Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer rett å slett på hvordan man skal komme seg ut av et dårlig forhold?

Jeg har gjort det slutt ørtti ganger,men ender alltid tilbake til han selv om jeg vet han er dårlig for mg.

Har aldri had så lav selvtillitt som nå,vet han manipulerer meg og styrer meg,er vel en av grunnene til at jeg ikke klarer å gå..

Var før en sterk jente som ikke skjønnte hvordsan noen kunne havne i slike situasjoner hvor de lot seg bli behandlet slik,men nå har jeg faktisk utrolig nok greid å havnet her selv i løept av to år er jeg blitt knekt ned,litt etter litt og nå greier jeg faktisk ikke å forlate han selv om jg vil.

Noen som vet hva man bør gjøre? bor selv i Trondheim og hadde virkelig kunne tenkt meg å snakka med noen som har det på samme måte..

Er det noe tlf nr man kan ringe elr et eller annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du kan kanskje ringe Mental helse? Ta kontakt med krisesenter (vet ikke hva de gjør dersom det ikke er vold i bildet, men det er sikkert kompetente folk i hvert fall)? Legen din?

Kanskje du hadde hatt bedre av å snakke med noen som har VÆRT i en liknende situasjon og kommet seg gjennom det, enn noen som ER i samme smørja nå, så er det lettere å fokusere på løsningene og ikke problemene?

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...