Gjest Ts Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Er det virkelig ikke mulig å ha msn på Mac'en?? Hvis det er det, er d noen snille engler som kan fortelle meg hvordan jeg få det? :-)
vesla86 Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Det er absolutt mulig ja. Windows Live Messenger finnes i en (crappy) mac-versjon, eller du kan bruke Adium eller min favoritt, aMSN.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Tuuuuuuusen hjertelig takk, vesla86 <3 :-) Ja, jeg prøvde ut de to andre igår, men synes begge var CRAP, så nå lastet jeg ned aMSN etter forslag fra deg, og det var MYE bedre!;-) Tusen hjertelig:-) Vet du om webcam fungerer på den? Og om forskjellige winks og sånn fungerer? Det var faktisk ingen (av de jeg fortsatt har kontakt med) som var pålogget nå, så jeg fikk ikke testet det ut på noen.. Og går det greit å overføre bilder/musikk og sånn?
vesla86 Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Bare hyggelig Jeg er ikke så utrolig aktiv på msn lenger, men mener å huske at det fungerer litt sånn opp og ned. At noen ganger fungerer det fint, mens andre ganger er det litt kranglete. Men godt mulig de kan ha oppdatert den siden sist og at det har blitt forbedret!
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Jeg har ingen problemer med windows messenger til mac. Men det funker ikke med winks og cam-samtaler. Men det trenger man jo strengt tatt ikke. (ikke jeg iallefall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå