Gjest Fuglehue Skrevet 4. august 2003 #1 Del Skrevet 4. august 2003 Selv om hvitt ikke er min farge vil nå fyren at jeg skal skaffe meg en slik en bare sånn for morroskyld (dette godtar jeg såklart siden jeg trygler om å se han i munkekappe ååhåh sikle) men hvor får man tak i dette, sånn at de er korte og knullbare, ikke sykesøster Gerda tøy som er langt og ekkelt og vi liker glidelås jei bor i kristiansand, så om noen derfra vet, kan man kanskje stoppe maset fra han her, hehe. De har det tilogmed ikke på sexbutikken. Æsj jeg gidder ikke ha lakk heller, det er svettegris! Sånn hjelp nå vær så snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Prøv et sted der de selger arbeidstøy. Gule sider..... Fint med uniform ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #3 Del Skrevet 5. august 2003 Hva med en burka, da? De er jo lette og fine i stoffet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. august 2003 #4 Del Skrevet 5. august 2003 Sitat: "Vi nordmenn tenner ikke på burka og bart!" ...jeg synes ideen hørtes spennende ut, though. Helst uten bart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 5. august 2003 #5 Del Skrevet 5. august 2003 her finner du sykepleieruniform: http://www.mamut.com/atolby og her: http://www.sassi.no/ gå på moro og deretter forskjellig på menyen til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 5. august 2003 #6 Del Skrevet 5. august 2003 Ojoj kule spesielt den første, men må man ikke ha bongopupper for den? Bu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 5. august 2003 #7 Del Skrevet 5. august 2003 ææææh sykepleier da gitt.... :evil: kjøp heller det batladykostymet! http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18...lby/batlady.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 5. august 2003 #8 Del Skrevet 5. august 2003 hva med å se på denne siden: www.orion-erotic.no kanskje du finner noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 5. august 2003 #9 Del Skrevet 5. august 2003 Slettet. Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur. Remyline -Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #10 Del Skrevet 5. august 2003 Du finner også mye spennende på www.ladybwear.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 6. august 2003 #11 Del Skrevet 6. august 2003 Takk for alle svar, men jeg liker ikke å handle online, vet dere ikke om butikker i kristiansand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annette Skrevet 17. september 2003 #12 Del Skrevet 17. september 2003 Den eneste i kristiansand er vel DTM ero i dronningens, ellers vet jeg ikke hvor man får tak i sexy sykepleier uniform. Du kunne jo alltids ha fått en uniform sydd da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå