2003 Er så frekk at jeg slenger inn en varm anbefaling fra Bergen. Mr. Chen tvers over for tinghuset! genialt god mat, fin service og trivelig atmosfære - ikke minst koselige priser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 5. august 2003 #6 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg vet om en god vietnamesisk restaurant, om det er interessant. Xich Lo på Egertorget har deilig mat. (Spesielt de hjemmelagede sorbetene....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 5. august 2003 #7 Del Skrevet 5. august 2003 Dinner! Ingen over, ingen ved siden. (Hvor er slikke seg rundt munnen og holde seg for magen-smileyen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 5. august 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 5. august 2003 tusen takk! har hørt mange anbefale dinner både her og andre steder før. det stod bare helt stille for meg i går hvor vi kunne gå. har prøvd mr hong flere ganger før. veldig ok å gå og lage til det en selv vil ha. nå har jeg i alle fall flere muligheter, så TAKK og TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. august 2003 #9 Del Skrevet 5. august 2003 I Lillestrøm har de en returant som heter "China Palace/Place"(står place inne og palace ute..eller omvendt) De har nammegod kinamat til en ikke så alt for ille pris. Anbefaler mango-pudding til dessert.. hvis du klarer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. august 2003 #10 Del Skrevet 5. august 2003 Nordmenn har kåret Dinner som den beste. Kinesere selv foretrekker visst Shanghai house i Pilestredet. (Mer ekte hund og rotte kanskje?) Har bare prøvd takaway derfra, så jeg vet ikke om det er noe koselig å sitte der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 5. august 2003 #11 Del Skrevet 5. august 2003 Dinner! Ingen over, ingen ved siden. ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 5. august 2003 #12 Del Skrevet 5. august 2003 Stor stemme på Dinner fra meg! (og det er ikke fordi jeg har jobber for gutta som eier det. :blunke: ) Jeg har spist på den restauranten i majorstuakrysset og fikk dårlig fisk der!! Og trust me....ikke spis på Mr.Hong! (Blæh) Hilsen Myagi med elektrikermann som har sett de fleste kjøkken i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 5. august 2003 #13 Del Skrevet 5. august 2003 Dinner er jo deilig! Ellers serverer Bambus i Kirkeveien kjempegod thai og japansk mat. Synd det er elendig service der for maten er superb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 5. august 2003 #14 Del Skrevet 5. august 2003 Så at noen anbefalte i Lillestrøm også, og da vil jeg komme med en stor anbefaling av "Mr. Huy"! Der er det kjempegod mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. august 2003 #15 Del Skrevet 6. august 2003 Så at noen anbefalte i Lillestrøm også, og da vil jeg komme med en stor anbefaling av "Mr. Huy"! Der er det kjempegod mat! Åh? Hvor ligger den? Ikke for å ødelegge tråden men, vet noen av en kinesisk-takeaway? helst.. du ringer vi bringer.. som ligger rundt lillestrøm/skedsmo? (ikke pizza og kinaekspressen, de vil ikke levere til oss) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 6. august 2003 #16 Del Skrevet 6. august 2003 Hei! Mr. Huy leverer også! (Eller de har take-away i allefall... tror de kjører ut også) De har sushi, thai og vietnamesisk mat der. (Anbefaler Mr. Huy stekte nudler og lammegrillspyd!) Den ligger ved den gamle kinoen i Lillestrøm, der Videonova lå før.... Tror det er Branvoldgata det heter! Du burde VIRKELIG prøve! nam nam nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. august 2003 #17 Del Skrevet 6. august 2003 Hei! Mr. Huy leverer også! (Eller de har take-away i allefall... tror de kjører ut også) De har sushi, thai og vietnamesisk mat der. (Anbefaler Mr. Huy stekte nudler og lammegrillspyd!) Den ligger ved den gamle kinoen i Lillestrøm, der Videonova lå før.... Tror det er Branvoldgata det heter! Du burde VIRKELIG prøve! nam nam nam... *jordbær har bodd på skedsmo siden påske og er veldig ukjent i lillestrøm* Får lete litt på www.gulesider.no Takk for tipset, maiaa! Skal teste ut snart! Hurraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 6. august 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 6. august 2003 du ødelegger ikke tråden, jordbær! faktisk tenkte jeg litt på takeaway-steder også (nå har jeg ingen penger til bestilling eller spise ute, men til en annen gang, siden jeg fikk så mye god hjelp om kinamat) bor ikke akkurat i Lillestrøm da, men heller ikke så langt unna... tusen takk alle, for informasjon!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. august 2003 #19 Del Skrevet 7. august 2003 I Lillestrøm har de en returant som heter "China Palace/Place"(står place inne og palace ute..eller omvendt) De har nammegod kinamat til en ikke så alt for ille pris. Anbefaler mango-pudding til dessert.. hvis du klarer da Anbefales! De har nydelige våruller der! Også får man varme kluter til å tørke seg med etter at man har spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 7. august 2003 #20 Del Skrevet 7. august 2003 For alle som anbefaler Dinner så varmt, søster-restauranten heter Eden og ligger på Myrvoll (tror det heter det der) utenfor Oslo mot Oppegård/Ski. Samme menyen, men faktisk til en rimeligere penge. Tror de som driver Eden er i familie med de som eier Dinner. Selv sverger vi til en kafè som heter Fred, ingen slår maten her; ikke Bambus, ikke Dinner, ikke Eden, ikke Mr.Hong, ikke Mirawa (ligger i nærheten av Grensen), ikke Chinatown. Fred er en liten kafè med fæle farver på veggene, dog med gamle koselige fotografier, men med veldig god mat. Den ligger på Kampen og har take-away, men du må hente selv. Ellers synes jeg Kongs kinarestaurant i Kongsberg har mye god kina-mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå