Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Noen tips om hvordan jeg kan klare meg best mulig i London uten penger? Med "uten penger", mener jeg rundt 5000,- og jeg vil bli der en stund. Takk!
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Lag maten hjemme i stedet for å spise ute, dropp turistattraksjoner som koster masse penger.
Gjest londoner Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Noen tips om hvordan jeg kan klare meg best mulig i London uten penger? Med "uten penger", mener jeg rundt 5000,- og jeg vil bli der en stund. Takk! hva er en stund? Har du alt et sted å bo?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 hva er en stund? Har du alt et sted å bo? En mnd eller mer, og har ikke noe sted å bo.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Lenge siden jeg var der, men jeg leide seng på en sovesal. Gikk fint det Og en natt sov jeg sammen med noen hjemløse i en togvogn. Det gikk også fint Hvis du er pen kan du smile til dørvakten så slipper du inn gratis på utesteder Og hvis du fortsetter å smile så blir du spandert på
Pupsilure Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Jeg bodde engang på astor hostel. Det var kjempebillig. Men dårlig standard. Mener de hadde et slags felleskjøkken der også
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Vente til du har litt bedre råd, eventuelt jobbe svart som [insert et talent].
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 Ashlee House: http://www.ashleehouse.co.uk/ENG/rates.aspx Ca 145 kr pr natt i rom med 16 senger, inkl frokost.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Jeg bodde engang på astor hostel. Det var kjempebillig. Men dårlig standard. Mener de hadde et slags felleskjøkken der også Har bodd der, er litt dyrt da jeg har funnet noe til 100kr natta.. Men likte meg der, litt gratis mat også. =) Hvordan finner man svarte jobber?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 Hvordan finner man svarte jobber? Soho på kveldstid....? Jeg fikk flere tilbud om jobb der, men takket nei. Jeg jobbet med hester utenfor London - ansatt som au pair. Gratis mat og bolig, og fikk £ 100 i uka. Drømmejobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå