Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd dette, og evt hvordan fungerer det? Limer dem falske vipper på dine egne? Og isåfall kan de vel ikke sitte lenge på?

Takker for evt svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vippe extension naa, eller det vil si - det som er igjen. Jeg er skikkelig misfornöyd med mine, men det er mulig at de som satte dem paa ikke var flinke. Jeg ba om aa bare faa litt lengre enn mine egne saann at de skulle se naturlige ut. Resultatet ble alt annet enn naturlig. Alle vippene var like lange, naturlige vipper er jo lengre ytterst i kroken og kortere innerst. I tillegg var de ekstremt lange, de naadde helt opp til öyenbrynet. Jeg fikk mange rare blikk da jeg dro fra klinikken. Desverre reiste jeg til syden dagen etter saa jeg fikk ikke klaget heller. Det endte opp med at jeg klippet de ned selv med en negleklipper saann at de ble litt kortere og mere i en bue. Resultatet ble bedre, men ikke helt bra likevel. Limet de bruker er sort lim som de fester den falske vippen med. De fester en og en vipp de naturlige vippene. Etter vippen er fastet maler de hele vippen med limet, saa det blir knallsort. Hun som satte det paa meg klarte aa lime noen vipper inn i hverandre, saa de saa ut som om jeg hadde klumpete maskare pa.

Det kjennes desuten ikke behagelig aa ha dem paa heller. Nesten som om man har maskara paa hele tiden, bare en tydeligere fölelse. Naar jeg sover er det vanskelig aa ligge paa siden fordi vippene paa en maate stikker inn i lokket, samtidig som jeg er nervös for at de skal knekke. Jeg tror noen av de har knekt av ogsaa, for mine egne er mye kortere enn det de var för jeg satte de paa.

Hvis noen har mer positive erfariner med dette, si gjerne ifra hvor dere har gjort det. I teorien er det jo en god ide, men det maa jo finnes bedre steder enn der jeg er. Det eneste positive var at jeg slapp aa bruke maskara en god stund, og det var praktisk i syden...

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for svar, nadinice <3 Det var kjiipt å høre.. Jeg hadde (har) så lyst til å prøve nå før jeg drar til syden..

Er det ingen andre som har prøvd?

Skrevet

Jeg hadde en venninne som prøvde det engang, så veldig pent ut, men etterhvert som de falt av såg det ganske rart ut. Er vel meningen en skal holde det litt vedlike ved å fylle på etterhvert som de faller av, men er jo ikke alle som vil det heller, om man vil bare ta det til en spesiell anledning eller noe.

Skrevet

Tusen takk, Lilandry:-)

Ja, jeg kan tenke meg at det vil se rart ut etterhvert som dem faller av, men da må man vel være flink å få fyllt på, hvis man fortsatt vil ha det da. Vet du hvor lang tid det tok før de begynte å ramle av?

Skrevet

Hm..., nå er det 1 år siden, skal prøve å huske så godt jeg kan, mener jeg så henne en uke, kanskje en og en halv uke etter, da så jeg at de hadde begynt å falle av. Men, det er klart at det kommer an på hvordan du "behandler" øyene. Noen bruker jo sminke itillegg, det må jo av, da det sliter jo litt om du skal begynne å gnikke vekk sminken rundt. Når en renser ansiktet og skyller med vann så kommer jo det borti og alle sånne ting, dysjing osv.. Nå aner jeg jo ikke hvor lenge det er sagt de bør holde på. Om en er forsiktig og prøver å droppe annen sminke når en har extensions så tror jeg de vil holde lenger enn hennes gjorde.

Jeg har veldig lyst å prøve jeg også, så håper flere kan komme med sine erfaringer! :)

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg hadde veldig lyst på vippeextensions jeg også, helt til jeg søkte litt rundt på Internett for å finne informasjon. Var blant annet innom bloggen til Noor fra Paradise Hotel, og hun fortalte at hun hadde tatt det en sommer, og da de falt av, falt hennes egne vipper også av, så hun måtte gå med solbriller helt til de vokste ut igjen. Det ser jo veldig fint ut, men sånn som jeg ser det nå, virker det bare unødvendig og dyrt.

Gjest Ts her..
Skrevet

Nå har jeg bestilt time... Er spent;) Håper de holder en stund:-) Skal til syden om en uke og tenker at det skal bli godt å se litt bra ut uten mascara:-)

Hvis det er flere med erfaringer vil jeg gjerne høre:-)

Gjest Gjest_elisabeth_*
Skrevet (endret)

Lenge siden tok jeg vippe extesion på Tone Lise- da var det ikke bra , men nå har jeg vipper over et år , fyller hver 3-4 uker og er kjempe fornøyd.

Innlegget er endret iht KGs regler.

Furstina, mod

Endret av Furstina
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Jeanine_*
Skrevet

Jeg har lest litt på tråder om vippe extension. Det virker som det er mange som har prøvd det som er misfornøyde. Men så er det noen få som er veldig fornøyde. Jeg lurer på hvor de sistnevnte har tatt behandlingen? Skulle gjerne fått anbefalt noen i Oslo.

Gjest Vippedama
Skrevet
Jeg har lest litt på tråder om vippe extension. Det virker som det er mange som har prøvd det som er misfornøyde. Men så er det noen få som er veldig fornøyde. Jeg lurer på hvor de sistnevnte har tatt behandlingen? Skulle gjerne fått anbefalt noen i Oslo.

Hei. Jeg har selv vippe exstension og er super fornøyd! Begynte med det når jeg bodde i utlandet, og har fortsatt siden. Jeg bruker et lite spa på Bislett som heter Miami spa, tror faktisk de er de flinkeste i byen! Vet og at Lene Alexandra bruker de. Uansett, det er viktig å presisere hvor lange du vil ha de, tror de finnes i 8mm, 10 og 12mm. Selv har mange venninder begynt å gå dit, og de er og fornøyde. Når man får det riktig gjort slipper man å tenke på mascara, noe som er utrolig digg! :fnise:

Lykke til, og jeg tror du blir fornøyd!

PS har hatt mine i 3 uker, og de er fortsatt like fine..

Gjest Gjest_Jeanine_*
Skrevet
Hei. Jeg har selv vippe exstension og er super fornøyd! Begynte med det når jeg bodde i utlandet, og har fortsatt siden. Jeg bruker et lite spa på Bislett som heter Miami spa, tror faktisk de er de flinkeste i byen! Vet og at Lene Alexandra bruker de. Uansett, det er viktig å presisere hvor lange du vil ha de, tror de finnes i 8mm, 10 og 12mm. Selv har mange venninder begynt å gå dit, og de er og fornøyde. Når man får det riktig gjort slipper man å tenke på mascara, noe som er utrolig digg! :fnise:

Lykke til, og jeg tror du blir fornøyd!

PS har hatt mine i 3 uker, og de er fortsatt like fine..

Takk for tips. Skal prøve dem, ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...