Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Hei! Jeg vurderer å kjøpe Nokia 5310 Xpress Music (Rød) og lurer på om det er verdt å satse på. Er det en god mobil med bra bilde - og lydkvalitet? Hva synes dere om den? Eller er det noen andre mobiler dere anbefaler som kan være bedre enn denne.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 vil ikke anbefale deg den. min døde forrige uke etter at jeg hadde hatt den i 6 måneder. jeg bruker tlf minimalt, plutselig ble den veldig varm så ble skjermen svart også døde den bare. så nå må jeg ha ny tlf, går rundt med 3310 hehe. men ellers, jeg synes ikke lyden var SÅ bra, i hvertfall ikke uten ørepropper. finnes mange andre mobiler til musikk som er bedre. bilde, var helt OK, kamera var også helt greit. likte at den var liten og lett å ha med seg
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 vil ikke anbefale deg den. min døde forrige uke etter at jeg hadde hatt den i 6 måneder. jeg bruker tlf minimalt, plutselig ble den veldig varm så ble skjermen svart også døde den bare. så nå må jeg ha ny tlf, går rundt med 3310 hehe. men ellers, jeg synes ikke lyden var SÅ bra, i hvertfall ikke uten ørepropper. finnes mange andre mobiler til musikk som er bedre. bilde, var helt OK, kamera var også helt greit. likte at den var liten og lett å ha med seg tusen takk for svaret ditt da var det bra at jeg heller ventet med det. Men hva synes dere andre som har hatt ''LG Chocolate VX8500 Red VCAST CDMA Verizon MP3 Phone'' ? Er den bra? hva er fordeler og ulemper med den, og hvor mye betalte dere for den ca? Takker så mye for svar.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 tusen takk for svaret ditt da var det bra at jeg heller ventet med det. Men hva synes dere andre som har hatt ''LG Chocolate VX8500 Red VCAST CDMA Verizon MP3 Phone'' ? Er den bra? hva er fordeler og ulemper med den, og hvor mye betalte dere for den ca? Takker så mye for svar. Eller hva med Nokia 5130 ?? hvordan er den når det gjelder lyd, kamera og levetid på batteri?
alCaldazar Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Hei! Jeg vurderer å kjøpe Nokia 5310 Xpress Music (Rød) og lurer på om det er verdt å satse på. Er det en god mobil med bra bilde - og lydkvalitet? Hva synes dere om den? Eller er det noen andre mobiler dere anbefaler som kan være bedre enn denne. Har hatt min i 1.5 år nå, og er veldig fornøyd. Den er så TYNN og lett! Det er det viktigste for meg; jeg bruker den mye når jeg løper/trener. Har nettopp byttet deksel (nytt kostet 140 kr i postoppkrav) fordi jeg klarte å knuse plastdekselet foran displayet på det gamle, ved å putte mobilen i verktøytaska på sykkelen. Ikke spesielt lurt. Liker spesielt at den har vanlig 3.5mm hodetelefon-jack, og musikk/volumknapper som jeg lett kan styre uten å se på den, og radio. Og Opera Mini så jeg kan webbe, og plass til iallfall 4GB minnekort, burde fungerer med 8GB også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå